22.2 C
Athens
Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024

Η Arctic Trucks “τουμπανιάζει” το Land Rover Defender

Ειδήσεις Ελλάδα

Μέχρι πριν περίπου ένα χρόνο, η Arctic Trucks μας είχε συνηθίσει να παρουσιάζει κάτι “τρομερά” πακέτα για διάφορα pickups, κυρίως της Toyota, της Nissan και της Isuzu.
Ωστόσο, μέσα στο 2022 μας έδειξε τις προτάσεις της για το Mitsubishi Pajero Sport, το Isuzu MU-X, και το Toyota Land Cruiser, με τη χρονιά να κλείνει με ένα ακόμα εκτός δρόμου όχημα.

Ο λόγος για το νέο Land Rover Defender, το οποίο φοράει το AT35 πακέτο της ισλανδικής εταιρίας. Αυτό διαθέτει νέα ανάρτηση που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος, νέες ζάντες 20″ με εκτός δρόμου ελαστικά 35″ (315/60/R20), ενώ υπάρχει και επιπλέον αντιδιαβρωτική επίστρωση στο κάτω μέρος.

Αναμενόμενα, το Defender της Arctic Trucks έχει αρκετά αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το εργοστασιακό μοντέλο. Πιο συγκεκριμένα, αυτή φτάνει τα 360 χλστ., σε σύγκριση με τα 260 χλστ. του stock Defender, όταν το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με την αερανάρτηση. Παρομοίως, η Arctic Trucks αυξάνει την απόσταση και με τη συμβατική ανάρτηση στα 270 χλστ., σε σύγκριση με τα 228 χλστ. του εργοστασιακού.

Με το νέο setup, η γωνία προσέγγισης είναι στις 39,1 μοίρες και η γωνία αναχώρησης στις 40 μοίρες με την αερανάρτηση, ενώ με τη συμβατική ανάρτηση 38 μοίρες και 40,1 μοίρες, αντίστοιχα. Προκειμένου να καλύψει το επιπλέον πλάτος, η Arctic Trucks πρόσθεσε τις χαρακτηριστικές προεκτάσεις στα φτερά του αυτοκινήτου, οι οποίες “δένουν” με τη σχεδίαση του Defender και αυξάνουν το πλάτος κατά 65 χιλιοστά.
Το ταχύμετρο έχει επαναβαθμονομηθεί για να δείχνει τη σωστή ταχύτητα με τους τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, αλλά δεν υπάρχουν τροποποιήσεις στο χώρο του κινητήρα.

Έτσι, κάτω από το καπό βρίσκεται ο 3,0-λιτρος ήπιος υβριδικός βενζινοκινητήρας του Defender P400 που αποδίδει 400 ίππους και 550 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του στάνταρ αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό