20.1 C
Athens
Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024

Mazda Arata concept – Απαραίτητο…

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Mazda δοκίμασε την… θερμοκρασία του νερού με το εκκεντρικό όχι τόσο λόγω design αλλά κυρίως λόγω τεχνικών χαρακτηριστικών MX-30 και είδε ότι δεν είχε την ανταπόκριση που περίμενε. Οι λόγοι δεν μας ενδιαφέρον αλλά σίγουρα αναλύθηκαν από την ιαπωνική εταιρία ώστε να μην επαναληφθούν τα ίδια λάθη στην δεύτερη προσπάθεια για ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV, που παίρνει τη μορφή του Arata. Το Arata είναι ένα concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου Auto China στο Πεκίνο και θα εξελιχθεί σε ένα μοντέλο παραγωγής το οποίο θα λανσαριστεί στην αγορά μέχρι το τέλος του χρόνου. Προς το παρόν, οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να το θαυμάσουν δίπλα στο Mazda EZ-6 που είναι ήδη έτοιμο να κυκλοφορήσει ενώ οι ομοιότητες με το αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν δεν σταματούν εκεί.
Όπως και το EZ-6, έτσι και το Arata εξελίχθηκε από την Changan Mazda, μία κοινοπραξία που διατηρεί η ιαπωνική εταιρία με τον κινέζο ομόλογο της από το 2012. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι όπως το EZ-6 sedan βασίζεται στο Deepal SL03, η έκδοση παραγωγής του Arata μάλλον θα μοιράζεται πολλά κοινά με το Deepal S7 αλλά δεν πρόκειται για μία περίπτωση απλού badge-engineering όπου η μοναδική διαφορά είναι τα σήματα στα δύο άκρα του οχήματος. Το Arata σίγουρα χαράζει τον δικό του δρόμο όσον αφορά στο design ενώ δεν αποκλείεται να διαφοροποιείται και στον τομέα των μηχανικών, ακόμα και αν τα βασικά συστατικά είναι ίδια ανάμεσα στα δύο μοντέλα. Επίσης, το Arata, όπως και το EZ-60 έχει μία premium αύρα και αυτό ενδεχομένως να αντικατοπτρίζεται και στην τιμή καθώς ούτε η Changan, ούτε η Mazda θα θέλουν να τοποθετηθεί στην ίδια κατηγορία με το Deepal S7 και να διεκδικεί μερίδιο από την ίδια “πισίνα” αγοραστών.

Έτσι, βλέπουμε ότι το Arata διαθέτει πολύ λεπτά φωτιστικά σώματα τόσο στο εμπρός μέρος όσο και πίσω, φωτιζόμενα σήματα με το εμπρός να είναι το σήμα στο κέντρο μίας κλειστής γρίλιας και το πίσω να αναγράφεται ολογράφως ανάμεσα στα φανάρια καθώς και κρυφές χειρολαβές. Κατά τα άλλα, ξεχωρίζουμε την υπερυψωμένη πλαϊνή γραμμή που μικραίνει κυριολεκτικά και μεταφορικά τις γυάλινες επιφάνειες και τονίζει οπτικά την στιβαρότητα του οχήματος, τα πλαστικά προστατευτικά σε ολόκληρη την περίμετρο και το εντυπωσιακό καπό με τον ενσωματωμένο αεραγωγό στο εμπρός μέρος του. Σύμφωνα με αυτά που γνωρίζουμε και σε αντίθεση με το Mazda EZ-6, το Arata SUV θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρικό και δεν υπάρχει πρόβλεψη για την προσθήκη μίας έκδοσης με range extender που θα αυξάνει δραστικά την αυτονομία. Κρίμα για ένα τόσο όμορφο μοντέλο όπως αυτό να μην δοκιμάσει την τύχη του και εκτός Κίνας, αλλά τι να κάνουμε;

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό