Î Renault ÏÏ Î½ÎµÏίζει Ïην Ï Î»Î¿ÏοίηÏη ÏÎ¿Ï ÏÎ»Î¬Î½Î¿Ï ÎµÎ¾Î·Î»ÎµÎºÏÏιÏÎ¼Î¿Ï ÏÎ·Ï Î³ÎºÎ¬Î¼Î±Ï ÏÎ·Ï ÏαÏÎ¿Ï ÏιάζονÏÎ±Ï ÏÏην ÏεÏινή ÎκθεÏη ÏÎ·Ï ÎενεÏÎ·Ï Ïο ÏÎ¿Î»Ï Î±Î½Î±Î¼ÎµÎ½Ïμενο και αμιγÏÏ Î·Î»ÎµÎºÏÏÎ¹ÎºÏ Renault 5 ή ÏÏÏÏ ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ Ïο ÏλήÏÎµÏ Ïνομα ÏÎ¿Ï , Renault 5 E-Tech Electric. Îδη αÏÏ Ïην ÏÏÏÏη μαÏιά δε, γίνεÏαι καÏανοηÏÏ Î±ÎºÏμα και ÏÏον ÏλÎον αδαή γιαÏί Ïο ÏÏ Î³ÎºÎµÎºÏιμÎνο μονÏÎλο είναι μία αÏÏ ÏÎ¹Ï Ïιο ενδιαÏÎÏÎ¿Ï ÏÎµÏ ÏÏεμιÎÏÎµÏ ÏÎ¿Ï ÎÏÎ¿Ï Ï, ÏαÏÏÏι βÏιÏκÏμαÏÏε ακÏμα ÏÏον ΦεβÏÎ¿Ï Î¬Ïιο. Îεν είναι μονάÏα Ïο εξαιÏεÏικά ÎµÎ»ÎºÏ ÏÏÎ¹ÎºÏ design ÏÎ¿Ï Î±Î½Î±Î¼Î¹Î³Î½Ïει Ïο ÏεÏÏÏ Î¼Îµ Ïο μονÏÎÏνο 52 ÏÏÏνια μεÏά Ïην ÏÏεμιÎÏα ÏÎ¿Ï Î±Ï Î¸ÎµÎ½ÏÎ¹ÎºÎ¿Ï R5, οÏÏε η νÎα αÏÏιÏεκÏονική AmpR Small ÏÎ¿Ï ÏÏοÏÏÎÏει μεγάλο μεÏαξÏνιο και άÏα ÏÎ¿Î»Ï ÎºÎ±Î»Î¿ÏÏ ÏÏÏÎ¿Ï Ï Î³Î¹Î± εÏιβάÏÎµÏ ÎºÎ±Î¹ αÏοÏÎºÎµÏ ÎÏ (ÏÏÏηÏικÏÏηÏα ÏοÏÏ-μÏαγκάζ 326 λίÏÏα), οÏÏε οι εÏιλογÎÏ ÏÏον αÏοÏά ÏÏα κινηÏήÏια ÏÏνολα και ÏÎ¹Ï Î¼ÏαÏαÏίεÏ, οÏÏε η ÏÏοÏιÏή για Îνα ÎµÏ ÏÏÏαÏÎºÏ Î·Î»ÎµÎºÏÏÎ¹ÎºÏ Ïιμή ÏÎ¿Ï Î¾ÎµÎºÎ¹Î½Î¬ αÏÏ Ïα â¬25.000 ÏεÏίÏÎ¿Ï . Îίναι ο ÏÏ Î½Î´Ï Î±ÏμÏÏ ÏλÏν ÏÏν ÏαÏαÏÎ¬Î½Ï ÏÎ¿Ï ÎºÎ¬Î½Î¿Ï Î½ Ïο Renault 5 E-Tech Electric Ïον αδιαμÏιÏβήÏηÏο ÏÏÎ±Ï ÏÎ·Ï ÎκθεÏηÏ!
ÎÏÏÏ ÎµÎ¯Ïαμε λοιÏÏν, Ïο νÎο R5 ÏÏηÏιμοÏοιεί Ïην Î¿Î»Î¿ÎºÎ±Î¯Î½Î¿Ï Ïια AmpR Small αÏÏιÏεκÏονική (ÏÏÎ¿Î·Î³Î¿Ï Î¼ÎνÏÏ Î³Î½ÏÏÏή και ÏÏ CMF-B) και ÎÏει Î¼Î®ÎºÎ¿Ï ÏÎ¿Ï Î´ÎµÎ½ Ï ÏεÏβαίνει Ïα 3.92 μÎÏÏα και Ïο κάνει ÏεÏί Ïα 13 εκαÏοÏÏά μεγαλÏÏεÏο αÏÏ Ïο Clio. Το βελÏιÏÏοÏοιημÎνο μεÏαξÏνιο ÏÎ¿Ï Î±Î³Î³Î¯Î¶ÎµÎ¹ Ïα 2.54 μÎÏÏα ÏαÏίζονÏÎ±Ï ÎµÏ ÏÏάθεια, αθληÏικÏÏηÏα και ÏÏÏÎ¿Ï Ï ÎµÎ½Ï Ïο ÏλάÏÎ¿Ï ÏÏν 1.77 μÎÏÏÏν και Ïο ÏÏÎ¿Ï ÏÏν 1.50 μÎÏÏÏν Î´Î¯Î½Î¿Ï Î½ ÏÏο νÎο μονÏÎλο μία ÎνÏονη ÏÏάÏη και ÏαÏÎ¿Ï Ïία ÏÏον δÏÏμο ÏÏÏÎ¯Ï ÏμÏÏ Î½Î± Î¸Ï ÏÎ¹Î¬Î¶Î¿Ï Î½ Ïην ÎµÏ ÎµÎ»Î¹Î¾Î¯Î± ÏÎ¿Ï . ÎÏοια μÏαÏαÏία κι αν εÏιλÎξει ο ÏελάÏηÏ, Î±Ï Ïή ÏοÏοθεÏείÏαι ÏÏο ÏάÏÏμα ÏÎ¿Ï Î±Ï ÏοκινήÏÎ¿Ï ÏÎ¿Ï Ïημαίνει ÏÏι ÏÏ Î½ÎµÎ¹ÏÏÎÏει ÏÏο ÏαμήλÏμα ÏÎ¿Ï ÎºÎνÏÏÎ¿Ï Î²Î¬ÏÎ¿Ï Ï ÎµÎ½Ï ÏÏοιον ηλεκÏÏοκινηÏήÏα κι αν εÏιλÎξει, Î±Ï ÏÏÏ ÏοÏοθεÏείÏαι ÏÏον εμÏÏÏÏ Î¬Î¾Î¿Î½Î± ÏμÏÏ Ïο Renault 5 E-Tech Electric είναι ενÏÏ ÏÏÏÎ¹Î±ÎºÏ ÏÏην αÏλÏÏηÏα ÏÎ¿Ï .
ÎαÏαÏÏάÏ, αξίζει να αναÏÎÏÎ¿Ï Î¼Îµ ÏÏι οι μηÏανικοί ÏÎ·Ï Î³Î±Î»Î»Î¹ÎºÎ®Ï Î¼Î¬ÏÎºÎ±Ï ÎµÏÏίαÏαν ÏÏην μείÏÏη ÏÎ¿Ï Î²Î¬ÏÎ¿Ï Ï ÎºÎ±Î¹ Î±Ï ÏÏ Ïημαίνει ÏÏακÏικά ÏÏι με Ïην βαÏική μÏαÏαÏία ÏÏν 40 kWh, Ïο R5 δεν Î¶Ï Î³Î¯Î¶ÎµÎ¹ ÏεÏιÏÏÏÏεÏο αÏÏ 1.372 κιλά. Îια Ïην ιÏÏοÏία, να αναÏÎÏÎ¿Ï Î¼Îµ ÏÏι Ïο ÏÏÏÏο Zoe με Ïην μιÏή μÏαÏαÏία ÏεÏίÏÎ¿Ï (22kWh) ζÏγιζε 100 κιλά ÏαÏαÏάνÏ! Îξιο αναÏοÏÎ¬Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ και Ïο γεγονÏÏ ÏÏι η Renault εÏÎλεξε για Ïην ανάÏÏηÏη ÏÎ¿Ï ÏίÏÏ Î¬Î¾Î¿Î½Î± μία διάÏαξη ÏολλαÏλÏν ÏÏ Î½Î´ÎÏμÏν και ÏÏι Îναν ÏÏ Î¼Î²Î±ÏÎ¹ÎºÏ Î·Î¼Î¹Î¬ÎºÎ±Î¼ÏÏο άξονα ÏÎ¿Ï Î¸Î± Îκανε Ïα ÏÏάγμαÏα ÏÎ¿Î»Ï Ïιο αÏλά αλλά και αÏκεÏά Ïιο Ïθηνά. Î¥ÏήÏÏαν ÏμÏÏ ÏÏÏÏοι ÏÏÏο αναÏοÏικά με Ïην ÏαÏÏÏηÏα και Ïην οδική ÏÏ Î¼ÏεÏιÏοÏά ÏÏο και με Ïο ÏαÏινάÏιÏμα και Ïην ÏοιÏÏηÏα κÏλιÏÎ·Ï Î¿ÏÏÏε οι ÏολλαÏλοί ÏÏνδεÏμοι ÏίÏÏ Î®Ïαν μονÏδÏομοÏ.
ÎÏÎ¿Ï Î²ÏιÏκÏμαÏÏε ήδη ÏÏα μηÏανικά, να ÏημειÏÏÎ¿Ï Î¼Îµ ÏÏι Ïο νÎο Renault 5 θα είναι διαθÎÏιμο με δÏο διαÏοÏεÏικÎÏ Î¼ÏαÏαÏÎ¯ÎµÏ ÎºÎ±Î¹ Îναν ηλεκÏÏοκινηÏήÏα με ÏÏÎµÎ¹Ï Î´Î¹Î±ÏοÏεÏικÎÏ Î¹ÏÏÎ¿Î´Ï Î½Î¬Î¼ÎµÎ¹Ï. ΣÏην βάÏη ÏÎ·Ï Î³ÎºÎ¬Î¼Î±Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ ο ÏÏ Î½Î´Ï Î±ÏμÏÏ ÏÏν 95 ίÏÏÏν με 215 Nm ÏοÏÎ®Ï Î¼Îµ Ïην μÏαÏαÏία ÏÏν 40 kWh, αμÎÏÏÏ Î¼ÎµÏά Ïα 120 άλογα με 225 Nm ÏοÏÎ®Ï Î¼Îµ Ïην μÏαÏαÏία ÏÏν 40 kWh και ÏÏην κοÏÏ Ïή ÏÎ·Ï Î³ÎºÎ¬Î¼Î±Ï, Ïα 150 άλογα με 245 Nm ÏοÏÎ®Ï Î¼Îµ Ïην μÏαÏαÏία ÏÏν 52 kWh. ÎαÏά Ïο λανÏάÏιÏμα θα είναι διαθÎÏιμη αÏοκλειÏÏικά η ÏÎµÎ»ÎµÏ Ïαία και ιÏÏÏ ÏÏÏεÏη ÎκδοÏη αλλά ÏÏνÏομα θα Î±ÎºÎ¿Î»Î¿Ï Î¸Î®ÏÎ¿Ï Î½ και οι Ï ÏÏλοιÏεÏ. ΣÏμÏÏνα με Ïην γαλλική μάÏκα, Ïο νÎο μονÏÎλο θα ÏÏοÏÏÎÏει Î±Ï Ïονομία ÎÏÏ ÎºÎ±Î¹ 400 ÏιλιομÎÏÏÏν ÎµÎ½Ï ÏÏαν Ïο ÏοÏÏίο ÏÎ·Ï Î¼ÏαÏαÏÎ¯Î±Ï ÎµÎ¾Î±Î½Ïληθεί, η αναÏλήÏÏÏη ÏÎ¿Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ εÏικÏή είÏε με Îναν αμÏίδÏομο AC ÏοÏÏιÏÏή 11 kW Ïε ÏεÏίÏÎ¿Ï 4 ÏÏÎµÏ ÎºÎ±Î¹ 30 λεÏÏά (αÏÏ Ïο 10, ÏÏο 100% ÏÎ·Ï Î¼ÎγιÏÏÎ·Ï ÏÏÏηÏικÏÏηÏαÏ) είÏε Ïε κάÏοιον DC ÏαÏÏ ÏοÏÏιÏÏή ÎÏÏ 100 kW Ïε μÏÎ»Î¹Ï 30 λεÏÏά αÏÏ Ïο 15 ÏÏο 80%. Îλα Î±Ï Ïά αÏοÏοÏν ÏÏην μεγάλη μÏαÏαÏία, καθÏÏ Î±Ï Ïή ÏÏν 40 kWh ÏοÏÏίζει ÎÏÏ Ïα 80 kW ÎµÎ½Ï ÏÏÏÏ ÏÏοαναÏÎÏαμε, ο AC ÏοÏÏιÏÏÎ®Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ αμÏίδÏÎ¿Î¼Î¿Ï Î³Î¹Î±Ïί Ïο Renault 5 Ï ÏοÏÏηÏίζει Ïην V2G, vehicle-to-grid ÏεÏνολογία εÏιÏÏÎÏονÏÎ±Ï ÏÏÎ¿Ï Ï Î¹Î´Î¹Î¿ÎºÏήÏÎµÏ Î½Î± ÏοÏÏÎ¯Î¶Î¿Ï Î½ Ïο βÏÎ¬Î´Ï Î¿ÏÏÏε η ενÎÏγεια είναι καÏά κανÏνα ÏθηνÏÏεÏη και να ÏÎ¿Ï Î»Î¬Î½Îµ ηλεκÏÏιÏÎ¼Ï ÏίÏÏ ÏÏο δίκÏÏ Î¿ καÏά Ïη διάÏκεια ÏÎ·Ï Î·Î¼ÎÏαÏ.
Το νÎο Renault 5 δεν Ï ÏÏεÏεί οÏÏε ÏÏον ÏομÎα ÏÎ·Ï ÏεÏÎ½Î¿Î»Î¿Î³Î¯Î±Ï Î¼Îµ Ïον εξοÏλιÏÎ¼Ï Î±ÏÏÎ¬Î»ÎµÎ¹Î±Ï Î½Î± ÏεÏιλαμβάνει (και) ÏÏ ÏÏήμαÏα Ï ÏοβοήθηÏÎ·Ï Î¿Î´Î®Î³Î·ÏÎ·Ï ÎÏιÏÎÎ´Î¿Ï 2, Ïην ÏÏ ÏαγÏγία και Ïην ενημÎÏÏÏη να αναλαμβάνει η ÏÎµÎ»ÎµÏ Ïαία γενιά ÏÎ¿Ï OpenR Link ÏÏ ÏÏήμαÏÎ¿Ï ÏÎ¿Ï ÎµÎ½ÏÏμαÏÏνει Ïην ÏÎ¿Ï Î¯Ïα ÏÎ·Ï Google και ÏÏηÏιμοÏοιεί μία οθÏνη 10.1 ινÏÏÏν με ενÏÏ ÏÏÏιακά γÏαÏικά και ήÏο δια ÏειÏÏÏ Jean-Michel Jarre και Îναν ÏηÏÎ¹Î±ÎºÏ Ïίνακα οÏγάνÏν 10.1 ινÏÏÏν (7ââ ÏÏην βαÏική ÎκδοÏη) να ÏαÏÎÏει ÏÎ»ÎµÏ ÏÎ¹Ï Î±ÏαÏαίÏηÏÎµÏ ÏληÏοÏοÏÎ¯ÎµÏ ÏÏον οδηγÏ. Î¦Ï Ïικά, δεν θα μÏοÏοÏÏαν να λείÏÎ¿Ï Î½ οι Î´Ï Î½Î±ÏÏÏηÏÎµÏ ÏαÏαμεÏÏοÏοίηÏÎ·Ï ÏÏÏο Ïε ÏηÏÎ¹Î±ÎºÏ ÎµÏίÏεδο, με ÏεÏιÏÏÏÏεÏÎµÏ Î±ÏÏ 50 διαÏοÏεÏικÎÏ ÎµÏαÏμογÎÏ ÏÏο και Ïε ÏÏ ÏÎ¹ÎºÏ Î¼Îµ 128 διαÏοÏεÏικοÏÏ ÏÏ Î½Î´Ï Î±ÏμοÏÏ ÏÏÏμάÏÏν και Ï ÏÏν για ÏÎ¹Ï ÎµÏενδÏÏειÏ.
Îια Ïο design δεν ÎÏÎ¿Ï Î¼Îµ να ÏοÏμε κάÏι ÏεÏιÏÏÏÏεÏο αÏÏ Î±Ï ÏÏ ÏÎ¿Ï Î²Î»ÎÏειÏ. Το μÏνο ÏÎ¿Ï Î¼ÏοÏοÏμε να ÏÏολιάÏÎ¿Ï Î¼Îµ είναι ÏÏι οι ÏÏεδιαÏÏÎÏ ÎÏÎ¿Ï Î½ καÏαÏÎÏει να αναβιÏÏÎ¿Ï Î½ ÏÏÏο Ïον ÏαÏακÏήÏα ÏÏο και Ïα μεμονÏμÎνα ÏÏοιÏεία ÏÎ¿Ï Î±Ï Î¸ÎµÎ½ÏÎ¹ÎºÎ¿Ï Renault 5 με Ïον καλÏÏεÏο Î´Ï Î½Î±ÏÏ ÏÏÏÏο είÏε μιλάμε για Ïο αμάξÏμα, είÏε για Ïην καμÏίνα. Το νÎο R5 καÏαÏÎÏνει να είναι ενÏÏ ÏÏÏÎ¹Î±ÎºÏ ÏÏÏÎ¯Ï Î½Î± είναι Ï ÏεÏÏοÏÏÏμÎνο ÏÏεδιαÏÏικά. Îίναι αÏμονικÏ, λιÏÏ ÎºÎ±Î¹ ÏÎ±Ï ÏÏÏÏονα ενδιαÏÎÏον ÎµÎ½Ï Î´Î¹Î±Î¸ÎÏει Ïον βÎλÏιÏÏο αÏÎ¹Î¸Î¼Ï âhighlightsâ για να Ïε ÏÏοÏÏÎÏει να Ïο ÏεÏιεÏγαÏÏÎµÎ¯Ï ÏεÏαιÏÎÏÏ. ΣÏο εÏÏÏεÏÎ¹ÎºÏ Î´Îµ, Ïο μοÏίβο με Ïα ÏαÏαλληλÏγÏαμμα ÏÏ Î½ÎµÏίζεÏαι ÎµÎ½Ï Ïο μεγάλο μÏλοκ ÏÎ¿Ï â¦ ÏÏ ÏÏεγάζει Ïον ÏηÏÎ¹Î±ÎºÏ Ïίνακα οÏγάνÏν με Ïο ÏÏÏÏημα infotainment Î¸Ï Î¼Î¯Î¶ÎµÎ¹ λίγο αλλοÏινÎÏ ÎµÏοÏÎÏ, ÏÏÏÏ ÎºÎ±Î¹ οι ÏμοÏÏÎµÏ ÎºÎ¬Î¸ÎµÏÎµÏ ÏαÏÎÏ ÏÏο ÏαμÏλÏ. Το Renault 5 E-Tech Electric είναι ενÏÏ ÏÏÏÎ¹Î±ÎºÏ ÎºÎ±Î¹ Ïε εÏίÏεδο βιÏÏιμÏÏηÏαÏ, καÏαÏÎÏνονÏÎ±Ï Îνα αξιολογÏÏαÏο ÏοÏοÏÏÏ 85% ÏÏον αÏοÏά ÏÏην Î±Î½Î±ÎºÏ ÎºÎ»ÏÏιμÏÏηÏα ÏÎ¿Ï ÎºÎ±Î¹ ενÏÏμαÏÏνονÏÎ±Ï 19.4% Î±Î½Î±ÎºÏ ÎºÎ»ÏμÎνα Ï Î»Î¹ÎºÎ¬ και 26.6% Ï Î»Î¹ÎºÎ¬ ÏÎ¿Ï ÎÏÎ¿Ï Î½ ανακÏηθεί μÎÏÏ ÏÎ·Ï ÎºÏ ÎºÎ»Î¹ÎºÎ®Ï Î¿Î¹ÎºÎ¿Î½Î¿Î¼Î¯Î±Ï. Î ÏαγμαÏικά, Î±Î½Ï ÏομονοÏμε να Ïο ÏιάÏÎ¿Ï Î¼Îµ ÏÏα ÏÎÏια Î¼Î±Ï ÎµÎ½Ï ÏεÏιÏÏÏ Î½Î± αναÏÎÏÏ ÏÏι θÎÏει ήδη Ï ÏοÏηÏιÏÏηÏα για Ïολλά και διαÏοÏεÏικά βÏαβείαâ¦