18.9 C
Athens
Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024

Citroen C5 AirCross – Διαθέσιμο σε νέα, μικροϋβριδική, έκδοση

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Citroën διαθέτει στην Ελλάδα μια νέα μικροϋβριδική έκδοση για το C5 Aircross, ισχύος 136 ίππων. Βασισμένο στην πιο πρόσφατη συμπαγή και ελαφριά υβριδική τεχνολογία, αυτό το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης διαθέτει μια μπαταρία 48V που επαναφορτίζεται κατά τη διάρκεια της οδήγησης, έναν βενζινοκινητήρα PureTech 136 ίππων που έχει σχεδιαστεί ειδικά για να φιλοξενήσει το νέο υβριδικό σύστημα, σε συνδυασμό με ένα νέο «εξηλεκτρισμένο» κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη ë-DCS6 και έναν ηλεκτροκινητήρα 21kW. Εκπέμποντας μόνο 127g CO2/km σύμφωνα με τον μικτό κύκλο WLTP, το C5 Aircross Hybrid 136 εκπέμπει 9% λιγότερο CO2 από την μη εξηλεκτρισμένη βενζινοκίνητη έκδοση και αντίστοιχα 12% λιγότερο CO2 από την έκδοση diesel. Το C5 Aircross Hybrid 136  έρχεται να συμπληρώσει με τον καλύτερο τρόπο την εξηλεκτρισμένη γκάμα του C5 Aircross, στην οποία εξέχουσα θέση έχει το Plug-in Hybrid των 225 ίππων!

Η τεχνολογία 48V Hybrid  παρέχει τη δυνατότητα υβριδικής κίνησης, ή ακόμα και αμιγούς ηλεκτρικής, με μηδενικές εκπομπές ρύπων, βελτιωμένη οδηγική άνεση και περιορισμό των εκπομπών ρύπων και της κατανάλωσης. Την «καρδιά» του υβριδικού συστήματος αποτελεί ο νέας γενιάς 1.2 PureTech κινητήρας βενζίνης, που είναι ειδικά εξελιγμένος για αυτό το κινητήριο σύνολο. Το 40% των εξαρτημάτων του είναι νέο, με τον 3κύλινδρο κινητήρα των 1.199 κ.εκ. να αποδίδει 136 ίππους. Η επιλογή υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και καδένας χρονισμού συμβάλλει στην απόδοση και τη στιβαρότητα του νέου συστήματος μετάδοσης κίνησης. Το σύστημα έχει προδιαγραφές Euro 6,4 και καθώς λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Miller, ο κινητήρας έχει βελτιωμένη θερμική απόδοση. Ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ισχύ 21kW (28hp) και ροπή 55Nm. Επιτρέπει στο C5 Aircross να κινείται με 100% ηλεκτρική ισχύ για χαμηλές απαιτήσεις ροπής, σε χαμηλές ταχύτητες, κατά τους ελιγμούς ή την επιβράδυνση και βοηθά τον βενζινοκινητήρα κατά την εκκίνηση. Κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, λειτουργεί ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, γεγονός που μειώνει ταυτόχρονα τη φθορά των φρένων.

Μια μίζα ιμάντα, που τροφοδοτείται από το ενσωματωμένο σύστημα 48V, επιτρέπει στον βενζινοκινητήρα να ξεκινά γρήγορα και με άμεση απόκριση. Το νέο ηλεκτροκίνητο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη – ë-DCS6 – έρχεται με εξατάχυτο σύστημα διπλού συμπλέκτη αδιάκοπης ροπής και είναι ειδικά σχεδιασμένο για υβριδικά συστήματα. Οι αλλαγές ταχυτήτων είναι αισθητά πιο ομαλές και η οδήγηση είναι πιο άνετη. Ο ηλεκτροκινητήρας, ο μετατροπέας και η ECU είναι όλα ενσωματωμένα σε ένα συμπαγές πακέτο, βελτιστοποιώντας το χώρο κάτω από το καπό. Μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, με διαθέσιμη χωρητικότητα 432Wh, είναι εγκατεστημένη κάτω από το αριστερό μπροστινό κάθισμα, χωρίς να επηρεάζει το μέγεθος του χώρου αποσκευών ή τον εσωτερικό χώρο στην καμπίνα των επιβατών.
Îς προς το επίπεδο εξοπλισμού, το C5 Aircross Hybrid 136 ë-DCS6 είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις YOU!, YOU! CONNECT, PLUS, MAX και στην ειδική έκδοση Ε-SERIES και μέχρι τις 29 Φεβρουαρίου προσφέρεται με ειδικές εκπτώσεις, μέσω του προγράμματος CITROEN WINTER SALES. Επιπλέον, όπως και όλα τα μοντέλα της Citroën, το C5 Aircross Hybrid 136 ë-DCS6 συνοδεύεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό