17.8 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Η Smart αναζητά παρτενέρ για το νέο ForTwo

Ειδήσεις Ελλάδα

Το πρώτο Smart λανσαρίστηκε στα  τέλη της δεκαετίας του ’90 ως μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση κινητικότητας. Εστίαζε στην προσωπική μετακίνηση και ακόμα ειδικότερα, στην αστική προσωπική μετακίνηση και κατάφερε να καθιερωθεί αρκετά γρήγορα παρά την ιδιαίτερη φύση του και την premium τιμή του. Το 2006 ακολούθησε η σαφώς αναβαθμισμένη δεύτερη γενιά ενώ το 2014 κυκλοφόρησε η τρίτη αν και μέχρι τότε η δημοτικότητα του μοντέλου είχε αρχίσει να φθίνει. Η παραγωγή του Smart ForTwo, όπως ονομαζόταν πλέον, σταμάτησε τον περασμένο μήνα μόλις αλλά η εταιρία ψάχνει ήδη κάποιον παρτενέρ με τον οποίο θα μπορέσει να μοιράσει το κόστος εξέλιξης και παραγωγής του εμβληματικού ForTwo.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Smart Ευρώπης, Dirk Adelmann, η εταιρία που αποτελεί εδώ και λίγο καιρό κοινοπραξία της Geely με την Mercedes-Benz έχει ήδη πραγματοποιήσει μία… έρευνα αγοράς αναζητώντας ηλεκτρικές πλατφόρμες που θα μπορούσαν να κοντύνουν στα 2.7-2.8 μέτρα, ιδανικό μέγεθος για ένα αστικό, διθέσιο μοντέλο, χωρίς να θυσιάζουν την premium αίσθηση και τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας χωρίς ενθαρρυντικά αποτελέσματα. Έτσι, κατέληξε στη μοναδική επιλογή που της έχει απομείνει, να εξελίξει δηλαδή την δική της αρχιτεκτονική και αυτό ακριβώς κάνει καθώς η δουλειά πάνω στην πλατφόρμα ονόματι Electric Compact Architecture (ECA) έχει ήδη ξεκινήσει από τον περασμένο Φεβρουάριο. Αν τελικά αυτή πάρει το πράσινο φως για να περάσει στην παραγωγή, η ECA θα είναι μία πλατφόρμα εξελιγμένη πλήρως από την Smart και φυσικά, θα αποτελεί αποκλειστικά δική της ιδιοκτησία.

Ωστόσο οφείλουμε να επισημάνουμε το προφανές. Η εξέλιξη μίας αρχιτεκτονικής από το μηδέν ή τέλος πάντων, σχεδόν από το μηδέν δεν είναι ούτε εύκολη, ούτε φθηνή, ούτε γρήγορη υπόθεση. Ο Adelmann αρνήθηκε να παρέχει την οποιαδήποτε πρόβλεψη σχετικά το #2, όπως φημολογείται πως θα ονομαστεί ο διάδοχος του ForTwo, αλλά δήλωσε ότι τόσο οι αντιπρόσωποι της εταιρίας όσο και οι πελάτες αναζητούν ένα νέο μοντέλο το οποίο θα διατηρήσει τις compact διαστάσεις και την ευελιξία του ForTwo και θα τα συνδυάσει με ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο και τεχνολογία αιχμής όσον αφορά στα συστήματα συνδεσιμότητας και ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης. Να σημειώσουμε ότι αν τελικά το Smart #2 πάρει το “ok” για να περάσει στην παραγωγή, θα είναι το μοναδικό διθέσιο, αστικό αυτοκίνητο στην αγορά καθώς το Citroen Ami όπως και τα δίδυμα αδερφάκια του με τα σήματα της Fiat και της Opel αλλά και άλλα “microcars” όπως το ρετρο-μοντέρνο Microlino ανήκουν στην κατηγορία των τετράτροχων και επομένως δεν είναι αναγκασμένα να συμμορφώνονται με τα ίδια στάνταρ ασφάλειας.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό