20.9 C
Athens
Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Sainz: Είναι η πιο άδικη ποινή που έχω δει ποτέ

Ειδήσεις Ελλάδα

Ο Carlos Sainz χαρακτήρισε την ποινή 5 δευτερολέπτων που πήρε για την επαφή που είχε με τον Fernando Alonso στην δεύτερη επανεκκίνηση του GP της Αυστραλίας, ποινή που τον έριξε εκτός βαθμών, ως την πιο άδικη ποινή που έχει δει στη ζωή του, ενώ και ο Alonso είπε πως η ποινή που επιβλήθηκε στον συμπατριώτη του ήταν “μάλλον πολύ σκληρή”.
Μετά το τέλος του αγώνα ο Sainz είπε:
Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να μιλήσω, είμαι πολύ θυμωμένος, πολύ απογοητευμένος. Δεν μπορώ να πω τίποτα. Προτιμώ να πάω στους αγωνοδίκες και να ζητήσω να ακυρωθεί η ποινή γιατί δεν νομίζω ότι το αξίζω και είναι η πιο άδικη ποινή που έχω δει στη ζωή μου.
Λοιπόν θα πάω πρώτα στους αγωνοδίκες. Απλώς πρέπει να έρθω να μιλήσω πρώτα στη τηλεόραση γιατί αν δεν έρθω θα μου επιβάλουν και άλλη ποινή.

Είχα μια καλή εκκίνηση και ένιωθα σίγουρος για τα μεσαία ελαστικά, αλλά ήμασταν άτυχοι, αφού κάναμε pit stop λίγο πριν βγει η πρώτη κόκκινη σημαία και έτσι έπεσα στην 12η θέση. Από εκεί κατάφερα να κάνω μια καλή επιστροφή με ωραίες προσπεράσεις και σταθερό ρυθμό, οπότε είμαι χαρούμενος για αυτό.
Ήταν ένας καλός αγώνας συνολικά, αλλά το πέναλτι κατέστρεψε όλη την προσπάθεια και δεν συμφωνώ με αυτό. Η απογοήτευση που νιώθω αυτή τη στιγμή θα είναι δύσκολο να την χωνέψω, αλλά θα προσπαθήσω να σκέφτομαι μόνο τα θετικά από σήμερα και να επικεντρωθώ στον επόμενο αγώνα.
Όταν η Ferrari ενημέρωσε τον Sainz μέσω της ενδοεπικοινωνίας για την ποινή, ο Ισπανός ξέσπασε:
Όχι, δεν μπορεί! Μου αξίζει να είμαι εκτός βαθμών; Όχι, όχι! Είναι απαράδεκτο. Πείτε τους ότι είναι απαράδεκτο. Πρέπει να περιμένουν μέχρι να τελειώσει ο αγώνας και να συζητήσουν μαζί μου. Όχι, παρακαλώ, παρακαλώ, παρακαλώ, παρακαλώ περιμένετε και συζητήστε μαζί μου! Σαφώς, η ποινή δεν αξίζει και είναι πολύ αυστηρή.
Ο Sainz τερμάτισε τέταρτος στον αγώνα, αλλά η ποινή τον έριξε στην 12η θέση. Σύμφωνα με τους αγωνοδίκες, ο πιλότος της Ferrari “ήταν εξ ολοκλήρου υπεύθυνος για την επαφή με τον Alonso, γι’αυτό και εκτός από την ποινή των 5 δευτερολέπτων, πήρε και 2 βαθμούς ποινής στην Super License του. Στην ανακοίνωσή τους οι αγωνοδίκες αναφέρουν:
Οι αγωνοδίκες εξέτασαν τα δεδομένα του συστήματος εντοπισμού θέσης, είδαν βίντεο, την τηλεμετρία, άκουσαν τα team radio, ενώ είδαν και τα onboard και διαπίστωσαν ότι στην πρώτη στροφή της επανεκκίνησης, σημειώθηκε σύγκρουση μεταξύ του αυτοκινήτου 55 [Carlos Sainz] και του αυτοκινήτου 14 [Fernando Alonso]. Διαπιστώσαμε ότι το αυτοκίνητο 55 έφταιγε εξ ολοκλήρου για τη σύγκρουση.
Το αυτοκίνητο 14 ήταν σημαντικά μπροστά από το αυτοκίνητο 55 στη πρώτη στροφή και παρόλα αυτά το αυτοκίνητο 55 έπεσε πάνω στο αυτοκίνητο 14, προκαλώντας το να στρίψει και να βγει εκτός πίστας. Ως εκ τούτου, επιβάλαμε ποινή 5 δευτερολέπτων στο αυτοκίνητο 55.

Για την αποφυγή αμφιβολιών, λάβαμε υπόψη το γεγονός ότι αυτή η σύγκρουση έλαβε χώρα στον πρώτο γύρο της επανεκκίνησης, όταν, κατά σύμβαση, οι αγωνοδίκες έχουν συνήθως μια πιο επιεική άποψη για τα περιστατικά. Ωστόσο, στη συγκεκριμένη περίπτωση, παρά το γεγονός ότι ήταν παρόμοια με περιστατικό που συνέβη στον πρώτο γύρο του αγώνα, θεωρήσαμε ότι υπήρχε αρκετό κενό για το αυτοκίνητο 55 ώστε να λάβει μέτρα για να αποφύγει τη σύγκρουση και δεν το έκανε.
Το αφεντικό της ομάδας της Ferrari, Frederic Vasseur, συμφώνησε με τον οδηγό του και ένιωσε ότι οι αγωνοδίκες ήταν πολύ βιαστικοί, δεδομένου ότι η ποινή δεν επηρέαζε την τριάδα του βάθρου.
Η απογοήτευσή μου είναι περισσότερο που πήραν μια απόφαση πριν το τέλος, πριν ακούσουν, με έναν γύρο πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Θα είχε νόημα να περιμένουν τις ακροάσεις και να συζητήσουμε ακριβώς τι σκέφτηκαν και τι είδαν. Δεν επρόκειτο να αλλάξει καθόλου το βάθρο των νικητών, δεν ήταν ένα δράμα.
Η Ferrari έφυγε από την Αυστραλία με μηδενική συγκομιδή βαθμών, αφού ο Charles Leclerc τέθηκε εκτός αγώνα από τον πρώτο γύρο, μετά την επαφή που είχε με τον Lance Stroll. Πλέον βρίσκεται στη 4η θέση με 26 βαθμούς, με την πρωτοπόρο Red Bull να έχει 123, η Aston Martin 65 και η Mercedes 56. Στη 5η θέση βρίσκεται η McLaren με 12 βαθμούς, με τις Alpine (8 βαθμοί), Haas (7 βαθμοί), Alfa Romeo (6 βαθμοί), AlphaTauri (1 βαθμό), Williams (1 βαθμό) να ακολουθούν.

Ο Vasseur σχολίασε τα αποτελέσματα της ομάδας του στη Μελβούρνη, λέγοντας:
Το σημερινό αποτέλεσμα, το να μην σκοράρουμε βαθμούς, δεν αντικατοπτρίζει την πρόοδο που έχουμε κάνει ως ομάδα. Κάναμε ένα βήμα προς τα εμπρός όσον αφορά τις καθαρές επιδόσεις και ακόμα πιο σημαντικό, είχαμε έναν αξιοπρεπή και σταθερό αγωνιστικό ρυθμό με όλα τα ελαστικά, ακόμη και με τα σκληρά. Μόνο οι χθεσινές κατατακτήριες δεν αντικατοπτρίζουν τις δυνατότητές μας.
Η αρχική μας αντίδραση για το αποτέλεσμα είναι μια απογοήτευση, με τον Charles σαφώς άτυχο να εμπλέκεται σε ένα αγωνιστικό συμβάν στην εκκίνηση. Ήταν καλή η αντίδραση μας να καλέσουμε τον Carlos στα pit όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά μετά την κόκκινη σημαία, έπρεπε να ξεκινήσει από την 11η θέση, από την οποία ανέκαμψε πολύ καλά.
Η ποινή είχε καταστροφική επίδραση στο τελικό αποτέλεσμα για αυτόν, αλλά παρόλα αυτά, επιστρέφουμε στο Μαρανέλο γνωρίζοντας ότι κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση και τώρα έχουμε τρεις εβδομάδες για να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για τη βελτιστοποίηση και την ενημέρωση της SF-23 για τους επόμενους αγώνες.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό