16.3 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Η BMW φρεσκάρει τις M4 Coupe και Cabrio!

Ειδήσεις Ελλάδα

Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο για την BMW και τα πανίσχυρα coupe και cabriolet της. Έπειτα από κάτι λιγότερο από 4 χρόνια στην αγορά, οι M4 Coupe και M4 Cabrio ανανεώνονται αισθητικά, αναβαθμίζονται μηχανικά και… θωρακίζονται με επιπλέον εξοπλισμό και τεχνολογία για να συνεχίσουν την ήδη επιτυχημένη εμπορική πορεία τους.

Η καρδιά τόσο της Competition Coupe όσο και της Competition Cabrio εξακολουθεί να είναι ο 3-λιτρος, εξακύλινδρος εν σειρά με τεχνολογία M TwinPower Turbo Technology που στην τετρακίνητη, xDrive έκδοση παράγει πλέον 20 ίππους επιπλέον σε σύγκριση με την προ-facelift έκδοση, αγγίζοντας τα 530 άλογα στις 6.250 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή δε, φτάνει τα 650 Nm και είναι διαθέσιμη σε ένα διευρυμένο εύρος στροφών και πιο συγκεκριμένα από τις 2.750 έως τις 5.730 σ.α.λ. Έτσι, η M4 Competition Coupe xDrive χρειάζεται μόλις 3.5 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση με την cabriolet αδερφή της να σταματά το χρονόμετρο 0.2 δευτερόλεπτα αργότερα ενώ όλες οι εκδόσεις της νέας BMW M4 Coupe και της BMW M4 Cabrio επιτυγχάνουν τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h ή στα 280 km/h με το προαιρετικό M Driver’s Package.

Το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο στη νέα BMW M4 Coupé είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στα χαρακτηριστικά απόδοσης κάθε κινητήρα, όπως και το 8-τάχυτο M Steptronic με Drivelogic που διαθέτουν όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου. Επιπλέον, η ισχυρότερη έκδοση του εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα συνδυάζεται με την έξυπνη τετρακίνηση M xDrive. Αυτή προσδίδει στη νέα BMW M4 Competition Coupé με M xDrive και στη νέα BMW M4 Competition Cabrio με M xDrive εξαιρετική πρόσφυση, ένα χαρακτηριστικό που αντικατοπτρίζεται στις εντυπωσιακές τιμές επιτάχυνσής τους.

Χάρη σε ένα σύστημα που δίνει προτεραιότητα στους πίσω τροχούς και σε συνδυασμό με ένα πλήρως μεταβαλλόμενο, στον τρόπο που λειτουργεί, διαφορικό Active M στον πίσω άξονα, το σύστημα M xDrive ενισχύει επίσης στις στροφές την τυπική αίσθηση M. Μέσω του μενού ρυθμίσεων, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει, εκτός από την προεπιλεγμένη ρύθμιση 4WD, τη λειτουργία 4WD Sport, στην οποία μεγαλύτερο ποσοστό ροπής κατευθύνεται στον πίσω άξονα. Επιπλέον, όταν το DSC είναι απενεργοποιημένο, η λειτουργία 2WD γίνεται διαθέσιμη μεταφέροντας αποκλειστικά την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Όσον αφορά στην εμφάνιση, οι αλλαγές είναι ελάχιστες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι περνάνε απαρατήρητες. Στο εμπρός μέρος την παράσταση κλέβουν τα ανασχεδιασμένα και πλήρως LED φωτιστικά σώματα (προαιρετικά διαθέσιμη και η LED matrix τεχνολογία που ξεχωρίζει με τα μπλε ένθετα, τη λειτουργία αστικού φωτισμού και φωτισμού στροφών) ενώ LED είναι και τα πίσω φανάρια με τις διόδους λέιζερ που παράγουν έναν ομοιόμορφο φωτισμό δεσμίδων από ίνες γυαλιού, μία τεχνολογία που προέρχεται από την πολύ ειδική και πανάκριβη M4 CSL. Το πακέτο συμπληρώνουν όπως πάντα οι σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών μπροστά και 19 πίσω (19’’ μπροστά και 20’’ πίσω για τις xDrive εκδόσεις των M4 Competition Coupe και M4 Competition Cabrio) ενώ στο εσωτερικό, ξεχωρίζουμε το νέο flat-bottom τιμόνι, τα standard διακοσμητικά σε χρώμα ματ σκούρου γραφίτη και τις προαιρετικές “Sensatec” επενδύσεις.

Το κυρτό πάνελ που περιλαμβάνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3 ιντσών και την οθόνη αφής 14.9 ιντσών του συστήματος infotainment παραμένει στο κέντρο του ταμπλό και “τρέχει” με το BMW Operating System 8.5 ενώ ελαφρώς ανασχεδιασμένα είναι τα χειριστήρια και το σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού. Κλείνοντας να επισημάνουμε ότι οι νέες εκδόσεις της BMW M4 Coupé και της BMW M4 Cabrio κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing και πως το λανσάρισμα των νέων μοντέλων στην παγκόσμια αγορά θα ξεκινήσει με την έναρξη της παραγωγής τον Μάρτιο του 2024.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό