15 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Renault Megane E-Tech. Το Megane γίνεται ηλεκτρικό.

Ειδήσεις Ελλάδα

Αυτό είναι το νέο Megane! Για την ακρίβεια, αυτό είναι το ολοκαίνουριο Megane E-Tech Electric ή αν προτιμάς, η έκδοση παραγωγής του Megane eVision Concept που είδαμε πέρυσι, η οποία θα λανσαριστεί στην αγορά το πρώτο μισό του 2022 και θα πωλείται παράλληλα με τα συμβατικά Megane hatchback και station wagon με την Renault να προσδοκά στην συνέχιση της… ηλεκτρικής επιτυχίας που είχε το Zoe.Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες, υπάρχουν κάποιες ομοιότητες στις αναλογίες ανάμεσα στο νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Renault και το Nissan Ariya και υπάρχει λόγος γι’ αυτό. Τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν την ίδια CMF-EV αρχιτεκτονική αλλά σε αντίθεση με το ιαπωνικό crossover που προσφέρει πληθώρα επιλογών τόσο για την κίνηση όσο και για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας, το Megane E-Tech Electric θα είναι αρχικά διαθέσιμο με δύο μπαταρίες (40 και 60 kWh) και έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα ο οποίος είναι ικανός είτε για 130, είτε για 218 άλογα. Με την μεγαλύτερη διαθέσιμη μπαταρία, η αυτονομία θα αγγίζει τα 470 χιλιόμετρα και η ταχύτερη έκδοση θα ολοκληρώνει το σπριντ στα 100 km/h σε 7.4 δευτερόλεπτα ενώ ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό αν θα προσφέρεται το κορυφαίο κινητήριο σύνολο από το Ariya e-4ORCE που χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες προσφέρει κοντά στα 400 άλογα και 600 Nm ροπής, δυνατότητες τετρακίνησης και χάρη στην μπαταρία των 90 kWh, αυτονομία της τάξης των 580 χιλιομέτρων.Πάντως το Megane E-Tech Electric έρχεται με δυνατότητες ταχείας φόρτισης στα 130 kW οπότε μπορεί να γεμίσει από το 15 στο 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας σε 30 λεπτά ενώ με τα γόνατα McPherson εμπρός, μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω και ταχύτερη κρεμαγιέρα, το ηλεκτρικό Megane υπόσχεται την καλύτερη οδική συμπεριφορά στην κατηγορία. Μεγάλα λόγια από ένα crossover που ζυγίζει περί τα 1.624 κιλά με την μεγαλύτερη μπαταρία αν και οφείλουμε να αναφέρουμε ότι συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, οι 1.6 τόνοι τοποθετούν το νέο EV της Renault στο κάτω άκρο της κατηγορίας. Ενδεχομένως γι’ αυτό να επέλεξε η γαλλική φίρμα να κάνει το Megane E-Tech Electric αποκλειστικά μπροστιοκίνητο.Όσον αφορά στο design, η Renault κάνει το επόμενο βήμα στην εξέλιξη της σχεδιαστικής ταυτότητας της αλλά ταυτόχρονα, διατηρεί κάποια από τα χαρακτηριστικά από την τρέχουσα γενιά των μοντέλων της. Σίγουρα, την παράσταση κλέβει η… μεταμόρφωση σε crossover με ολόκληρο το αμάξωμα να έχει ψηλώσει και την περίμετρο να κοσμείται από μαύρα, γυαλιστερά προστατευτικά που μειώνουν οπτικά τον όγκο και χαρίζουν πόντους στην crossover πλευρά του χαρακτήρα του μοντέλου. Η κάθετη μάσκα είναι επιβλητική και κοσμείται από ένα πολύ μεγάλο σήμα της Renault και τα λεπτά φωτιστικά σώματα με την διαφοροποιημένη LED “υπογραφή” ενώ ο προφυλακτήρας είναι λιτός όσον αφορά στο design αλλά δίνει μία… εκκεντρικότητα με το κεντρικό του τμήμα βαμμένο σε διαφορετικό χρώμα. Τόσο το καπό όσο και τα πλαϊνά διαθέτουν αρκετές ακμές, η οροφή έχει μεγαλύτερη κλίση όσο πλησιάζει στο πίσω μέρος και καταλήγει σε μία διακριτική αεροτομή ενώ πίσω, κυριαρχούν τα λεπτά φωτιστικά σώματα που περιλαμβάνουν την “in” λωρίδα LED η οποία εκτείνεται σχεδόν σε ολόκληρο το πλάτος του αμαξώματος. Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι οι βασικές εκδόσεις εξοπλίζονται με ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών ενώ οι ακριβότερες με 20άρες.Όσον αφορά στην καμπίνα, το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κάποιος είναι η διάταξη με τις δύο μεγάλες οθόνες με την πρώτη να φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων μπροστά από τον οδηγό και την δεύτερη, κάθετα τοποθετημένη, το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Το θετικό είναι ότι οι σχεδιαστές της Renault επέλεξαν έναν συνδυασμό φυσικών χειριστηρίων με αφής με ένα σημαντικό μέρος της λειτουργίας των υποσυστημάτων να ρυθμίζεται και μέσω του πολυλειτουργικού τιμονιού. Οι χώροι επωφελούνται από το αυξημένο σε σύγκριση με το βενζινοκίνητο Megane κατά 20 χιλιοστά, μεταξόνιο αλλά και από το επίπεδο πάτωμα ενώ πόντοι στον τομέα της βιωσιμότητας κερδίζονται από τις υφασμάτινες επενδύσεις που κατασκευάζονται από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό. Σε γενικές γραμμές, πρόκειται για μία ιδιαίτερα ελκυστική πρόταση αν και θα περιμένουμε να μάθουμε και την τιμή του ώστε να κρίνουμε πιο ολοκληρωμένα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό