23.5 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Μοναδική Porsche 911 Carrera Panamericana Special

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Porsche δημιούργησε την one-off 911 Carrera Panamericana Special που αποτίει φόρο τιμής στην αγωνιστική 356 S Cabriolet που συμμετείχε στον αγώνα Carrera Panamericana το 1952 και πήρε τη νίκη στη κατηγορία της, με τον πρίγκιπα Paul Alfons von Metternich και τον βαρόνο Manuel Antonio de Teffe να βρίσκονται πίσω από το τιμόνι της.

Οι άνθρωποι από το Zuffenhausen μπόρεσαν να δημιουργήσουν το αυτοκίνητο αφού παρακολούθησαν παλιά πλάνα από τη συμμετοχή του αυτοκινήτου στον διάσημο αγώνα, ενώ επιπλέον, ο Herbert Linge, ο μηχανικός της ομάδας αγώνων εκείνη την εποχή, μοιράστηκε τις αναμνήσεις του για να βοηθήσει την εταιρεία.

Παραγγελθείσα από την Porsche Λατινικής Αμερικής και τη Porsche Μεξικό, η 911 Panamericana Special βασίζεται στην 911 S Cabriolet, έχει βαφτεί στο Gentian Blue Metallic, έχει υφασμάτινη οροφή φινιρισμένη σε Graffiti Grey χρώμα, φορά ζάντες 20 ιντσών εμπρός και 21 ιντσών πίσω με γκρι κεντρικά καπάκια, με τις πόρτες να φέρουν τον αριθμό 11.

Στο πίσω μέρος, τα κάθετα πτερύγια του καπακιού του καλύμματος του κινητήρα είναι ολόλευκα, όπως αυτά της 356 S Cabriolet που χρησιμοποιήθηκε στον αγώνα. Οι δαγκάνες των φρένων είναι βαμμένες σε μαύρο χρώμα και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου υπάρχουν γκρι/μπεζ δερμάτινες επενδύσεις, με το “La Carrera Panamericana” να είναι ραμμένο στα προσκέφαλα μαζί με ένα αγωνιστικό κράνος της εποχής.

Στο ταμπλό στη πλευρά του συνοδηγού υπάρχει τυπωμένο το “911 Carrera S – La Carrera Panamericana 1952”, με την ίδια επιγραφή να κοσμεί και τα μαρσπιέ της πόρτας. Οι τελευταίες πινελιές περιλαμβάνουν ειδικούς λαμπτήρες στο κάτω μέρος από τις πόρτες που προβάλουν το “Carrera Panamericana Mexico” στο έδαφος, με το “La Carrera Panamericana” να είναι χαραγμένο με λέιζερ στη μπλε θήκη του κλειδιού.

Κίνηση παίρνει από τον 3,0-λιτρο boxer κινητήρα απόδοσης 450 ίππων στις 6.500 σ.α.λ και 530 Nm στις 2.300 σ.α.λ. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK οκτώ σχέσεων στέλνει όλη την ισχύ στους πίσω τροχούς, με το αυτοκίνητο να ζυγίζει 1.560 κιλά, να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 306 χλμ/ώρα.
Η Porsche σκοπεύει να δημοπρατήσει το αυτοκίνητο το 2023, με ένα μέρος των εσόδων να δίδεται σε φιλανθρωπικά ιδρύματα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό