21 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Η Apple στην κορυφή της ευρωπαϊκής αγοράς smartphone το 4ο τρίμηνο

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Canalys αποκάλυψε ότι η Apple έγινε ο κατασκευαστής smartphone με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη κατά το 4ο τρίμηνο του 2023. Αυτή η επιτυχία τροφοδοτήθηκε από την έντονη ζήτηση για τα iPhone 15 Pro και Pro Max κατά την περίοδο της εορταστικής περιόδου, ωστόσο η Samsung διατήρησε την πρωτιά ολόκληρο το 2023.

Συνολικά η αγορά σημείωσε 129,8 εκατομμύρια αποστολές για το ημερολογιακό έτος, ποσοστό 8% χαμηλότερο από τα 140,8 εκατομμύρια μονάδες το 2022. Ωστόσο, η Canalys προέβλεψε ότι η Ευρώπη θα δει μονοψήφια ανάπτυξη το επόμενο έτος, λόγω ενός επικείμενου κύκλου ανανέωσης συσκευών που αγοράστηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Τα smartphone υψηλής τεχνολογίας κατέλαβαν μερίδιο ρεκόρ ολόκληρης της ευρωπαϊκής αγοράς το 4ο τρίμηνο του 2023. Σύμφωνα με τον Runar Bjorhovde, αναλυτή της Canalys, σχεδόν το 40% όλων των αποστολών αφορούσε τηλέφωνα που κοστίζουν πάνω από 800 $. Τρεις στις τέσσερις συσκευές ήταν iPhone, ακολουθούμενη από τη Samsung με μερίδιο μόλις 16%.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Apple διατήρησε σχεδόν σταθερό αριθμό αποστολών κατά το 4ο τρίμηνο του 2023. Είναι η Samsung και η Xiaomi που απέτυχαν, επιτρέποντας στην Apple να ανέβει στην κορυφή.

Τo top 5 ολοκληρώνουν η Motorola και η Honor, με την Canalys να αναφέρει ότι θα πρέπει να περιμένουμε να ανέβουν στην κατάταξη μικρότερες μάρκες. Μία από αυτές θα είναι και η Oppo, η οποία συμβιβάστηκε με τη Nokia για πατέντες 5G, επιτρέποντας στον κινέζο κατασκευαστή να επαναφέρει τις συσκευές του σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.

“Οι εταιρείες θα έβλεπαν αύξηση στις αποστολές μόνο εάν εφάρμοζαν μια ολιστική προσέγγιση δίνοντας έμφαση στην καινοτομία, την αξιοπιστία, τα backend logistics, τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς και ένα σαφές brand message”, πρόσθεσε ο Bjorhovde.

Μακροπρόθεσμα, οι πωλητές θα αυξήσουν την εστίαση στην εμπειρία χρήστη στη συσκευή με την τεχνητή νοημοσύνη στον πυρήνα, δίνοντας έμφαση στην εξατομίκευση, την αλληλεπίδραση με το οικοσύστημα, την παραγωγικότητα και την ψυχαγωγία. Ωστόσο, η επένδυση στην τεχνητή νοημοσύνη θα πρέπει να ακολουθείται από την εκπαίδευση των καταναλωτών σχετικά με τη μεγιστοποίηση της ισχύος των χαρακτηριστικών τεχνητής νοημοσύνης στη συσκευή. Διαφορετικά, οι εταιρείες ενδέχεται να μην έχουν ισχυρή απόδοση της επένδυσής τους.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό