25.4 C
Athens
Τετάρτη, 8 Μαΐου, 2024

Το Rimac Nevera στο Nurburgring

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Rimac έχει πάει ένα Nevera σε δοκιμές στο Nurburgring και αμέσως φούντωσαν οι φήμες πως θα δοκιμάσει να πετύχει νέο ρεκόρ γύρου. Το κροατικό hypercar παίρνει κίνηση από 4 ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό, που αποδίδουν 1.914 άλογα με 2.360 Nm ροπής και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 1,82 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 4,42 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 9,23 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 412 χλμ/ώρα, ενώ το 400αρι το κάνει σε 8,26 δευτερόλεπτα, παρότι το βάρος του αυτοκινήτου αγγίζει τα 2.150 κιλά.
Υπάρχουν 7 προγράμματα οδήγησης, τα Sport, Drift, Comfort, Range, Track και δύο προσαρμοσμένες λειτουργίες που επιτρέπουν στον οδηγό να συνδυάζει διαφορετικά χαρακτηριστικά ανάλογα με τις προτιμήσεις του.
Διαθέτει μια υγρόψυκτη μπαταρία λιθίου/νικελίου/μαγγανίου, χωρητικότητας 120 kWh (6.960 κελιά), με την αυτονομία του να ανέρχεται στα 550 χλμ στον κύκλο δοκιμών WLTP. Η μπαταρία υποστηρίζει ταχυφόρτιση 500 kW και έτσι μέσα σε 19 λεπτά μπορεί να φορτίσει κατά 80%.

Η θέση της μπαταρίας είναι χαμηλό και στο κέντρο του πατώματος του αυτοκινήτου που συμβάλλει σε ένα εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους. Αυτό βοηθά στη δημιουργία μιας εξαιρετικής κατανομής βάρους εμπρός/πίσω (48/52), για την καλύτερη δυνατή ισορροπία στον χειρισμό του αυτοκινήτου. Η μπαταρία προσθέτει 37% δομική ακαμψία στο monocoque carbon πλαίσιο.
Τα φρένα έχουν την υπογραφή της Brembo και διαθέτουν carbon-κεραμικούς δίσκους 390 mm με εξαπίστονες δαγκάνες. Η Nevera ισχυρίζεται ότι παρέχει την υψηλότερη χρήση αναγεννητικής πέδησης οποιουδήποτε αυτοκινήτου παραγωγής διασκορπίζοντας κινητική ενέργεια μέσω των φρένων τριβής όταν η θερμοκρασία της μπαταρίας πλησιάζει τα θερμικά της όρια.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό