17.9 C
Athens
Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024

Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου «προκαλεί» ξανά

Ειδήσεις Ελλάδα

Η εταιρεία που επιβλέπει τις διαφημίσεις στις δημόσιες συγκοινωνίες της πόλης πρότεινε να τοποθετηθούν αυτοκόλλητα στο επίμαχο σημείο

Ένα αδιαμφισβήτητα κλασικό γλυπτό, ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Αγγελου, γίνεται πλέον το πιο αμφισβητούμενο έργο τέχνης. Μετά την απόλυση της διευθύντριας του Tallahassee Classical School στην Πολιτεία της Φλόριντα, Hope Carrasquilla, όταν γονείς μαθητών διαμαρτυρήθηκαν που έδειξε φωτογραφία του έργου στην τάξη, στη Γλασκώβη της Σκωτίας λογοκρίθηκε αφίσα εστιατορίου στο μετρό. 

Η Global, η εταιρεία που επιβλέπει τις διαφημίσεις στις δημόσιες συγκοινωνίες της πόλης, απέρριψε το αρχικό σχέδιο και η οικογενειακή επιχείρηση DRG πλήρωσε τον λογαριασμό για νέα αφίσα στην οποία ο «Δαβίδ» απεικονίζεται από τη μέση και πάνω.

Ο όμιλος DRG άρχισε να συλλαμβάνει την ιδέα για την πλέον πρόσφατη διαφήμιση του ιταλικού εστιατορίου Barolo, στις αρχές Ιανουαρίου. Σε προηγούμενες διαφημίσεις, η Mona Lisa έτρωγε σπαγκέτι και ο Θεός – όπως απεικονίζεται στο έργο «Η Δημιουργία του Αδάμ», νωπογραφία που δημιούργησε ο Μιχαήλ Άγγελος μεταξύ 1508 και 1512 – να προσφέρει ένα κομμάτι πίτσα.

«Όντως είδαμε την είδηση από τη Φλόριντα και ειλικρινά δεν πέρασε καν από το μυαλό μας ότι θα μπορούσαμε να έχουμε μια παρόμοια κατάσταση στη Γλασκώβη», είπε, μιλώντας στο Artnet News, η Nadine Carmichael, επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ στον DRG.

Στην αρχική αφίσα απεικονιζόταν ο «Δαβίδ» να μασουλάει ένα κομμάτι πίτσα, πλαισιωμένος από μια μπεζ-γκρι κορδέλα, ενώ το κείμενο ήταν «It doesn’t get more Italian». 

Η Global αρχικά πρότεινε να τοποθετηθούν αυτοκόλλητα στο επίμαχο σημείο. Δυστυχώς, με το που τυπώθηκαν, τα αυτοκόλλητα αποδείχθηκαν πολύ μικρά. Τελικά, ο DRG και η Global συμβιβάστηκαν με νέο σχεδιασμό της αφίσας, στον οποίο «κλάδεψαν» κάτω από τη μέση τον «Δαβίδ».

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό