19.2 C
Athens
Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024

Ferrari KC23 – Μοναδική “επανερμήνευση” της αγωνιστικής 488 GT3 Evo

Ειδήσεις Ελλάδα

Δεν πέρασαν παρά λίγες εβδομάδες από την παρουσίαση της εντυπωσιακής SF90 XX και η Ferrari έχει ήδη έτοιμη την επόμενη ειδική κατασκευή της. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε συνηθίσει τέτοια συχνότητα ντεμπούτων από εταιρίες όπως η Ferrari αλλά δεν θα πούμε ότι μας χάλασε κιόλας. Τι είναι η KC23 λοιπόν; Είναι η επιθυμία ενός αναμφίβολα εξαιρετικού πελάτη της ιταλικής μάρκας, με αναμφίβολα τρομερά βαθιές τσέπες που μετουσιώθηκε σε ένα, κυριολεκτικά, παιχνίδι αποκλειστικά για την πίστα. Είναι η μεταμόρφωση μίας αγωνιστικής Ferrari 488 GT3 Evo που ίσως να δείχνει τον δρόμο για το μέλλον καθώς χρησιμοποιεί πολυάριθμα στοιχεία ενεργής αεροδυναμικής και μία έκφραση της σχεδιαστικής ταυτότητας της εταιρίας που έχει περισσότερα κοινά με κάποια one-off του πρόσφατου παρελθόντος παρά με μοντέλα παραγωγής της.

Με μία πρώτη ματιά και τον κινητήρα ανενεργό, η Ferrari KC23 είναι όπως λέει η ίδια η εταιρία “αγνή μονολιθική ομορφιά” που από μόνο του δεν λέει πολλά. Ναι, η KC23 δεν μοιράζεται το ίδιο ακραίο αεροδυναμικό πακέτο με την 488 GT3 Evo καθώς είναι σαφώς πιο κομψή και… λιτή αλλά τι σημαίνει “μονολιθική ομορφιά”; Όλα αρχίζουν να αποκτούν νόημα όταν ο κινητήρας τεθεί σε λειτουργία. Τότε, γίνεται εμφανής η πραγματική έκταση του αεροδυναμικού πακέτου καθώς πάνελ του αμαξώματος ανοίγουν για να αποκαλύψουν μεγάλους αεραγωγούς ενώ θεωρητικά, τότε θα τοποθετείται και η μεγάλη αλλά αφαιρούμενη πίσω αεροτομή για να βοηθήσει τον διαχύτη στην παραγωγή της μέγιστης δυνατής downforce. Γενικά, είναι μία έξυπνη ιδέα και μία ενδιαφέρουσα υλοποίηση συστήματος ενεργής αεροδυναμικής που όπως αφήνει να εννοηθεί η ίδια η Ferrari θα βλέπουμε ολοένα και περισσότερο στο μέλλον καθώς επιτρέπει στους σχεδιαστές την ελευθερία να δημιουργήσουν και χαρίζει στους μηχανικούς τα εργαλεία που χρειάζονται για την επίτευξη των στόχων τους. Επιτρέπει με λίγα λόγια την συνύπαρξη δύο σχεδόν αντίθετων κόσμων.

Κατά τα άλλα, η Ferrari αναφέρει ότι για τον σχεδιασμό έχει αντλήσει επιρροές τόσο από το Vision Gran Turismo concept όσο και από την θριαμβεύτρια στο Le Mans 499P, υπογραμμίζοντας κάποια ιδιαίτερα στοιχεία όπως οι πόρτες αλα-LaFerrari, τα διπλά αλλά πολύ λεπτά φωτιστικά σώματα εμπρός, η ενιαία LED μπάρα πίσω που καλύπτει ολόκληρο το πλάτος του αμαξώματος και οι εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος. Στα highlights της Ferrari KC23 συμπεριλαμβάνεται και το ειδικό “Gold Mercury” χρώμα που χάρη στις 4 στρώσεις του και το υγρό μέταλλο ζωντανεύει την ψυχρή, σχεδόν τεχνολογική σιλουέτα καθώς αλλάζει απόχρωση ανάλογα με το φως.

Το εσωτερικό από την άλλη, είναι… πολεμικό. Έχει μεταφερθεί αυτούσια η καμπίνα της αγωνιστικής 488 GT3 Evo και αυτό σημαίνει πως δεν υπάρχει πολυτελές δέρμα, δεν υπάρχουν ανέσεις ή πολυτέλειες, δεν υπάρχουν οθόνες ή σύστημα infotainment. Υπάρχει ένα πλήρες roll-cage, δύο bucket καθίσματα, μία κονσόλα γεμάτη κουμπιά και χειριστήρια και ένα πραγματικά αγωνιστικό τιμόνι με άλλα 16 κουμπιά και χειριστήρια! Από την 488 GT3 Evo έχουν μεταφερθεί αυτούσια και τα μηχανικά της KC23, από το σκληροπυρηνικό πλαίσιο στην πανάκριβη ανάρτηση και φυσικά, ο twin-turbo V8 με χωρητικότητα 3.9 λίτρων που αποδίδει 600 άλογα στις 7.000 σ.α.λ. και 700 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. αλλά με αυτά τα νούμερα να αυξομειώνονται ελαφρώς ανάλογα με το πρωτάθλημα στο οποίο συμμετέχει το αγωνιστικό.

Η KC23 που είναι απαλλαγμένη από τέτοιου είδους περιορισμούς, μπορεί να προσφέρει κάτι περισσότερο αλλά η Ferrari μπαίνει σε περιττές λεπτομέρειες. Τι μας ενδιαφέρει άλλωστε; Αφού αυτή η δημιουργία της είναι και θα παραμείνει μοναδική, για τον άνθρωπο που την παράγγειλε και κανέναν άλλο.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό