18.3 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

“Παίζει” ένα νέο, παγκόσμιο Daihatsu Copen;

Ειδήσεις Ελλάδα

Το Japan Mobility Show ήρθε και έφυγε και η αλήθεια είναι ότι μας έδωσε κάποια πάρα πολύ ενδιαφέροντα πρωτότυπα που ενδεχομένως να μας απασχολήσουν σε πολύ πιο πρακτικό επίπεδο στο μέλλον. Ένα από αυτά, ίσως μία από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις της έκθεσης δεδομένου ότι ήρθε κυριολεκτικά από το πουθενά, ήταν το Daihatsu Vision Copen. Ένα concept που βασίζεται στην πρώτη γενιά του ιαπωνικού kei car αλλά εξελίσσει την ιδέα προτείνοντας ένα αυτοκίνητο που δεν περιορίζεται από τους αυστηρούς κανονισμούς της συγκεκριμένης κατηγορίας αλλά απελευθερωμένο, κάνει το κομμάτι του και κλέβει καρδιές. Ένα μοντέλο που μπορεί, στην θεωρία τουλάχιστον, να ανταγωνιστεί το Mazda MX-5 καθώς τοποθετείται στην ίδια κατηγορία μεγέθους με αυτό.

Δεδομένου ότι το Vision Copen είναι σημαντικά μεγαλύτερο από τον πρόγονο του λοιπόν και άρα σημαντικά βαρύτερο, κάτω από το καπό δεν θα μπορούσε να είναι ο ίδιος, λιλιπούτειος βενζινοκινητήρας των 660 κ.εκ. – αντιθέτως, η Daihatsu τον αντικατέστησε με έναν 1.3 λίτρων για τον οποίο δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες αλλά μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι παράγει περισσότερα από 60 άλογα, για να μην πούμε περισσότερα από 100. Ένα μέσο από την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου ρώτησε τον επικεφαλής της ομάδας που είναι υπεύθυνη για το πρωτότυπο και η απάντηση του ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα.
“Η ιδέα πίσω από το Copen ήταν ότι αν ήταν ένα ολοκληρωμένο sports car εκτός από ένα ελαφρύ αυτοκίνητο, η ζήτηση θα αυξανόταν όπως και η πιθανότητα εξαγωγής του. Αυτό.“
Το ιαπωνικό μέσο πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα στον συλλογισμό του αναφέροντας ότι αφού η Daihatsu είναι θυγατρική της Toyota, το νέο Copen μπορεί να αποκτήσει ένα coupe αδερφάκι με διαφορετικό design και τα σήματα της Toyota, ώστε να τοποθετηθεί κάτω από το 86 ως ένας άτυπος πνευματικός διάδοχος του MR2. Μην ξεχνάμε ότι πίσω στο μακρινό 2015 η Toyota είχε παρουσιάσει το S-FR Concept που ήταν λίγο μεγαλύτερο από το Vision Copen, είχε το ίδιο μεταξόνιο και εξοπλιζόταν με έναν 1500άρη βενζινοκινητήρα 130 ίππων που συνδυαζόταν με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Από τότε έχουν αλλάξει πολλά αλλά τελευταία οι Ιάπωνες έχουν την τάση να μας εκπλήσσουν, οπότε κανείς δεν ξέρει.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό