22.8 C
Athens
Κυριακή, 12 Μαΐου, 2024

$1.36 εκατομμύρια πωλήθηκε το Nissan GT-R από το Fast & Furious

Ειδήσεις Ελλάδα

Είναι επίσημο πλέον. Ζούμε σε έναν κόσμο που ένα Nissan GT-R κοστίζει περισσότερα από 1.000.000 δολάρια. Ok, δεν είναι οποιοδήποτε GT-R αλλά όπως και να έχει… ένα εκατομμύριο και τριακόσιες πενήντα επτά χιλιάδες δολάρια πωλήθηκε το Nissan GT-R που οδηγούσε ο αδικοχαμένος Paul Walker στο Fast and Furious 4 σπάζοντας όλα τα ρεκόρ για το συγκεκριμένο μοντέλο – τουλάχιστον αυτά που γνωρίζουμε μέσα από δημόσιες πωλήσεις αφού δεν μπορούμε να ξέρουμε τα ποσά που έχουν αλλάξει χέρια πίσω από κλειστές πόρτες. Από την άλλη, δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη το γεγονός ότι το συγκεκριμένο GT-R άγγιξε αυτό το εξωφρενικό ποσό.

Πρόκειται για την πιο δημοφιλή γενιά του εμβληματικού, ιαπωνικού sportscar (R34), σε ένα από τα πιο ελκυστικά χρώματα (Bayside Blue) που πρωταγωνίστησε σε ένα από τα πιο μεγάλα franchise στον κινηματογράφο, στα χέρια ενός αγαπημένου ηθοποιού. Επιπλέον, το όχημα είναι ένα αυθεντικό GT-R, σε αντίθεση με τα stunt οχήματα που βασίζονταν στο υποδεέστερο Skyline GT-T ενώ βελτιώθηκε σύμφωνα με τις επιθυμίες του Paul Walker από την Kaizo Racing.

Αγοράστηκε στην Ιαπωνία και μεταφέρθηκε στις Η.Π.Α. άνευ κινητήρα βάσει νομοθεσίας ενώ εξοπλίστηκε με όλα τα αυθεντικά εξαρτήματα και χαρακτηρίστηκε ως “kit car” έχοντας συναρμολογηθεί ξανά στην Καλιφόρνια. Ο Paul Walker ήταν αυτός που επέμενε στο “καθαρό” look χωρίς αυτοκόλλητα ενώ οι οδηγίες του ήταν τόσο συγκεκριμένες που η Kaizo Racing αναγκάστηκε να αλλάξει μέχρι το πίσω φως ομίχλης από κόκκινο σε λευκό. Κατά τα άλλα, υπάρχει ένα custom roll cage, νέο intercooler, ελατήρια της Nismo που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος, ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών της Volk Racing, αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω, νέα καθίσματα της OMP, εξάτμιση και άλλα καλούδια της Nismo αλλά και μία σειρά βελτιώσεων στον RB26, εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα ώστε αυτός να φτάσει στο σημείο να παράγει απροβλημάτιστα περί τα 550 άλογα. Με λίγα λόγια, το μπλε Nissan GT-R είναι “the real deal” που λένε και στο χωριό μου και όχι απλά ένα… ψέμα για τις ανάγκες των γυρισμάτων.

Η ιστορία του αυτοκινήτου όμως δεν τελειώνει στο Fast and Furious 4. Αφού ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα, το όχημα κατασχέθηκε από τις αρχές και πρωταγωνίστησε, αυτή τη φορά άθελα του, σε μία ιδιαίτερα μακρά δικαστική μάχη με την κυβέρνηση των Η.Π.Α. μέχρι το 2012, οπότε και απελευθερώθηκε και μεταφέρθηκε στη Γερμανία, όπου διέμενε μέχρι τώρα. Ο οίκος δημοπρασιών αναφέρει ότι ενώ οι εισαγωγικοί φόροι για το αυτοκίνητο πληρώθηκαν όταν αυτό έφτασε από τις Η.Π.Α. στην Ολλανδία, αλλά το μπλε GT-R δεν ταξινομήθηκε ποτέ στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οπότε πωλήθηκε με τα αυθεντικά χαρτιά του που το χαρακτηρίζουν όχι ως 2000 Nissan Skyline GT-R όπως θα ήταν λογικό, αλλά ως 2007 Kai (εκ του Kaizo). Ενώ λοιπόν έχει τον αυθεντικό αριθμό πλαισίου της Nissan, έχει και τον αριθμό πλαισίου της Kaizo Industries που αποδεικνύει το… ένοχο παρελθόν του. Έχω κολλήσει όμως. Ακόμα δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω ότι ένα Nissan GT-R πωλήθηκε έναντι 1.36 εκατομμυρίων δολαρίων!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό