29.3 C
Athens
Πέμπτη, 23 Μαΐου, 2024

Πιστή στην παράδοση η Chevrolet

Ειδήσεις Ελλάδα

Η ιστορία της COPO Camaro ξεκίνησε πίσω στο μακρινό 1969 μέσα από την εφευρετικότητα των αντιπροσώπων της Chevrolet, της ζήτησης για ειδικά μοντέλα πολύ υψηλών επιδόσεων και της διάθεσης της αμερικανικής εταιρίας να εξυπηρετήσει και τα δύο. Το όνομα COPO προέρχεται από το “Central Office Purchase Order”, ένα ξεχωριστό σύστημα παραγγελίας που επέτρεπε στους αντιπροσώπους μεγαλύτερο βαθμό παραμετροποίησης των αυτοκινήτων αλλά το πρόγραμμα δεν άργησε να βάλει τέλος στις βλέψεις των συνεργατών της καταργώντας τις “COPO” Camaro έπειτα από τα 201 αυτοκίνητα που παράγγειλε ο Don Yenko και τα 69 αγωνιστικά της Gibb Chevrolet, για να… αναβιώσει τον θεσμό το 2011 αλλά με τους δικούς της όρους.

Οι σύγχρονες COPO Camaro είναι επί της ουσίας αγωνιστικά, αποκλειστικά για την συμμετοχή σε αγώνες dragster, παρέχοντας στους πελάτες της Chevrolet την εμπειρία ενός εργοστασιακού drag car, με ότι συνεπάγεται αυτό για την ποιότητα κατασκευής, την αξιοπιστία και τις επιδόσεις, το οποίο ωστόσο δεν έχει δικαίωμα κυκλοφορίας σε δημόσιους δρόμου. Η Chevrolet λοιπόν, μένει πιστή στην παράδοση ανακοινώνοντας ότι ξεκίνησε να δέχεται παραγγελίες για τη νέα έκδοση της COPO Camaro και δηλώνοντας ότι οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε 3 διαφορετικούς κινητήρες για τα αγωνιστικά τους: Στην βάση της γκάμας βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός V8 με χωρητικότητα 7.0 λίτρων και απόδοση 470 ίππων ενώ ακριβώς από πάνω του υπάρχει ένας supercharged V8 με χωρητικότητα 5.7 λίτρων και απόδοση 580 ίππων.

Η κορυφή, ως συνήθως, έχει περισσότερο ενδιαφέρον καθώς η Chevrolet αποφάσισε να καταργήσει τον V8 των 9.4 λίτρων για να τοποθετήσει εκεί τον ZZ632 της! Ένα κτήνος 10.32 λίτρων που παρουσιάστηκε σε μορφή crate engine πέρυσι προσφέροντας περισσότερα από 1.000 άλογα και σχεδόν 1.200 Nm ροπής με premium βενζίνης πρατηρίου (όχι κάποιο αγωνιστικό καύσιμο δηλαδή)! Η αμερικανική φίρμα δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τα επίσημα νούμερα της κορυφαίας COPO Camaro αλλά δεν θα είναι χειρότερα από αυτά του crate engine. Κατά τα άλλα, δεν έχουν αλλάξει πολλά για τη νέα εκδοχή του ιστορικού αγωνιστικού, όπως δεν περιμένουμε να έχουν αλλάξει πολλά ούτε στον αριθμό των αυτοκινήτων που θα κατασκευαστούν συνολικά, ούτε στην τιμή τους.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό