17.3 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Πως οι Ευρωπαίοι θα ξεφύγουν από τον κλοιό των Κινέζων;

Ειδήσεις Ελλάδα

Η εμφάνιση των κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων με χαμηλές τιμές έχει εντείνει τον ανταγωνισμό στην αυτοκινητοβιομηχανία, ωθώντας τις παραδοσιακές ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να επιταχύνουν τις προσπάθειές τους να προσφέρουν προσιτά ηλεκτρικά οχήματα για να ανταγωνιστούν τους νεοεισερχόμενους στην αγορά από την Κίνα.

Η πίεση για τη μείωση του κόστους σε διάφορα εξαρτήματα, από τις μπαταρίες έως τα ηλεκτρονικά, έχει γίνει πιο κρίσιμη για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες προκειμένου να διατηρήσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα.

Η αναγκαιότητα να στραφούν προς προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα γίνεται ολοένα και πιο εμφανής για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικοί έναντι των κινέζων κατασκευαστών.

Αντιμετωπίζοντας το υψηλό κόστος των μπαταριών, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αναζητήσει στρατηγικές για τη μείωση των δαπανών.

Η Renault, για παράδειγμα, στοχεύει να επιτύχει μείωση του κόστους κατά 40% για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, ώστε να φτάσει στην ίδια τιμή με τα παραδοσιακά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η Stellantis συνεργάζεται με την κινεζική CATL για την κατασκευή φθηνότερων μπαταριών LFP.

Η Volkswagen και η Tesla εργάζονται ενεργά για την ανάπτυξη ηλεκτροκίνητων οχημάτων αξίας 25.000 ευρώ για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση για προσιτά ηλεκτρικά οχήματα.

Οι καινοτομίες στην τεχνολογία των μπαταριών και στις διαδικασίες κατασκευής αποτελούν το κλειδί στις προσπάθειες μείωσης του κόστους.

Εταιρείες όπως η OneD Battery Sciences έχουν εισάγει νανοκαλώδια πυριτίου στις ανόδους των μπαταριών για να αυξήσουν την εμβέλεια και να μειώσουν το χρόνο φόρτισης.

Επιπλέον, η Veekim έχει αναπτύξει κινητήρες EV χρησιμοποιώντας φερρίτη αντί για υλικά σπάνιων γαιών, μειώνοντας σημαντικά το κόστος.

Επιπλέον, σημαντικοί παίκτες του κλάδου, συμπεριλαμβανομένων κατασκευαστών τσιπ όπως η NXP και εταιρειών τεχνολογίας όπως η Siemens, συμμετέχουν ενεργά σε συνεργασίες με αυτοκινητοβιομηχανίες για τη μείωση του αριθμού των ηλεκτρονικών μονάδων ελέγχου στα ηλεκτρικά.

Οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι οι μόνες που επιδιώκουν την αποτελεσματικότητα του κόστους. Οι αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες είναι κάπως προστατευμένες από τις κινεζικές εισαγωγές ηλεκτρικών, επιδιώκουν επίσης να προσφέρουν πιο προσιτές επιλογές EV.

Η GM και η Ford, για παράδειγμα, εφαρμόζουν διάφορες στρατηγικές, όπως η χρήση λιγότερο δαπανηρών τεχνολογιών μπαταριών και η αύξηση της εσωτερικής παραγωγής εξαρτημάτων.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό