14.8 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Η Stellantis στηρίζει την Alfa Romeo με 10-ετές πλάνο επενδύσεων.

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Alfa Romeo αποτελεί ένα πολύ σημαντικό περιουσιακό στοιχείο για οποιοδήποτε Group και η Stellantis, παρότι δημιουργήθηκε πολύ πρόσφατα και περιλαμβάνει ούτε λίγο, ούτε πολύ 14 μάρκες, το γνωρίζει αυτό. Έχει στελεχωθεί με εμπειρότατα στελέχη και το κορυφαίο εξ αυτών, ο επικεφαλής Carlos Tavares έχει πλήρη επίγνωση τόσο της κληρονομιάς της ιταλικής φίρμας όσο και του φανατικού κοινού που διαθέτει σε ολόκληρο τον κόσμο. Για να το εκμεταλλευτεί αυτό όμως, χρειάζεται στήριξη και αυτό ακριβώς θα παρέχει η Stellantis στην Alfa Romeo καθώς είναι έτοιμη να ανακοινώσει ένα 10-ετές πλάνο επενδύσεων που θα την βάλει στον σωστό δρόμο.“Θα κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνουμε ώστε να γίνει κερδοφόρα, με την σωστή τεχνολογία.Στο παρελθόν, πολλές εταιρίες επιθυμούσαν να αγοράσουν την Alfa Romeo. Στα μάτια τους, έχει μεγάλη αξία. Έχουν δίκιο. Έχει μεγάλη αξία.“Δήλωσε ο Tavares σταματώντας ακριβώς πριν αναλύσει κάποιο μεγαλεπήβολο πλάνο εξηλεκτρισμού και επέκτασης της γκάμας της Alfa. Επειδή αναγνωρίζει την αξία της Alfa Romeo δε, έχει τοποθετήσει στο τιμόνι της ένα πολύ “δυνατό” στέλεχος, τον Jean-Philippe Imparato. Μαζί, έχουν εντοπίσει τις αδυναμίες στην επιχείρηση και θα δουλέψουν ώστε να τις διορθώσουν.“Πρέπει να βελτιώσουμε τον τρόπο με τον οποίο μιλάμε στους δυνητικούς πελάτες. Υπάρχει μία ασυμφωνία με τα προϊόντα, την ιστορία και το άτομο στο οποίο απευθυνόμαστε. Πρέπει να φτιάξουμε την διανομή και να κατανοήσουμε αυτόν στον οποίο μιλάμε και ποια υπόσχεση κάνουμε σε αυτόν. Θα πάρει λίγο καιρό να το διορθώσουμε.“Συνέχισε ο επικεφαλής της Stellantis σχετικά. Ωστόσο, υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα και μία αυστηρή προθεσμία.“Η στάση μου είναι ότι δίνουμε σε κάθε μία από τις μάρκες μία ευκαιρία, υπό την ηγεσία ενός ισχυρού CEO, να παρουσιάσουν το όραμα τους, να χτίσουν έναν χάρτη και να βεβαιωθούμε ότι χρησιμοποιούν τα πολύτιμα κεφάλαια της Stellantis για να εκτοξεύσουν τις επιχειρήσεις τους.“Δίνουμε σε κάθε μία μάρκα, μία ευκαιρία. Ένα παράθυρο 10 ετών με την απαραίτητη χρηματοδότηση για την δημιουργία μίας βασικής στρατηγικής. Οι CEOs πρέπει να είναι ξεκάθαροι στην υπόσχεση τους, στους πελάτες, τους στόχους και την επικοινωνία.Αν πετύχουν, εξαιρετικά. Κάθε μάρκα έχει την ευκαιρία να κάνει κάτι διαφορετικό και να γίνει ελκυστική στους πελάτες.Το θέμα είναι τι θα γίνει αν δεν πετύχουν… Όχι μόνο η Alfa Romeo, που εδώ και αρκετά χρόνια δείχνει να μην μπορεί να πιάσει τους στόχους που θέτει, αλλά και άλλες, όπως η Lancia που πρακτικά δεν υπάρχει στην αγορά. Η πρώτη, ξεκινάει με αφετηρία 2 μοντέλα και η Lancia, πρακτικά από το 0. Αρκούν 10 χρόνια για να παρουσιάσουν αποτελέσματα;

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό