19.4 C
Athens
Τετάρτη, 1 Μαΐου, 2024

Hamilton: Η απαγόρευση των κουβερτών των ελαστικών είναι επικίνδυνη και άσκοπη

Ειδήσεις Ελλάδα

Ο Lewis Hamilton πιστεύει ότι η Formula 1 έχει ξεκινήσει μια “επικίνδυνη και άσκοπη άσκηση” στην προσπάθειά της να απαγορεύσει τις κουβέρτες των ελαστικών.
Οι ομάδες, η FIA και η FOM θα διεξαγάγουν ψηφοφορία μετά το φετινό Βρετανικό GP για να αποφασίσουν εάν θα προχωρήσουν ή όχι στην απαγόρευση της θέρμανσης των ελαστικών.
Στο παρελθόν υπήρξαν πολλές προσπάθειες να καταργηθούν οι κουβέρτες των ελαστικών, τόσο για λόγους κόστους όσο και για λόγους βιωσιμότητας, αλλά κάθε φορά οι προσπάθειες εγκαταλείφθηκαν λόγω επιπλοκών στην εξεύρεση κατάλληλου καουτσούκ.

Τα ελαστικά που δεν προθερμαίνονται πρέπει να αντιμετωπίσουν δραματικές μεταβολές στη θερμοκρασία και την πίεση, κάτι που είναι τεχνικά περίπλοκο, και οι οδηγοί έχουν εκφράσει ανησυχία για την έλλειψη πρόσφυσης που θα προσφέρουν τα ελαστικά που είναι κρύα όταν είναι φρέσκα από τα πιτ.
Η Pirelli εργάζεται σκληρά προσπαθώντας να βρει το σωστό μείγμα και ελπίζει ότι μέχρι να δοκιμάσει τις τελευταίες προδιαγραφές της μετά τον αγώνα του Silverstone, θα είναι αρκετό για να πείσει τις ομάδες να συμφωνήσουν με αυτό. Ωστόσο, παραμένει έντονος ο σκεπτικισμός εντός του grid σχετικά με το εάν η κίνηση πρέπει να προχωρήσει ή όχι.

Μιλώντας κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Hamilton εξέφρασε τις δικές του ανησυχίες για τη κίνηση αυτή.
Νομίζω ότι είναι επικίνδυνο. Έχω δοκιμάσει ελαστικά χωρίς κουβέρτες και θα υπάρξει σίγουρα κάποιο περιστατικό ατυχήματος. Άρα, νομίζω ότι είναι λάθος απόφαση. Πρέπει να κάνεις πολλούς γύρους για να λειτουργήσουν τα ελαστικά. Το όλο επιχείρημα είναι ότι με την αφαίρεση των κουβέρτων η F1 γίνεται πιο βιώσιμη και πιο πράσινη, αλλά στην πραγματικότητα απλώς καίμε περισσότερο καύσιμο για να φτάσουν στη θερμοκρασία λειτουργίας τα ελαστικά.
Η μεγαλύτερη ανησυχία είναι όταν βγαίνεις έξω. Κάνεις πατινάζ και είναι πολύ σπασμωδικά. Εάν κάποιος άλλος είναι με ελαστικά που λειτουργούν, μπορείς εύκολα να συγκρουστείς μαζί του. Άρα, είναι μια άσκοπη άσκηση.

Την ίδια άποψη έχει και ο Carlos Sainz της Ferrari.
Ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί η F1 απομακρύνεται από τις κουβέρτες, γιατί για μένα δεν έχει νόημα. Καις περισσότερα καύσιμα, περισσότερα ελαστικά. Ακόμη και για τη βιωσιμότητα, απλά δεν καταλαβαίνω τη φιλοσοφία. Υπάρχουν επίσης κίνδυνοι με αυτά τα αυτοκίνητα με χαμηλό ύψος οδήγησης. Αλλά είναι μια κατεύθυνση που η F1, η FIA και η Pirelli έχουν αποφασίσει να ακολουθήσουν, οπότε πρέπει να προσαρμοστούμε υποθέτω.
Ο διευθυντής F1 και μηχανοκίνητου αθλητισμού της Pirelli, Mario Isola, είπε ότι η τελική πρόσκληση για τις κουβέρτες θα πρέπει να λάβει υπόψη περισσότερα από τη βιωσιμότητα, τονίζοντας ότι δεν ήταν σίγουρος εάν οι ομάδες θα το υποστήριζαν τελικά.
Δεν έχω ξεκάθαρο συναίσθημα και ειλικρινά είναι δύσκολο να κάνω μια πρόβλεψη. Πιστεύω ότι είναι στόχος όλων να πάνε προς αυτή την κατεύθυνση για βιωσιμότητα, αλλά σαφώς κανείς δεν θέλει να βλάψει το σόου. Δεν θέλω να πω ότι είναι ένας αδύνατος στόχος, γιατί δεν είναι ένας αδύνατος στόχος. Αλλά είναι μια πολύ μεγάλη πρόκληση.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό