21 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Με δίλιτρο κινητήρα και 421 άλογα

Ειδήσεις Ελλάδα

Συνεχίζοντας τις αναβαθμίσεις των μοντέλων της, η Mercedes-AMG ακολουθεί τα βήματα της αντίστοιχης SL roadster με την GT43, εγκαταλείποντας τον V8 υπέρ ενός δίλιτρου τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς.

Τοποθετημένη ως μια πιο προσιτή επιλογή στη σειρά AMG GT, η GT43 Coupe κληρονομεί το σύστημα κίνησης που είδαμε στην SL43, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρικού turbo εμπνευσμένου από τη Formula 1.

Παρά τους λιγότερους κυλίνδρους και κυβισμό, η GT43 διαθέτει 421 ίππους (με 500 Nm ροπής), μια αξιοσημείωτη αύξηση 45 ίππων σε σχέση με την έκδοση cabrio.

Την απόδοση ενισχύει μια ήπια υβριδική ρύθμιση 48 V που παρέχει προσωρινή ενίσχυση 15 ίππων όταν χρειάζεται, μεταφέροντας την ισχύ στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη εννέα ταχυτήτων.

Παρά τον τετρακύλινδρο κινητήρα, οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές. Με σπριντ από τα 0 στα 100 km/h σε 4,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 280 km/h, η GT43 ανταγωνίζεται ισάξια τα hot hatchback ως μια πραγματική πρόταση της AMG.

Το ενεργό σύστημα αεροδυναμικής, συμπεριλαμβανομένου του AIRPANEL και της εκτεταμένης πίσω αεροτομής, βελτιστοποιεί την αεροδυναμική και βελτιώνει την ευστάθεια σε υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, το κιβώτιο ταχυτήτων AMG SPEEDSHIFT MCT 9G εξασφαλίζει αστραπιαίες αλλαγές ταχυτήτων, που συμπληρώνονται από τη λειτουργία RACE START για βέλτιστη επιτάχυνση. Υπάρχει επίσης και πίσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό.

Η ανάρτηση AMG RIDE CONTROL, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, επιτρέπει στους οδηγούς να ρυθμίζουν την οδηγική τους εμπειρία, από τη δυναμική λειτουργία Sport+ μέχρι την άνετη λειτουργία Comfort.

Αεριζόμενοι διάτρητοι δίσκοι φρένων εμπρός 390 x 36 mm με εξαπίστονες δαγκάνες επιβραδύνουν τους εμπρός τροχούς, ενώ στον πίσω άξονα υπάρχουν μονοπίστονες δαγκάνες 360 x 26 mm.

Η Mercedes-AMG κατέβαλε προσπάθειες για να μειώσει το βάρος της GT43, καταργώντας τέσσερις κυλίνδρους και το σύστημα τετρακίνησης. Ωστόσο, η δεύτερη γενιά GT παραμένει μεγάλη σε μέγεθος ως ένα πιο πρακτικό grand tourer.

Η GT43 θα προσφέρεται τόσο με στάνταρ διθέσια διάταξη όσο και με προαιρετική διάταξη 2+2, με πρόσθετα χαρακτηριστικά όπως ενεργό σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς κ.λπ.

Σχεδιαστικά, η GT 43 τραβάει την προσοχή με τον επανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα της, εγκαταλείποντας την μεγάλη μάσκα για μια βελτιωμένη εμφάνιση. Τα εμπρός και πίσω φτερά υιοθετούν ένα πιο λεπτό προφίλ, το οποίο συμπληρώνεται από πιο διακριτικούς πλευρικούς αεραγωγούς.

Στο πίσω μέρος, ο προφυλακτήρας διαθέτει μια πιο καθαρή σχεδίαση. Η εμφάνιση ολοκληρώνεται από τις τετραπλές στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης, προσθέτοντας μια σπορ πινελιά στο πίσω προφίλ του GT 43.

Στο εσωτερικό, ο γνωστός ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών ενσωματώνεται άψογα με την οθόνη αφής 11,9 ιντσών για το σύστημα infotainment MBUX. Τα στάνταρ σπορ καθίσματα AMG, επενδεδυμένα με δέρμα Nappa, είναι στάνταρ εξοπλισμός.

Για όσους επιθυμούν μια επιπλέον δόση σπορ χαρακτήρα, διατίθενται προαιρετικά τα καθίσματα AMG Performance ενώ εκείνοι που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για ένα πραγματικά αποκλειστικό εσωτερικό, το πρόγραμμα εξατομίκευσης Manufaktur ανοίγει παρέχει πολλές επιλογές εξατομίκευσης.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό