23.5 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

McLaren Artura Spider – Και PHEV και topless!

Ειδήσεις Ελλάδα

Το λανσάρισμα του πρώτου plug-in υβριδικού μοντέλου της δεν έγινε με τον πιο ομαλό τρόπο για την McLaren με την αγγλική εταιρία να καθυστερεί για αρκετούς μήνες τις προγραμματισμένες παραδόσεις ώστε να βελτιώσει κάποια θέματα που σχετίζονταν με την ποιότητα του οχήματος αλλά όπως όλα δείχνουν η McLaren έχει αφήσει πίσω της αυτή την κατάσταση και κοιτάει μπροστά με την επίσημη πρεμιέρα του δεύτερου μέλους της οικογένειας της Artura. Το καλοκαίρι πλησιάζει και η Artura Spider είναι εδώ με αρκετές αναβαθμίσεις σε σύγκριση με την coupe καθώς και διαφορετικό design ώστε να φιλοξενηθεί με τον πλέον αποδοτικό τρόπο η σκληρή οροφή.

Αυτό που έχει ενδιαφέρον ήδη από τις πρώτες γραμμές της παρουσίασης της Artura Spider, του πρώτου “High-Performance Hybrid convertible” της McLaren, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρία, είναι ότι ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στο βάρος και στα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου. Σύμφωνα με την McLaren λοιπόν, η Artura Spider είναι το ελαφρύτερο cabriolet στην κατηγορία της απολαμβάνοντας ένα πλεονέκτημα που αγγίζει έως και τα 83 κιλά ενώ η… ποινή της αφαίρεσης της οροφής είναι μόλις 62 κιλά σε σύγκριση με την coupe εκδοχή και δεν περιλαμβάνει απολύτως καμία θυσία όσον αφορά στην ακαμψία της McLaren Carbon Lightweight Architecture. Έτσι, η Artura Spider ζυγίζει μόλις 1.560 κιλά (με τον στάνταρ εξοπλισμό και πλήρης υγρών) και με αυτό το νούμερο μπορούμε να περάσουμε στο κινητήριο σύνολο.
Στην καρδιά του βρίσκεται όπως και στην coupe ένας twin-turbo V6 με χωρητικότητα 3.0 λίτρων ο οποίος χάρη στην βελτιστοποίηση των παραμέτρων του παράγει πλέον 20 ίππους επιπλέον. Αυτός συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος έχει τοποθετηθεί στο κιβώτιο ταχυτήτων και προσφέρει 95 ίππους και 225 Nm ροπής με αποτέλεσμα η συνολική ισχύς του συστήματος να αγγίζει τα 700 άλογα και η ροπή τα 720 Nm ενώ για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα με ενέργεια φροντίζει μία υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητα 7.4 kWh η οποία εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 33 χιλιομέτρων. Πιο εντυπωσιακό από αυτό όμως, είναι το βάρος των υβριδικών εξαρτημάτων που δεν υπερβαίνει τα 130 κιλά (τα 88 εκ των οποίων αφορούν στην μπαταρία και τα 15.4 στον ηλεκτροκινητήρα) και συνεισφέρει τα μέγιστα στην επίτευξη των στόχων που έχει θέση η McLaren για το εξηλεκτρισμένο sports car της.

Κατά συνέπεια, η Artura Spider χρειάζεται μόλις 3.0 δευτερόλεπτα για την ολοκλήρωση του σπριντ στα 100 km/h ενώ χρειάζονται μόλις 8.4 και 21.6 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 200 και τα 300 km/h αντίστοιχα! Η μέγιστη ταχύτητα δε, περιορίζεται στα 330 km/h ενώ εκτός από το Launch Control που δεν αποτελεί νέο πλέον, η Artura Spider εξοπλίζεται με τη νέα λειτουργία “Spinning Wheel Pull-Away” που επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει από στάση ενώ το σύστημα επιτρέπει το σπινιάρισμα των πίσω τροχών – σίγουρα δεν πρόκειται για τον ταχύτερο τρόπο εκκίνησης αλλά προσθέτει πολλούς πόντους στιλ, αρκεί να γίνεται σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Κατά τα άλλα, αξίζει να αναφέρουμε ότι το 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο αλλάζει σχέσεις 25% ταχύτερα όπως και το γεγονός ότι το άνοιγμα ή το κλείσιμο της οροφής γίνεται σε μόλις 11 δευτερόλεπτα ακόμα και σε ταχύτητες που αγγίζουν τα 50 km/h. Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές αναγκάστηκαν επίσης να τροποποιήσουν το design του πίσω μέρους οπότε παρατηρούμε μικρές διαφορές τόσο στο περίβλημα του παρμπρίζ που ορίζει την ροή του αέρα προς τα πίσω όσο και στο κάλυμμα του κινητήρα που ενσωματώνει επιπλέον αεραγωγούς για την βέλτιστη διαχείριση (και) των θερμικών φορτίων του κινητήριου συνόλου. Η ελαφρώς διαφοροποιημένη εξάτμιση δε, παρέχει την ιδανική ηχητική υπόκρουση στις ανοιχτές περιπλανήσεις.

Φυσικά, η McLaren Artura Spider δεν είναι καθόλου φθηνή με την τιμή της στην Αγγλία να ξεκινά από τις 221.500 λίρες (περίπου €258.750 με την τρέχουσα ισοτιμία) και μπορεί να αυξηθεί πάρα πολύ γρήγορα αν ο πελάτης αρχίσει να επιλέγει extra στοιχεία από την ελκυστική λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού. Ανεξαρτήτως αυτού, κάθε νέα Artura έρχεται με 5-ετή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, μία 6-ετή εγγύηση ή 75.000 χιλιομέτρων για την μπαταρία και 10-ετή εγγύηση για το αμάξωμα. Στην τιμή περιλαμβάνεται και ένα 3-ετές πλάνο συντήρησης καθώς και 5 χρόνια οδικής βοήθειας. Τι άλλο να θελήσει κάποιος;

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό