22.5 C
Athens
Τετάρτη, 1 Μαΐου, 2024

Alfa Romeo Milano – Καλώς ορίσατε στη νέα εποχή!

Ειδήσεις Ελλάδα

Σπορ καρδιά, compact μέγεθος και ιταλικό στιλ με την πρώτη ματιά. Αυτή είναι η ολοκαίνουρια Alfa Romeo Milano. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό (αλλά όχι αποκλειστικά) μοντέλο της ιταλικής μάρκας παρουσιάστηκε πριν από λίγη ώρα στο Milano, την πόλη που δανείζει το όνομα της στο εντυπωσιακό compact SUV και την γενέτειρα της Alfa Romeo με στόχο όπως αναφέρει η ίδια η εταιρία “να κερδίσει τη νέα γενιά” όχι μόνο με το χαρακτηριστικά ιταλικό design αλλά και με τις δυνατότητες του. Σε μία κατηγορία που αποτελείται από σπορ εκδόσεις στερεοτυπικών μοντέλων η Milano προτείνεται ως ένα μοναδικό προϊόν που συνδυάζει το ελκυστικό στιλ με την πιο προηγμένη τεχνολογία όσον αφορά στην άνεση, την συνδεσιμότητα και τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Το νέο μοντέλο της Alfa Romeo θα είναι διαθέσιμο στην διαμόρφωση “Ibrida”, το πρώτο στην κατηγορία που θα προσφέρει μία τετρακίνητη έκδοση με αυτοματοποιημένο έλεγχο του πίσω άξονα και ως “Elettrica” και μάλιστα, σε δύο… γεύσεις:  την βασική με 156 ίππους και αυτονομία της τάξης των 410 χιλιομέτρων και την σπορ Veloce με 240 αμιγώς ηλεκτρικούς ίππους που αποτελεί την επιτομή του DNA της Alfa Romeo.

Ας ξεκινήσουμε όμως από τα βασικά. Η Milano είναι το νέο compact SUV της Alfa Romeo με μήκος 4.17 μέτρων, πλάτος 1.78 και ύψος 1.5 μέτρων. Οι αναλογίες συνδυάζονται με στιλιστικά στοιχεία που δημιουργούν μία έντονη σύνδεση με την παράδοση. Στοιχεία όπως οι κοντοί πρόβολοι, τα μυώδη φτερά, το εμβληματικό “κοφτό” πίσω μέρος που θυμίζει την θρυλική Giulia TZ κ.ά. Η λιτότητα του ιταλικού στιλ κρύβει επιμελώς την πολυπλοκότητα του design αλλά κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι η Milano έχει την δική της ταυτότητα. Διαφορετική από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας αλλά ταυτόχρονα, όχι παράταιρη. Ξεχωριστή αλλά όχι υπερβολική. Ακόμα και το τολμηρό εμπρός μέρος με τα “3+3” φωτιστικά σώματα και το μεγάλο “scudetto” μπορεί να ξενίζει στην αρχή αλλά όσο περνά η ώρα, τόσο πιο αρμονικό φαίνεται. Το ίδιο ισχύει και για το πίσω μέρος, ενδεχομένως το δυσκολότερο σημείο για τους σχεδιαστές, που καταφέρνει να είναι απλό αλλά όχι απλοϊκό και να είναι γνώριμο παρά το γεγονός ότι δεν μοιράζεται πολλά κοινά στοιχεία με την υπόλοιπη οικογένεια.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν οι σχεδιαστές και για το εσωτερικό που αποπνέει έναν αέρα σπορ πολυτέλειας όπως αρμόζει σε μία Alfa Romeo. Από το… πακέτο της καμπίνας δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι δύο οθόνες 10.25 ιντσών με τη μία να εκτελεί χρέη ψηφιακού πίνακα οργάνων και την άλλη να χρησιμοποιείται για το σύστημα infotainment αλλά για άλλη μία φορά η Milano καταφέρνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Το κάνει τόσο με χαρακτηριστικά στοιχεία όπως το “cannocchiale” μπροστά από τον οδηγό όσο και με τα premium υλικά και την προσοχή στην λεπτομέρεια. Λεπτομέρεια όπως για παράδειγμα οι αεραγωγοί που έχουν το σχήμα του τετράφυλλου τριφυλιού (quadrifoglio) αλλά και τα εξαιρετικά σπορ καθίσματα της Sabelt που παρέχουν άριστη εργονομία, άνεση και στήριξη. Όλα αυτά όμως δεν σημαίνουν ότι έχει θυσιαστεί η πρακτικότητα καθώς η Alfa Romeo καυχιέται δικαίως για το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία, με χωρητικότητα 400 λίτρων αλλά και για την τεχνολογία που προσφέρει η Milano με μία ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Επιπέδου 2.

Και κάπως έτσι καταλήγουμε εκεί που ξεκινήσαμε – στα μηχανικά. Η γκάμα της Alfa Romeo Milano θα περιλαμβάνει την “Ibrida”, την “Elettrica” και την “Elettrica Veloce” που μοιράζεται το ίδιο αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο με τα επερχόμενα Abarth 600e και Lancia Ypsilon HF. Οι δύο ηλεκτρικές εκδόσεις εξοπλίζονται με την ίδια μπαταρία των 54 kWh αλλά στην βασική έκδοση των 156 ίππων αυτή είναι ικανή για 410 χιλιόμετρα στον μικτό κύκλο  και έως 590 χιλιόμετρα στον αστικό ενώ  για την σπορ “Veloce” η Alfa Romeo δεν παρέχει ακόμα επιπλέον πληροφορίες. Το μόνο που ξέρουμε είναι πως όταν εξαντληθεί το φορτίο αναπληρώνεται από το 10 στο 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά σε έναν ταχυφορτιστή 100 kW. Όσο για την Veloce, εκτός από τον ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, θα διαθέτει “το πιο άμεσο τιμόνι στην κατηγορία”, σπορ ανάρτηση με μικρότερη κατά 25 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος, αντιστρεπτικές ράβδους τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πίσω και μεγαλύτερα φρένα με δίσκους 380 χιλιοστών και 4-πίστονες, monobloc δαγκάνες.

Από εκεί και πέρα, υπάρχει και η Milano Ibrida που θα είναι διαθέσιμη τόσο ως μπροστιοκίνητη όσο και ως τετρακίνητη. Στην καρδιά του υβριδικού συστήματος βρίσκεται ένας 1200άρης, τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας με turbo μεταβλητής γεωμετρίας που σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος ενσωματώνεται στο καινοτόμο 6-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη προσφέρει 136 ίππους. Κλείνοντας να προσθέσουμε ότι στην κορυφή της γκάμας και διαθέσιμη αποκλειστικά κατά το λανσάρισμα της Milano και για τις εκδόσεις Ibrida με τα 136 άλογα και Elettrica με τα 156 “ηλεκτρικά” άλογα θα είναι η Milano Speciale. Αυτή ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας χάρη στο σήμα “Progresso”, τις ματ λεπτομέρειες στο ήδη εμβληματικό κόκκινο “Brera” και τις ζάντες ελαφρού κράματος “Petali” 18 ιντσών. Το εσωτερικό διακοσμείται με επενδύσεις υφάσματος και βινυλίου, δερμάτινο τιμόνι και πολλά ακόμα ενώ όπως είναι φυσικό σε μία τέτοια έκδοση, ο εξοπλισμός θα είναι υπερ-πλήρης. Οι παραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό