17.3 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Nissan Z Nismo – Ενισχύοντας τα σπορ στοιχεία!

Ειδήσεις Ελλάδα

Ο κόσμος το ζήτησε και η Nissan του έκανε επιτέλους το χατίρι. Το “Z Nismo” είναι εδώ για να προσφέρει μία εμπειρία με τονισμένα σπορ χαρακτηριστικά αλλά χωρίς ακρότητες με ακόμα περισσότερη δύναμη, βελτιωμένη αεροδυναμική, αναβαθμισμένες δυνατότητες και κατά συνέπεια, καλύτερες επιδόσεις τόσο στην πίστα, όσο και στον δρόμο. Φυσικά, όπως και το standard Nissan Z, η “Nismo” έκδοση προορίζεται αποκλειστικά για την αγορά της Β. Αμερικής και δεν προβλέπεται να διασχίσει τον Ατλαντικό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αξίζει να ασχοληθούμε μαζί του.

Ξεκινώντας από την υπόθεση “περισσότερη δύναμη” λοιπόν, να αναφέρουμε ότι κάτω από το καπό εξακολουθεί να βρίσκεται ο 3-λιτρος, twin-turbo V6 ο οποίος χάρη σε στοχευμένες αναβαθμίσεις στο σύστημα ψύξης, τον ηλεκτρονικό έλεγχο και την αυξημένη πίεση υπερπλήρωσης παράγει πλέον 420 ίππους και 520 Nm ροπής – 20 ίππους και 58 Nm επιπλέον σε σύγκριση με την βασική έκδοση. Η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη από τις 2.000 έως τις 5.200 σ.α.λ. εξασφαλίζοντας ότι ο οδηγός έχει πάντοτε στην διάθεση του το μέγιστο των δυνατοτήτων του κινητήρα για να ικανοποιήσει τις επιθυμίες του. Η δύναμη μεταδίδεται στους τροχούς του πίσω άξονα αποκλειστικά μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων που έχει αναβαθμιστεί ώστε να παρέχει ταχύτερες και πιο “δυναμικές” αλλαγές ενώ άξια αναφοράς είναι η προσθήκη του “Sport+” mode οδήγησης που εκμεταλλεύεται τα νέα χαρακτηριστικά του κινητήριου συνόλου στο έπακρο.

Ανάλογες είναι οι επεμβάσεις και στην ανάρτηση με τη Nismo να εξοπλίζει το “Z” με νέες αντιστρεπτικές ράβδους, σκληρότερα ελατήρια και μεγαλύτερα αμορτισέρ ώστε να παρέχει ακόμα πιο ακριβή, άμεση και γενικότερα σπορ οδική συμπεριφορά. Γι’ αυτόν τον λόγο επιλέχθηκαν τα Dunlop SP Sport Maxx GT600 ελαστικά στις μεγαλύτερες αλλά ταυτόχρονα, ελαφρύτερες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών της Rays. Παράλληλα, οι μηχανικοί προχώρησαν σε ενίσχυση του πλαισίου αυξάνοντας την στεπτική ακαμψία κατά 2.5% ενώ νέες είναι και οι βάσεις της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης. Από το πακέτο δεν θα μπορούσε να λείπει το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με δίσκους 15 ιντσών στους τροχούς του εμπρός άξονα και 13.8 ιντσών στους πίσω που βελτιώνουν όχι μόνο την αίσθηση και την δύναμη των φρένων αλλά και την αντοχή τους στην παρατεταμένη χρήση.

Τέλος, η Nismo δεν θα μπορούσε να μην βάλει το χέρι της και στην αεροδυναμική και κατ’ επέκταση, στην εμφάνιση του “Z”. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας που φιλοξενεί την “Grand-Nose” ή “G-Nose” η οποία εκτείνεται περισσότερο απ’ ότι σε άλλες εκδόσεις και θυμίζει το θρυλικό Nissan Fairlady 240G ενώ νέα είναι η γρίλια αλλά και τα πτερύγια στα άκρα του προφυλακτήρα που δημιουργούν vortexes στους εμπρός τροχούς. Όλα αυτά συνδυάζονται με μία ψηλότερο και πλατύτερη πίσω αεροτομή ενώ νέο είναι το design και του πίσω προφυλακτήρα για να βοηθήσει στην ροή του αέρα και να μειώσει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις. Σε ολόκληρη την περίμετρο του κάτω μέρους υπάρχει μία λεπτή κόκκινη λωρίδα για να τονίσει περαιτέρω τα σπορ χαρακτηριστικά του μοντέλου και στο εσωτερικό παρατηρούμε τα νέα καθίσματα της Recaro, το νέο τιμόνι, ελαφρώς διαφορετικά γραφικά στην οθόνη και τα κόκκινου χρώματος χειριστήρια για την εκκίνηση του κινητήρα και την επιλογή του mode οδήγησης. Το μόνο που δεν ξέρουμε σε αυτό το σημείο είναι η τιμή του Nissan Z Nismo αλλά και αυτή θα ανακοινωθεί σχετικά σύντομα καθώς το λανσάρισμα της κορυφαίας έκδοσης του ιαπωνικού sports car είναι προγραμματισμένο για το ερχόμενο φθινόπωρο.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό