20.2 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Με την ίδια επιτυχημένη συνταγή η νέα Mercedes E-Class.

Ειδήσεις Ελλάδα

Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει και όταν ένα μοντέλο σου καταφέρνει να πουλάει περίπου 300.000 αυτοκίνητα σε μία… προβληματική χρονιά όπως το ’20, αναπαριστώντας το 16% επί του συνολικού όγκου πωλήσεων, τότε νομίζω πως μπορεί να θεωρηθεί επιτυχημένο. Ο λόγος για την Mercedes-Benz E-Class που διανύει τα τελευταία χιλιόμετρα της για την συγκεκριμένη γενιά (που ανανεώθηκε πριν από δύο χρόνια περίπου) και ετοιμάζεται να μας συστήσει τον αντικαταστάτη της που αναμένεται να παρουσιαστεί και να λανσαριστεί στην αγορά εντός του 2023.Η γερμανική εταιρία δοκιμάζει πρωτότυπα του δημοφιλούς sedan της σε δημόσιους ευρωπαϊκούς δρόμους και οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έχουμε δει μέχρι τώρα δεν αποκαλύπτουν κάποια ιδιαίτερη έκπληξη. Για το design, είναι σαφές ότι η νέα E-Class θα δανειστεί στοιχεία τόσο από την μεγαλύτερη S-Class όσο και από την μικρότερη και νεότερη C-Class με λεπτότερα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, πιο “καθαρές” επιφάνειες και ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική για χάρη τις αποδοτικότητας. Ανάλογες θα είναι οι αναβαθμίσεις και στην καμπίνα όπου έχοντας δει τον σχεδιασμό του εσωτερικού των δύο προαναφερθέντων μοντέλων έχεις μία πολύ καλή εικόνα του τι μπορούμε να περιμένουμε. Ενώ η όψη μπορεί να ακολουθεί ένα συγκεκριμένο μοτίβο όμως, η τεχνολογία πίσω από τις οθόνες των τριών sedans της Mercedes διαφέρει. Συγκεκριμένα, η E-Class αναμένεται να προσφέρει ως standard την οθόνη των 11.9 ιντσών που είναι προαιρετική στην C-Class και το σύστημα των 12.9 ιντσών με την απτική ανάδραση που είναι standard στην S-Class θα ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό της E-Class. Ο πίνακας οργάνων θα είναι ψηφιακός σε κάθε περίπτωση ενώ τεχνολογίες όπως το head-up display και τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης θα προσφέρονται ως extras.Ενδιαφέρον έχει η απόφαση της Mercedes να μην εμπλουτίσει την γκάμα της E-Class με μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, επιλέγοντας να διατηρήσει τα στεγανά ανάμεσα στα… κλασικά μοντέλα της και την “EQ” οικογένεια. Έτσι, ενώ η νέα E-Class θα λανσαριστεί με όλα τα νέα εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα της εταιρίας, οι πελάτες που αναζητούν κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων θα πρέπει να στρέψουν την προσοχή τους στην EQE. Τέλος, να αναφέρουμε πως η γκάμα της E-Class θα αποτελείται όπως όλα δείχνουν από την sedan και την estate έκδοση, με τις Coupe και Cabriolet να καταργούνται λόγω της μειωμένης ζήτησης και του γεγονότος ότι η επερχόμενη CLE θα καλύψει αυτό το κενό. Ας περιμένουμε από την ίδια την Mercedes να επιβεβαιώσει τις προθέσεις της για την επόμενη γενιά της E-Class πριν προβούμε σε συμπεράσματα. Η Honda πιστεύει πως η ιδέα της Toyota δεν είναι εφικτή.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό