23.8 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Η Maserati αποχαιρετά τον V8 με τις Ghibli 334 Ultima και Levante V8 Ultima

Ειδήσεις Ελλάδα

Ως τύπος κινητήρα ο V8 έχει πλούσια ιστορία για την Maserati. Το πρώτο μοντέλο παραγωγής που εξοπλίστηκε με V8 κινητήρα ήταν η 5000 GT από το μακρινό 1959 και εκείνος ο V8 με χωρητικότητα 4.9 λίτρων και απόδοση της τάξης των 325 ίππων βασιζόταν στον αγωνιστικό κινητήρα της 450S. Τα χρόνια πέρασαν όμως, οι εποχές άλλαξαν και η συμφωνία που είχε η Maserati με την Ferrari για την παροχή του πανίσχυρου twin-turbo V8 της τελευταίας στην πρώτη, λήγει φέτος. Για να κλείσει αυτό το σημαντικό κεφάλαιο με πάταγο η Maserati αποφάσισε να λανσάρει δύο ειδικές εκδόσεις: την Ghibli 334 Ultima και την Levante V8 Ultima. Αυτές θα πραγματοποιήσουν το ντεμπούτο τους στο Goodwood Festival of Speed τις επόμενες ημέρες με την ιταλική μάρκα να δηλώνει ότι θα κάνει διαθέσιμα 103 αυτοκίνητα από το κάθε μοντέλο, χωρίς όμως να ανακοινώνει την τιμή τους.

Ξεκινώντας από την Ghibli 334 Ultima, αυτό που μπορούμε να πούμε είναι ότι όπως υποδηλώνει και το όνομα της, έχει τελική ταχύτητα 334 km/h και έτσι είναι το ταχύτερο sedan μαζικής παραγωγής στον κόσμο, ξεπερνώντας την Bentley Flying Spur Speed κατά 1 km/h! Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η Maserati δεν ανακοίνωσε κάποια αύξηση στην ιπποδύναμη του θηριώδους V8, οπότε υποθέτουμε ότι συνεχίζει να παράγει 580 ίππους, όμως αναφέρει ότι έγινε “εκτενής δουλειά στο βάρος και τα ελαστικά”. Προφανώς, αυτό και μόνο είναι αρκετό για να αυξήσει την μέγιστη ταχύτητα κατά 8 km/h και να μειώσει τον χρόνο που απαιτείται για το σπριντ στα 100 km/h από τα 4.3 δευτερόλεπτα στα 3.9 – σε σύγκριση πάντοτε με την όμοια τουλάχιστον όσον αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά Ghibli Trofeo. Εμφανισιακά δε, η Maserati Ghibli 334 Ultima ξεχωρίζει από το πλήθος χάρη στο ειδικό χρώμα “Scia di Persia” που συνδυάζεται με “Rubino” λεπτομέρειες και τις εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών που “κρύβουν” τις μαύρες δαγκάνες του συστήματος πέδησης. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα διακριτικό, ανθρακονημάτινο spoiler στο τελείωμα του πορτ-μπαγκάζ ενώ στην καμπίνα κυριαρχούν οι “Ultima Pale Terracotta” δερμάτινες επενδύσεις και η Alcantara.

Η Levante V8 Ultima από την άλλη, είναι διαθέσιμη είτε σε “Nero Assoluto” είτε σε “Blu Royale” και πατάει σε ζάντες ελαφρού κράματος 22 ιντσών με μαύρο φινίρισμα. Το πακέτο με τα ανθρακονημάτινα διακοσμητικά ανήκει στον standard εξοπλισμό όπως και τα “V8 Ultima” διακριτικά και στο εσωτερικό το “Pale Terracote” δέρμα συνδυάζεται με μαύρο ενώ όπως και στο sedan, μία πλακέτα που γράφει “una di 103” (μία από τις 103) υπενθυμίζει την συλλεκτικότητα της εν λόγω έκδοσης. Κάπως έτσι, ένδοξα πιστεύουμε, κλείνει το κεφάλαιο V8 για την Maserati. Από εδώ και πέρα, η ιταλική φίρμα θα βασιστεί στην ισχύ του Nettuno V6 της που αξίζει να αναφέρουμε πως δεν μοιράζεται απολύτως κανένα κοινό με τον V6 της Ferrari. Πέρα από το κύκνειο άσμα του V8 όμως, η Maserati θα παρελάσει με διάφορα μοντέλα στο Goodwood Festival of Speed μεταξύ των οποίων η αμιγώς ηλεκτρική GranTurismo Folgore, η Grecale Folgore και η πανέμορφη και… καλοκαιρινή MC20 Cielo.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό