21 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Genesis Neolun Concept & GV60 Magma – Χώροι και επιδόσεις στο επίκεντρο

Ειδήσεις Ελλάδα

Σε λίγες ημέρες ανοίγει τις πύλες του για το κοινό η διεθνής έκθεση αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης και η Genesis δηλώνει το παρόν με δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα που ενσαρκώνουν δύο εντελώς διαφορετικές προσεγγίσεις της κορεατικής μάρκας. Από τη μία λοιπόν, έχουμε το τεράστιο Neolun Concept, τον προπομπό ενός υπερπολυτελούς SUV που σύμφωνα με την εταιρία “ενσωματώνει την απόλυτη φιλοξενία πίσω από το τιμόνι” με πληθώρα τεχνολογιών αιχμής και υψηλότατο επίπεδο ποιότητας και άνεσης και από την άλλη το GV60 Magma Concept που μας δείχνει το αποτέλεσμα της πρόσθεσης των επιδόσεων στην εξίσωση της Genesis. Ας δούμε όμως περιληπτικά το κάθε ένα από αυτά για να δούμε τι μας επιφυλάσσει για το μέλλον η κορεατική εταιρία.

Καταρχάς, το Neolun (εκ του ελληνικού “νέο” και του λατινικού “luna” που σημαίνει φεγγάρι) που έχει εμπνευστεί από τα εμβληματικά πορσελάνινα βάζα της Ν. Κορέας και σύμφωνα με τον επικεφαλής της Genesis, Luc Donckerwolke, είναι “η επιτομή του διαχρονικού design και της σοφιστικέ αριστοτεχνίας”. Πρόκειται για ένα μεγάλο SUV που δεν κρύβει το μέγεθος του παρότι η εταιρία δεν αναφέρει διαστάσεις και ενώ σε αυτό το σημείο παρουσιάζεται με ένα υπερ-άνετη, υπερ-πολυτελή και υπερ-ευρύχωρη 4-θέσια διαμόρφωση για την καμπίνα, η λογική λέει ότι όταν λανσαριστεί στην αγορά η έκδοση παραγωγής του, αυτή θα είναι διαθέσιμη και με τρεις σειρές καθισμάτων. Εξωτερικά, παρατηρούμε το αφαιρετικό design που χαρακτηρίζεται από τις καθαρές, σαφείς γραμμές που συνειδητά και επιτηδευμένα καταργούν οποιαδήποτε περιττή λεπτομέρεια και βασίζεται στα χαρακτηριστικά λεπτά φωτιστικά σώματα ως σημείο αναφοράς, αλλά δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στις εντυπωσιακές πίσω πόρτες και την απουσία κεντρικής κολώνας που τυπικά ενώνει την οροφή με το πάτωμα του οχήματος.

Σύμφωνα με την Genesis η εξέλιξη των πίσω θυρών άνευ κεντρικής κολώνας έχει φτάσει στο σημείο που μπορούν να λανσαριστούν στην αγορά ενώ συνδυάζονται στο Neolun Concept και με ένα πρακτικό, ηλεκτρικό σκαλοπάτι που εκτείνεται όταν ανοίγουν οι πόρτες βοηθώντας στην είσοδο και την έξοδο των επιβατών από το όχημα. Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην εντυπωσιακή διχρωμία ονόματι “Midnight Black” και “Majestic Blue” που έχει εμπνευστεί από τον κορεατικό νυχτερινό ουρανό και βάζει και αυτή το λιθαράκι της στον κομψό σχεδιασμό του πρωτότυπου. Όσον αφορά στην καμπίνα, ξεχωρίζουμε τα περιστρεφόμενα εμπρός καθίσματα, το καινοτόμο σύστημα θέρμανσης που βασίζεται στο παραδοσιακό κορεατικό “ondol” (ένα είδος υποδαπέδιας θέρμανσης) και βασίζεται σε θερμαντικά φιλμ στο ταμπλό, τις πόρτες, το πάτωμα και τις πλάτες των καθισμάτων αλλά και το προηγμένο ηχοσύστημα που λειτουργεί ως “ηχητική αρχιτεκτονική” και δημιουργεί μία ξεχωριστή εμπειρία ακρόασης με την βέλτιστη, στρατηγική τοποθέτηση των ηχείων.

Τέλος, το GV60 Magma Concept προσθέτει μία νέα διάσταση στην Genesis σηματοδοτώντας την επέκταση της μάρκας στην ευρύτερη κατηγορία των μοντέλων επιδόσεων. Στόχος της Genesis είναι να μετατρέψει την “Magma” σε ένα είδος υπομάρκας προσφέροντας μία τέτοια έκδοση για κάθε μοντέλο στην γκάμα της και το GV60 Magma Concept είναι το πρώτο επίσημο δείγμα γραφής. Βασίζεται σε στοχευμένες επεμβάσεις στο design, την αεροδυναμική, το στήσιμο (βλ. ανάρτηση και πλαίσιο) και το κινητήριο σύνολο για να προσφέρει μία διαφορετική, πιο δυναμική και σαφώς πιο σπορ εμπειρία οδήγησης, χωρίς να θυσιάζει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της εταιρίας όπως για παράδειγμα η πολυτέλεια.

Ούτε στην περίπτωση του GV60 Magma Concept η Genesis αποκαλύπτει περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αλλά αν οι μετατροπές που έχουν γίνει στο design αποτελούν ένδειξη, τότε μπορούμε να περιμένουμε πολλά και στον τομέα των επιδόσεων και του χαρακτήρα. Οι Κορεάτες έχουν αποδείξει τα τελευταία χρόνια ότι μπορούν να εξελίξουν πραγματικά σπορ μοντέλα οπότε κάτι ανάλογο περιμένουμε και από την Genesis ως μέλος του ομίλου Hyundai, έστω και αν η Magma έχει την δική της, ξεχωριστή ιδιοσυγκρασία. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε από εδώ και πέρα είναι να περιμένουμε για να δούμε πώς θα μεταφραστούν οι προθέσεις της Genesis για τα Neolun και GV60 Magma στα αντίστοιχα μοντέλα παραγωγής.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό