22.9 C
Athens
Τετάρτη, 1 Μαΐου, 2024

Η Tesla δημιούργησε μυστική ομάδα για να ακυρώσει χιλιάδες καταγγελίες σχετικά με την αυτονομία

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Tesla ισχυρίζεται πως τα αυτοκίνητα της προσφέρουν από τις πιο εντυπωσιακές αυτονομίες στον κλάδο, αλλά σημερινό δημοσίευμα του Reuters περιγράφει το πως η Tesla προσπάθησε στο παρελθόν να ακυρώσεις χιλιάδες καταγγελίες σχετικά με την πραγματική αυτονομία των αυτοκινήτων της, δημιουργώντας μια μυστική ομάδα.
Η έρευνα του Reuters -αξίζει να διαβάσεις όλο το άρθρο στο link της πηγής- διαπίστωσε ότι η Tesla είχε σχηματίσει στο Λας Βέγκας μια ειδική εσωτερική ομάδα, την Diversion Team όπως την ονόμαζε, που είχε ως στόχο να αναζητήσει και να ακυρώσει ραντεβού στα σέρβις που σχετίζονται με την απόδοση και την αυτονομία της μπαταρίας.

Ενώ οι ιδιοκτήτες προσπαθούσαν να κλείσουν ραντεβού στα τμήματα σέρβις της εταιρίας, έτσι ώστε οι μηχανικοί της να ελέγξουν την υγεία της μπαταρίας, λάμβαναν τελικά μηνύματα, πως μέσω απομακρυσμένου ελέγχου η Tesla έβρισκε τα αυτοκίνητά πως δεν είχαν πρόβλημα, ζητώντας να ακυρώσουν τα ραντεβού.
Η αυτοκινητοβιομηχανία σχημάτισε αυτήν την ομάδα επειδή τα τμήματα σέρβις της δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν στα αιτήματα των απογοητευμένων πελατών, τα αυτοκίνητα των οποίων δεν είχαν την αναμενόμενη αυτονομία που διαφήμιζε η Tesla. Επιπλέον, σύμφωνα με το δημοσίευμα, για κάθε ακυρωμένο ραντεβού, η Tesla εξοικονομούσε περίπου 1.000 δολάρια. Στόχος της ομάδας ήταν η ακύρωση περίπου 750 ραντεβού την εβδομάδα, αλλά τελικά η ομάδα κατάφερε να ακυρώνει περίπου 2.000 ραντεβού κάθε εβδομάδα.
Το δημοσίευμα ισχυρίζεται πως η Tesla προσάρμοσε επίσης το λογισμικό σχετικό με την αυτονομία των αυτοκινήτων της ώστε αυτό να προβάλει μεγαλύτερη αυτονομία από την πραγματική όταν η μπαταρία ήταν περισσότερο από το 50% φορτισμένη, με το λογισμικό να δείχνει πιο ακριβείς εκτιμήσεις αυτονομίας όταν η φόρτιση της μπαταρίας έπεφτε κάτω του 50%. Τα αυτοκίνητα διέθεταν επίσης ένα “buffer” αυτονομίας που επέτρεπε περίπου 24 χλμ οδήγησης αφού η εκτίμηση της αυτονομίας έφτανε στο μηδέν.

Η χειραγώγηση της αυτονομίας φέρεται να έλαβε χώρα στις πρώτες μέρες της Tesla, όταν προσέφερε μόνο τα Roadster και Model S. Το Reuters σημειώνει πως δεν μπόρεσε να εντοπίσει εάν η Tesla συνεχίζει ή όχι αυτήν την πρακτική μέχρι και σήμερα, ούτε εάν χρησιμοποιεί λογισμικό που προβάλλει μεγαλύτερη αυτονομία.
Αναφέρει ωστόσο πως το γραφείο στο Λας Βέγκας σταμάτησε πρόσφατα να χειρίζεται αυτές τις υποθέσεις, με την Tesla να μεταφέρει τις αρμοδιότητες αυτές σε ένα γραφείο της στη Γιούτα. Το Reuters δεν μπόρεσε να ανακαλύψει γιατί έγινε η αλλαγή, ρώτησε την Tesla, αλλά απάντηση δεν πήρε.
Αξίζει να σημειωθεί πως το 2021 η Tesla αναγκάστηκε από τις αρχές των ΗΠΑ να μειώσει τις εκτιμήσεις αυτονομίας των μοντέλων της και φυσικά δεν είναι η μόνη εταιρία που διαφημίσει μεγαλύτερες αυτονομίες για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα συγκριτικά με τις αυτονομίες που πετυχαίνουν σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
Στις αρχές του έτους οι ρυθμιστικές αρχές της Κορέας επέβαλαν πρόστιμο 2.1 εκατ. ευρώ στην Tesla επειδή απέκρυψε από τους πελάτες της ότι η αυτονομία οδήγησης των αυτοκινήτων της επηρεάζεται σημαντικά σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.
[Photos credits: depositphotos.com]

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό