20.3 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Ο Gigi Riva αγαπούσε την Cagliari και την Alfa Romeo

Ειδήσεις Ελλάδα

Λάτρευε τα σπορ αυτοκίνητα  και ήταν θρύλος στο Ποδόσφαιρο, ο Gigi Riva, πέθανε χθες σε ηλικία 79 ετών.Λέγεται ότι ο Riva λάτρευε τόσο πολύ τις Alfa που έγινε ακόμη και συνεργάτης σε δύο αντιπροσωπείες της Alfa Romeo στο Κάλιαρι.

Ο Rombo di Tuono

Ήταν για πολλούς ένας από τους καλύτερους παίκτες της γενιάς του, καθώς και ένας από τους καλύτερους επιθετικούς όλων των εποχών. Η μεγάλη του αγάπη έγινε η ομάδα της Κάλιαρι, με την οποία διακρίθηκε. Η ταχύτητά του, η δύναμή του και η ικανότητά του να διαμορφώνει τη φάση και να φτιάχνει τις συνθήκες για το γκολ οδήγησαν τον Ιταλό δημοσιογράφο Gianni Brera να του δώσει το παρατσούκλι «Rombo di Tuono» (Ο ήχος του Κεραυνού). Εκτός από το ντεμπούτο του με τη Legnano, ο Riva παρέμεινε στον σύλλογο της Σαρδηνίας για όλη του την καριέρα. Μάλιστα οδήγησε την Κάλιαρι στον μοναδικό της τίτλος στη Serie A το 1969-70.

Σε διεθνές επίπεδο, ο Riva κέρδισε το Euro το 1968 και συμμετείχε στον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 1970 με την εθνική ομάδα της Ιταλίας. Πήρε επίσης μέρος στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA 1974. Αφού αποσύρθηκε το 1976, έγινε για λίγο πρόεδρος της Κάλιαρι κατά τη διάρκεια της σεζόν 1986-87 και αργότερα ήταν ο μάνατζερ και διευθυντής της εθνικής Ιταλίας από το 1988 έως το 2013.

Με cuore sportivo

Ο έρωτας για τις Alfa Romeo ξεκίνησε από τα παιδικά του χρόνια και τον… κυρίευσε με την πρώτη Alfa Romeo Giulia 1600 TI Super, που αγόρασε. Την άλλαξε με μία από τις ομορφότερες Alfa: Τη Montreal, ένα 2+2 που σχεδιάστηκε από τον θρυλικό Marcello Gandini και είναι εξοπλισμένο με έναν κινητήρα 2.600 V8 200 ίππων.

Απόκτησε επίσης ένα υπέροχο Fiat Dino Spider, που κινείται από έναν κινητήρα V6 Ferrari 1987κ.εκ., από αλουμίνιο και εξοπλισμένο με 4 εκκεντροφόρους κεφαλής. Η ισχύς (160 ίπποι στις 7200 σ.α.λ.) που δεν είχε γραμμική απόδοση , το κοντό μεταξόνιο (2256 mm) και η παλιά γεωμετρία της πίσω ανάρτησης έκαναν το Dino ένα πολύ νευρικό και ιδιαίτερο αυτοκίνητο. Επιπλέον, ο αλουμινένιος στροφαλοθάλαμος του V6 υπέφερε από τις ξαφνικές αλλαγές θερμοκρασίας.Παρά τα προβλήματα ο Riva κράτησε για πολλά χρόνια το Fiat δείχνοντάς μας την αγάπη του για τα όμορφα αυτοκίνητα

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό