21.4 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Η Ferrari λέει όχι στην αυτόνομη οδήγηση

Ειδήσεις Ελλάδα

Όταν όλοι πλέον οι κατασκευαστές σχεδιάζουν να έχουν αυτοκίνητα με αυτόνομα συστήματα επιπέδου 3 μέσα στα επόμενα χρόνια, η Ferrari φαίνεται αποφασισμένη να παραμείνει στο επίπεδο 2.
Ο λόγος που το κάνει αυτό είναι γιατί θέλει να διατηρήσει το συναίσθημα και την σύνδεση με τον οδηγό που είναι ταυτόσημα με τα σπορ αυτοκίνητα, ιδίως εκείνα της Ferrari.
Αυτό διαχωρίζει την θέση της από τους άλλους κατασκευαστές που ήδη εξελίσσουν συστήματα επιπέδου 3 τα οποία θα επιτρέπουν στον οδηγό να μην έχει τα χέρια στο τιμόνι και να μπορεί να απασχολείται με κάτι άλλο (να διαβάζει, να βλέπει ταινία κ.ά.).
Προφανώς όσοι αγοράζουν μία Ferrari δεν την θέλουν για να ταξιδεύουν βλέποντας ταινίες αλλά για να την οδηγούν. Και έτσι εξηγείται εύκολα η αντίθεση των υπευθύνων της εταιρίας να προχωρήσουν πέρα από το στάδιο 2 της αυτόνομης οδήγησης.
Προς το παρόν, η Ferrari προσφέρει μόνο adaptive cruice control και σκοπεύει να κρατήσει όσο γίνεται λιγότερες αυτές τις τεχνολογίες έτσι ώστε ο οδηγός να είναι ο κυρίαρχος του παιχνιδιού.
Υπάρχουν πάντως και εκείνοι που υποστηρίζουν ότι αυτή η άρνηση ίσως της στερήσει πελάτες, ιδίως αν αυτή η απόφαση ισχύσει και για το νέο SUV, την Purosangue.
Προφανώς μιλάμε για μία εντελώς διαφορετική Ferrari, η οποία απευθύνεται σε ένα άλλο κοινό, το οποίο θα ήθελε να έχει στην διάθεσή του όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης, και γιατί όχι και αυτόνομη οδήγηση.
Μένει να δούμε μέχρι πόσο θα κρατήσει αυτή την στάση η Ferrari απέναντι στην αυτόνομη οδήγηση, ή αν η πίεση από τους καταναλωτές (ιδίως στην Κίνα και τις ΗΠΑ) την υποχρεώσουν να βάλει νερό στο κρασί της.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό