23.4 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Pagani: Παραμένουμε πιστοί στον V12 κινητήρα. Η ηλεκτροκίνηση δεν κάνει για εμάς

Ειδήσεις Ελλάδα

Παρά το γεγονός πως η Pagani “ξόδεψε” πέντε χρόνια αναπτύσσοντας ένα ηλεκτρικό hypercar, η ιταλική εταιρία, έκανε γνωστό πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του σήμερα ζυγίζουν πάρα πολύ και στερούνται συναισθημάτων και έτσι πήρε την απόφαση να μην κατασκευάσει ένα τέτοιο.
Αυτό δήλωσε ο γιος του ιδρυτή της εταιρίας, Christopher Pagani, λέγοντας πως οι τρέχουσες μπαταρίες είναι πολύ βαριές για να κάνουν βιώσιμο ένα ηλεκτρικό hypercar με το σήμα της Pagani.
Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε κάτι που πρέπει να είναι ελαφρύ. Κοιτάζοντας την Pagani, αυτό που είναι κοινό σε όλα τα αυτοκίνητα που κατασκευάζουμε είναι το γεγονός πως είναι ελαφριά. Πρέπει να έχεις ένα ιδιαίτερο συναίσθημα όταν τα οδηγείς, που μερικές φορές μπορείς να το πεις διασκεδαστικό. Μπορείς να το πεις ευχαρίστηση. Αλλά το βάρος είναι σίγουρα το πρώτο μας ερωτηματικό. Πιθανότατα λοιπόν, στις μέρες μας με την υπάρχουσα τεχνολογία, δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τον τρόπο που θα θέλαμε.

Ο Pagani πρόσθεσε ότι:
Δεν χρειάζεται να σταματήσουμε τη δουλειά για τη βιωσιμότητα ενός ηλεκτρικού hypercar. Έχουμε συνεχείς συναντήσεις με τη Mercedes-Benz και την AMG και τις αξιολογούμε. Η Mercedes είναι ο επίσημος συνεργάτης μας αυτή τη στιγμή, οπότε όταν χρειαστεί [να κατασκευάσουμε] ένα πλήρες ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θα λάβουμε την τελική απόφαση τότε.
Αντ’αυτού, η Pagani θα συνεχίσει να προσφέρει μοντέλα που θα χρησιμοποιούν τους V12 κινητήρες, που προέρχονται από τη Mercedes-Benz, με την Pagani να μπορεί να πουλά αυτοκίνητα μόνο με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη, τουλάχιστον μέχρι το 2035, μιας και κατασκευάζει λιγότερα από 1.000 αυτοκίνητα ετησίως.
Όσον αφορά πόσο καιρό θα έχουμε V12 κινητήρες; Αυτό εξαρτάται πραγματικά από τους κανονισμούς που θα ισχύσουν. Γνωρίζουμε ότι για τους μικρούς κατασκευαστές μπορούμε να προσφέρουμε μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης τουλάχιστον μέχρι το 2035. Αλλά δεν φοβόμαστε να προσεγγίσουμε ένα άλλο σύστημα μετάδοσης κίνησης στο μέλλον. Απλώς πρέπει να ξέρουμε ποιοι θα είναι οι κανονισμοί,
κατέληξε ο Pagani.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό