18.8 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Audi A6 Avant e-tron Concept. Η λογική συνέχεια.

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Audi όχι μόνο γνωρίζει από station wagons αλλά πιστεύει σε αυτά ως μία ρεαλιστική εναλλακτική στα SUVs και αποδεικνύει την αφοσίωση της στην κατηγορία παρουσιάζοντας το A6 Avant e-tron Concept. Το μοντέλο που αποτελεί ταυτόχρονα την φυσική συνέχεια του A6 e-tron Concept που παρουσιάστηκε πριν από 11 μήνες αλλά και του βενζινοκίνητου/πετρελαιοκίνητου A6 Avant που κυκλοφορεί τώρα στην αγορά. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό station wagon το οποίο είναι ήδη προγραμματισμένο να περάσει στην παραγωγή το 2024 και δεν θα αντικαταστήσει άμεσα το τρέχον A6 Avant αλλά θα προσφέρεται παράλληλα με αυτό.Αισθητικά, το A6 Avant e-tron Concept δεν διαφέρει ουσιαστικά από το A6 e-tron Concept του ’21. Αυτό ισχύει τουλάχιστον μέχρι την μεσαία κολώνα, οπότε το εμπρός μέρος είναι πρακτικά πανομοιότυπο με την “κλειστή” Singleframe γρίλια, τα λεπτά φωτιστικά σώματα και τους μικρούς αεραγωγούς στα πλαϊνά του προφυλακτήρα. Στο πλάι, ένα λεπτό αλουμινένιο κομμάτι ξεκινά από την εμπρός κολώνα και καταλήγει στην αεροτομή, στο τελείωμα της οροφής δημιουργώντας λίγο οπτικό… δράμα και τονίζοντας τις γραμμές του οχήματος σε συνεργασία με τα σμιλευμένα πλαϊνά πάνελ ενώ πίσω, το A6 Avant e-tron Concept έχει κρατήσει τα φωτιστικά σώματα που καλύπτουν ολόκληρο το πλάτος του αμαξώματος καθώς και τον τονισμένο διαχύτη χαμηλά στο προφυλακτήρα αλλά προσθέτει αρμονικά τον τρίτο όγκο και την πίσω πόρτα με την έντονη κλίση. Η έμφαση των μηχανικών στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου είναι εμφανής σε κάθε σημείο του και επιβραβεύεται με έναν συντελεστή της τάξης του 0.24 έναντι 0.22 του A6 e-tron Concept.Τα δύο αδερφάκια όμως μοιράζονται πολλά περισσότερα από την εμφάνιση τους. Βασίζονται και τα δύο στην Premium Platform Electric (PPE), έχουν πανομοιότυπες διαστάσεις με μήκος 4.96 μέτρων, πλάτος 1.96 μέτρων και ύψους 1.44 μέτρων και τα ίδια μηχανικά βεβαίως. Όσον αφορά στο τελευταίο, η Audi δεν αποκάλυψε πολλές λεπτομέρειες αλλά δήλωσε πως το A6 Avant e-tron θα προσφέρει κινητήρια σύνολα με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες με το 0-100 να ολοκληρώνεται από 7.0 δευτερόλεπτα περίπου έως “λιγότερα από 4.0 δευτερόλεπτα”. Συμπλήρωσε δε ότι η τετρακίνητη έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες θα παράγει 476 ίππους και 800 Nm ροπής ενώ η δικίνητη θα προσφέρει έως και 700 χιλιόμετρα αυτονομίας. Η φόρτιση από την άλλη θα γίνεται σε ταχύτητες έως 270 kW με αποτέλεσμα να συμπληρώνονται 300 χιλιόμετρα εμβέλειας σε 10 λεπτά. Για την φόρτιση από το 5% της μπαταρίας στο 80%, απαιτούνται λιγότερα από 25 λεπτά.Ηλεκτρικοί οι φιναλίστ του World Car of the Year.Renault & Dacia LPG. Καταπολεμούν τις αυξήσεις των καυσίμων

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό