20.4 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Νέα Porsche Cayenne GTS – Ασκήσεις ακριβείας

Ειδήσεις Ελλάδα

Έχουν περάσει 4 χρόνια από το λανσάρισμα της έκδοσης “Gran Turismo Sport” ή GTS εν συντομία για την 3η γενιά της Porsche Cayenne και με την γερμανική εταιρία να έχει παρουσιάσει ήδη από τον Απρίλιο του 2023 την ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλέστατου SUV της, δεν θα μπορούσε να μην κάνει το ίδιο και για την συγκεκριμένη έκδοση. Η Porsche έχει… διδακτορικό στη δημιουργία ξεχωριστών εκδόσεων άλλωστε και η Cayenne GTS επιβεβαιώνει τον κανόνα και στην τελευταία εκδοχή της προσφέροντας αυξημένη ισχύ, πλουσιότερο εξοπλισμό και ακόμα καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος με προσθήκες στο πλαίσιο και την ανάρτηση από την ξένη για εμάς στην Ευρώπη, Cayenne Turbo GT.

Δεδομένου ότι πρόκειται για την πλέον οδηγοκεντρική έκδοση της Porsche Cayenne, η GTS δεν θα μπορούσε να στερείτε ισχύος. Έτσι, ο γνωστός twin-turbo V8 έχει φτάσει στο σημείο να αποδίδει 500 ίππους και 600 Nm ροπής δημιουργώντας ξανά μία… ασφαλή απόσταση από την Cayenne S η οποία χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα αλλά “μόλις” 474 ίππους. Στην Cayenne GTS, ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που η Porsche ονομάζει Tiptronic S, το οποίο στέλνει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς μέσω του Porsche Traction Management (PTM). Με αυτές τις δυνατότητες, η Cayenne GTS δεν χρειάζεται περισσότερα από 4.4 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει το σπριντ στα 100 km/h ενώ η μέγιστη ταχύτητα της είναι 275 km/h.

Οι αναβαθμίσεις σε σύγκριση με την απερχόμενη έκδοση δεν σταματούν εδώ όμως. Το πλαίσιο είναι ειδικά ρυθμισμένο για την Cayenne GTS και η στάνταρ αερανάρτηση που περιλαμβάνει και το Porsche Active Suspension Management σύστημα μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χιλιοστά. Στον βασικό εξοπλισμό βρίσκουμε επίσης το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus, το σύστημα ψύξης του transfer box του συστήματος τετρακίνησης που εξασφαλίζει την μακροβιότητα, την αξιοπιστία και την σταθερή απόδοση του συστήματος σε συνθήκες συνεχόμενα υψηλού φορτίου και κάποια στοιχεία της εμπρός ανάρτησης που επιτρέπουν την αύξηση της αρνητικής γωνίας camber στους εμπρός τροχούς που οδηγεί σε ευέλικτη οδική συμπεριφορά και εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά. Για αυτούς που θέλουν ακόμα περισσότερα, προαιρετικά προσφέρεται το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control καθώς και πληθώρα άλλων extras τόσο για την απόδοση, όσο και για την εμφάνιση.

Κάτι που συνδυάζει και τα δύο είναι τα 3 προαιρετικά βεβαίως, πακέτα “δίαιτας” της Porsche Cayenne GTS που με διάφορες προσθαφαιρέσεις μειώνουν το βάρος του μεγάλου SUV έως και κατά 25 κιλά. Όσον αφορά στην εμφάνιση πιο συγκεκριμένα, η GTS έκδοση διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες χάρη στις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος, τα φωτιστικά σώματα με τα φιμέ κρύσταλλα, τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων και φυσικά, τα μαύρα λογότυπα στα φτερά και το πίσω μέρος. Το στάνταρ Sport Design πακέτο περιλαμβάνει διάφορα μέρη σε μαύρο χρώμα ενώ το πακέτο ολοκληρώνουν οι εντυπωσιακές RS Spyder ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών. Στο εσωτερικό από την άλλη, η νέα Cayenne GTS επωφελείται από όλες τις αναβαθμίσεις του facelift με πρώτη και κυριότερη το Porsche Driver Experience με την κυρτή οθόνη που εκτελεί καθήκοντα πίνακα οργάνων ενώ τις απαραίτητες σπορ πινελιές δίνουν το θερμαινόμενο “GT” τιμόνι, οι Race-Tex επενδύσεις σε ολόκληρη την καμπίνα και τα εξαιρετικά, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα. Ο ούτως ή άλλως πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης το σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού, το premium ηχοσύστημα της Bose και στην περίπτωση της Cayenne GTS Coupe, την πανοραμική ηλιοροφή.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό