16.8 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Mercedes-Benz EQT. Πρακτική, premium και… περιπετειώδης!

Ειδήσεις Ελλάδα

Τον Μάιο του 2021 η Mercedes-Benz παρουσίαζε στον κόσμο την εντυπωσιακή EQT Concept. Ένα φουτουριστικό minivan με πολύ ιδιαίτερη μάσκα, μεγάλες καμπύλες και ένα πίσω μέρος που κατάφερνε να ξεφεύγει αισθητικά από τα υπόλοιπα, βαρετά MPVs όπως τα έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια. 18 μήνες αργότερα, η γερμανική εταιρία αποκαλύπτει την έκδοση παραγωγής της EQT και δυστυχώς, αυτή δεν έχει πολλά κοινά με το concept που είχαμε δει. Για την ακρίβεια, έχει περισσότερα κοινά με τα Renault Kangoo E-Tech, Opel Combo e-life και Nissan Townstar EV παρά με την EQT Concept του 2021, αφού το νέο μοντέλο της Mercedes-Benz εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Renault και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της γαλλικής μάρκας στο Maubeurg της Γαλλίας.

Η Mercedes-Benz EQT έχει μήκος 4.498 χιλιοστών, πλάτος 1.859 και ύψος 1.819 χιλιοστών και μπορεί να φιλοξενήσει έως 5 επιβάτες ενώ στο μέλλον αναμένεται και η προσθήκη μίας έκδοσης με μακρύτερο μεταξόνιο η οποία θα χωράει έως και 7 άτομα. Η καμπίνα δεν διαφοροποιείται σημαντικά από την “συμβατική” T-Class προσφέροντας μία οθόνη 7 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης στην κορυφή του ταμπλό και έναν αναλογικό πίνακα οργάνων που παρέχει πληροφορίες για το φορτίο της μπαταρίας, την κατανάλωση ενέργειας κ.ά. Όσο για το αμάξωμα; Αυτό όπως είπαμε, έχει χάσει πολλά από τα στοιχεία του πρωτότυπου. Διαθέτει νέα μάσκα με γρίλια η οποία, παραδόξως για αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, έχει αεραγωγούς, νέα φωτιστικά σώματα τόσο εμπρός όσο και πίσω και διαφορετικούς προφυλακτήρες.

Κάτω από την επιφάνεια, κρύβεται ένας ηλεκτροκινητήρας 122 ίππων και 245 Nm ροπής ο οποίος τροφοδοτείται με ενέργεια από μία μπαταρία 45 kWh για να κινήσει τους τροχούς του εμπρός άξονα. Όπως συνηθίζεται, η νέα EQT θα προσφέρει δύο modes οδήγησης (Comfort και Eco) καθώς και τρία διαφορετικά επίπεδα ανάκτησης ενέργειας, με την Mercedes-Benz να ανακοινώνει ότι η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 135 km/h και πως η μέγιστη αυτονομία αγγίζει τα 282 χιλιόμετρα. Όταν εξαντληθεί το φορτίο της μπαταρίας δε, η EQT φορτίζει από το 10, στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας σε 38 λεπτά χρησιμοποιώντας φορτιστή 80 kW ενώ όταν η ταχύτητα της φόρτισης δεν παίζει ρόλο, η διαδικασία είναι εφικτή και στα 22 kW.

Παράλληλα με την standard EQT, η Mercedes παρουσίασε και την Concept EQT Marco Polo ως τον προάγγελο ενός “micro-camper” με pop-up οροφή που μεταμορφώνεται σε σκηνή και ότι άλλο μπορεί να θελήσει κάποιος κατά την μετατροπή του αυτοκινήτου του σε προσωρινό σπίτι: από ένα μικρό πλυντήριο έως το ψυγείο των 16 λίτρων, συρτάρια για τα διάφορα αξεσουάρ, δύο παγκάκια, ένα τραπέζι ή ακόμα και μία μικρή κουζίνα. Πρακτικές είναι και οι 7 διαθέσιμες θύρες USB και η πρόσθετη μπαταρία που χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία του συστήματος φωτισμού ή άλλων ηλεκτρικών συσκευών και μπορεί να φορτιστεί είτε στο σπίτι, πριν το camping, είτε μέσω των ηλιακών πάνελ στην οροφή. Η έκδοση παραγωγής της “Marco Polo” αναμένεται κάποια στιγμή στο δεύτερο μισό του 2023 αλλά η βασική EQT είναι ήδη διαθέσιμη με τιμή που στη Γερμανία ξεκινά από τα €49.000.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό