21 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Volkswagen ID.Buzz GTX – και γρήγορο και ευρύχωρο!

Ειδήσεις Ελλάδα

Κάπως έτσι η Volkswagen “κλείνει” την γκάμα των θερμών, GTX εκδόσεων των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της. Η αρχή έγινε με τα ID.4 και ID.5 GTX το 2021, ακολούθησαν τα ID.3 και ID.7 GTX προ ημερών και τώρα έρχεται το ID.Buzz GTX για να συμπληρώσει την οικογένεια προσφέροντας τους ίδιους, άπλετους χώρους με την βασική έκδοση αλλά και σημαντικά βελτιωμένες επιδόσεις από αυτήν χάρη στο αναβαθμισμένο κινητήριο σύνολο. Η Volkswagen το χαρακτηρίζει ως “το ισχυρότερο Bulli στην ιστορία” αλλά μην παρασυρθείς και θεωρήσεις ότι πρόκειται για κάποιο κτήνος εκατοντάδων ίππων που βάζει φωτιά στην άσφαλτο.

Το ID.Buzz GTX μοιράζεται το ίδιο κινητήριο σύνολο με το ID.7 GTX που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του πριν από λίγο καιρό. Αυτό σημαίνει ότι απέκτησε έναν ηλεκτροκινητήρα 250 kW (286 ίππων) στον πίσω άξονα και έναν 80 kW (109 ίππων) στον εμπρός για συνδυαστική απόδοση της τάξης των 335 ίππων. Για την τροφοδοσία των ηλεκτροκινητήρων με ενέργεια φροντίζει μία μπαταρία με χωρητικότητα είτε 79 kWh για την 5-θέσια έκδοση με το στάνταρ μεταξόνιο, είτε 86 kWh για την έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο και τις 3 σειρές καθισμάτων. Σε αυτό το σημείο, η γερμανική εταιρία δεν έχει κάνει γνωστά τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά του ID.Buzz GTX αλλά δηλώνει ότι η έκδοση με την “μικρή” μπαταρία φορτίζει με έως και 185 kW ενώ αυτή με την μπαταρία των 86 kWh μπορεί να φτάσει στον κατάλληλο ταχυφορτιστή στα 200 kW που σημαίνει ότι και οι δύο, αναπληρώνουν το φορτίο από το 20, στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας σε λιγότερο από 30 λεπτά. Όσον αφορά στις επιδόσεις δε, τόσο η στάνταρ έκδοση με την μπαταρία των 79 kWh όσο και αυτή με το μακρύ μεταξόνιο, την μεγαλύτερη μπαταρία και το λογικά, αυξημένο βάρος χρειάζονται μόλις 6.5 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσουν το σπριντ στα 100 km/h ενώ η μέγιστη ταχύτητα έχει αυξηθεί στα 160 km/h.

Σημαντικά αυξημένη, λόγω του ισχυρότερου κινητήριου συνόλου και του συστήματος τετρακίνησης είναι και η δυνατότητα ρυμούλκησης, με το στάνταρ ID.Buzz GTX να είναι σε θέση να ρυμουλκήσει έως 1.800 κιλά και το “μακρύ” να σταματά στα 1.600. Ok, δεν το λες και φορτηγό αλλά η αύξηση δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητη και του χαρίζει έναν επιπλέον βαθμό ελευθερίας και ευελιξίας. Όσο συγκρατημένη είναι η Volkswagen στο κινητήριο σύνολο με το οποίο εξόπλισε το νέο μοντέλο της, άλλο τόσο ήταν και κατά τον σχεδιασμό της – είτε μιλάμε για το αμάξωμα, είτε για την καμπίνα. Φυσικά υπάρχουν οι νέοι προφυλακτήρες, η διαφορετική γρίλια και οι αποκλειστικές για την GTX έκδοση ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών αλλά δεν το… μεταμορφώνουν κιόλας. Ταιριάζουν όμως στον χαρακτήρα του, αποπνέοντας έναν δυναμισμό αλλά με πολύ διακριτικό τρόπο. Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό όπου ο μαύρος “ουρανός”, τα σπορ καθίσματα και οι κόκκινες πινελιές θα πρέπει να θεωρούνται αρκετά καθώς δεν υπάρχουν πολλά περισσότερα. Εξοπλίζεται με την οθόνη των 12.9 ιντσών και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με το ChatGPT ενώ προαιρετικά προσφέρεται ένα νέο σύστημα head-up display και η τεράστια, πανοραμική ηλιοροφή μεταξύ άλλων.

Για την ιστορία, να αναφέρουμε κλείνοντας ότι οι πωλήσεις του Volkswagen ID.Buzz GTX θα ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι ενώ οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για αργότερα μέσα στη χρονιά. Ακόμα πάντως η γερμανική μάρκα δεν έχει ανακοινώσει τις σχετικές τιμές.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό