21.9 C
Athens
Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024

Dacia Jogger με υβριδικό κινητήρα 140 ίππων

Ειδήσεις Ελλάδα

Στις αρχές του έτους ξεκίνησε η εμπορική πορεία του JoggerJogger στην Ευρώπη, με την Dacia να το εξοπλίζει με τρία κινητήρια σύνολα. Στη βάση, σε μερικές αγορές θα υπάρχει ο SCe 65, ήτοι ένας 1.000άρης ατμοσφαιρικός απόδοσης 65 ίππων, που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.
Ακολουθεί ο TCe 110, ήτοι ο 1.000άρης τρικύλινδρος turbo κινητήρας απόδοσης 110 ίππων, που συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, καθώς και ένα αυτόματο CVT αυτόματο κιβώτιο. Διαθέτει άμεσο ψεκασμό και χάρη στο μπλοκ αλουμινίου, ο κινητήρας αυτός επιτυγχάνει μείωση του βάρους του. Με ροπή 200 Nm στις 2.900σ.α.λ., είναι αυτή τη στιγμή, ο πιο ισχυρός κινητήρας στη γκάμα του Jogger.

Εκτός αυτών, υπάρχει και ο ECO-G 100, ήτοι ένας 1.000άρης κινητήρας με bi-fuel σύστημα και καύση υγραερίου, απόδοσης 100 ίππων, που συνδυάζεται αποκλειστικά με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Η εν λόγω έκδοση επιτυγχάνει μέγιστη αυτονομία 1.000 χλμ., χάρη στα δύο ρεζερβουάρ που διαθέτει: ένα ρεζερβουάρ υγραερίου 40 λίτρων και ένα βενζίνης 50 λίτρων.
Τα 2/3 των πελατών του Jogger επιλέγουν την τελευταία, αλλά και το υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, ενώ το 55% επιλέγει την 7θέσια έκδοση.
Ωστόσο, η ρουμάνικη εταιρία είχε δηλώσει από την αρχή ότι θα προσθέσει κάποιο στιγμή στη γκάμα του μοντέλου και ένα υβριδικό σύνολο. Η στιγμή αυτή ήρθε και η Dacia έδωσε σήμερα μερικές τεχνικές λεπτομέρειες του Jogger Hybrid 140, το οποίο γίνεται το πρώτο υβριδικό μοντέλο στην ιστορία της εταιρίας.

Κάτω από το καπό υπάρχει ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων με απόδοση 90 ίππους, δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας με ισχύ 50 ίππους και μια μίζα/γεννήτρια εκκίνησης, υψηλής τάσεως), καθώς και ένα ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο multi-mode με 4 σχέσεις, που συνδέονται με τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως και 2 σχέσεις που συνδέονται με τον ηλεκτροκινητήρα.
Το σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα, σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο ανάκτησης ενεργείας της μπαταρίας των 1,2 kWh (230V), αλλά και την αποδοτικότητα του αυτόματου κιβωτίου, δίνουν τη δυνατότητα της αμιγούς ηλεκτροκίνησης στο 80% των αστικών διαδρομών, και της μείωσης της κατανάλωσης έως και κατά 40% σε σύγκριση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό κύκλο.

Η υβριδική έκδοση διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα του Jogger, χωρίς κανέναν συμβιβασμό στο χώρο φόρτωσης, καθώς η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου στο χώρο της ρεζέρβας, εκεί δηλαδή που βρίσκεται το ρεζερβουάρ του υγραερίου.
Η μπαταρία του Jogger Hybrid 140 καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000χλμ., οποιοδήποτε έρθει πρώτο.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό