18.8 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Volkswagen ID.5. Ένα ID.4 με coupe γονίδια!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η “ID” οικογένεια ηλεκτρικών μοντέλων της Volkswagen μόλις απέκτησε το τρίτο μέλος της με το ID.5 που έρχεται ως μία ενδιαφέρουσα εναλλακτική στο standard ID.4. Οι ομοιότητες ανάμεσα στα δύο ηλεκτρικά της γερμανικής εταιρίας είναι κάτι παραπάνω από επιφανειακές αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι το ολοκαίνουριο ID.5 είναι, όπως το περιγράφει ο επικεφαλής της Volkswagen, Ralf Brandstatter, “ηλεκτρικό, sporty και κομψό”.Εμφανισιακά, τα δύο μοντέλα μοιάζουν πάρα πολύ μέχρι την μεσαία κολώνα ενώ από εκείνο το σημείο και προς τα πίσω, το ID.5 διαφοροποιείται χάρη στα προαναφερθέντα “coupe γονίδια”. Η οροφή έχει σαφώς μεγαλύτερη κλίση όσο πλησιάζουμε στο πίσω μέρος χαρίζοντας στο νέο EV της Volkswagen μία πιο αθλητική στάση έστω κι αν αυτή έρχεται εις βάρος του χώρου για τα κεφάλια των πίσω επιβατών (μικρότερος κατά 12 χιλιοστά σε σύγκριση με το ID.4) και του μήκους του χώρου αποσκευών ο οποίος σε κάθε περίπτωση προσφέρει χωρητικότητα της τάξης των 549 λίτρων.Πρακτικά πανομοιότυπο είναι και το εσωτερικό αν και με το ID.5 πραγματοποιεί την πρεμιέρα της η τελευταία εκδοχή του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της Volkswagen που υπόσχεται ταχύτερους χρόνους απόκρισης, βελτιωμένο σύστημα φωνητικών εντολών κ.ά.Μηχανικά, οι ομοιότητες ανάμεσα στο ID.4 και το ID.5 συνεχίζονται καθώς τα δύο μοντέλα δεν μοιράζονται μονάχα την ίδια αρχιτεκτονική, το ίδιο μήκος και το ίδιο μεταξόνιο αλλά και όλα αυτά που σχετίζονται με τα κινητήρια σύνολα. Το ID.5 θα είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, όλες με τον ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Μονάχα το “θερμό” ID.5 GTX θα έρχεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα προφανώς και δυνατότητες τετρακίνησης.Το απλό, θα προσφέρεται με 175 ή 204 ίππους ενώ η προσθήκη του επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα, ανεβάζει την ιπποδύναμη του GTX στα 300 άλογα. Όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με μία μπαταρία 77 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 520 χιλιομέτρων για τις δικίνητες και 489 χιλιομέτρων για την τετρακίνητη GTX  ενώ ο μέγιστος ρυθμός φόρτισης αγγίζει, όπως και στο ID.4, τα 135 kW που σημαίνει πρακτικά το φορτίο μπορεί να φτάσει στο 80% σε μόλις 30 λεπτά. Περισσότερες λεπτομέρειες καθώς και την τιμή του νέου ηλεκτρικού της Volkswagen θα έχουμε πιο κοντά στο επίσημο λανσάρισμα του στην αγορά, κάποια στιγμή εντός του ’22.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό