Σε κάθε τι που έχει μπαταρία, αυτή χάνει τη χωρητικότητά της με την πάροδο του χρόνου και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν αποτελούν εξαίρεση. Σύμφωνα με μια ανεξάρτητη δοκιμή, η μπαταρία ενός Volkswagen ID.3 του 2021 έχασε το 10% της χωρητικότητας της του μετά από κάτι περισσότερα από 48.000 χλμ και δύο χρόνια χρήσης.
Η μπαταρία του αυτοκινήτου είναι χωρητικότητας 62 kWh (ωφέλιμη 58 kWh) και σύμφωνα με την δοκιμή η ωφέλιμη χωρητικότητα έχει μειωθεί στις 52,1 kWh.
Συγκριτικά, σε αντίστοιχες δοκιμές σε παρόμοιες συνθήκες, η μπαταρία του Tesla Model 3 Performance παρουσίασε υποβάθμιση 5,3% μετά από 62.000 χλμ, αυτή του BMW i3 έχασε μόλις το 1,6% της χωρητικότητα της μετά από 152.000 χλμ, ενώ αυτή του Mercedes-Benz EQC είχε υποβάθμιση 8,4% μετά από 233.000 χλμ.