14.8 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Εcocar Pocco – Η νέα εποχή στις αστικές και περιαστικές μετακινήσεις

Ειδήσεις Ελλάδα

H αυτοκίνηση βρίσκεται σε μία φάση που βιώνει τη μεγαλύτερη αλλαγή από την δημιουργία της. Πολλές φορές στο παρελθόν έχει διέλθει από διάφορες περιόδους, οι οποίες ωστόσο στο σύνολό τους ήταν εξελικτικές. Αντίθετα τώρα βρίσκεται σε μία φάση πλήρους αλλαγής, καθώς αφενός η ηλεκτροκίνηση, αφετέρου ο τρόπος με τον οποίο οι νέες γενιές αντιμετωπίζουν το θέμα της μετακίνησης, οδηγούν την αυτοκίνηση σε μία εκ βάθρων διαφοροποίηση. Όπως είναι λογικό και επόμενο, όταν συμβαίνουν τέτοιες ριζικές αλλαγές, θα προκύψουν και νέες ανάγκες και ολοκαίνουριες προτάσεις για την κάλυψη αυτών των αναγκών.

Και ένα τέτοιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Ecocars και συγκεκριμένο το μοντέλο της δοκιμής μας, το Pocco. Ένα αυτοκίνητο που είναι σε θέση να καλύψει τις περισσότερες ανάγκες ενός σύγχρονου ανθρώπου για τις αστικές και περιαστικές μετακινήσεις του, με τρόπο ξεχωριστό και βεβαίως πολύ οικονομικό σε όλα τα επίπεδα, όπως θα διαβάσετε στη συνέχεια της δοκιμής μας.

Με στιλ που ξεχωρίζει

Όταν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο πόλης, το πρώτο πράγμα που οφείλει να διαθέτει είναι σχεδίαση και εμφάνιση που ξεχωρίζει. Και η  αλήθεια είναι το Pocco έχει ένα στιλ που όχι απλώς ξεχωρίζει, αλλά κατάφερε να είναι το θέμα της συζήτησης τις ημέρες που το είχα για δοκιμή. Από τη μία οι περαστικοί το κοιτούσαν και ρωτούσαν περί τίνος ακριβώς πρόκειται, από την άλλη, φίλοι, γνωστοί και συνεργάτες το περιεργάστηκαν όσο λίγα αυτοκίνητα. Είναι αυτό το ψιλόλιγνο παρουσιαστικό του που κάνει τη διαφορά, σε συνδυασμό με το δυνατό αισθητικά εμπρός και πίσω μέρος, αλλά και τις πολύ μαζεμένες διαστάσεις του.

Τα λεπτά φωτιστικά σώματα LED αποτελούν την φωτεινή του υπογραφή και του επιτρέπουν να επιβάλλεται με τον τρόπο του απέναντι στους ευμεγέθης ανταγωνιστές του. Οι τροχοί των 14 ιντσώνμε τις ζάντες αλουμινίου, ενισχύουν την εικόνα του με τα ελαστικά 165/65 να προσφέρουν την απαιτούμενη από ένα αυτοκίνητου του είδους οικονομία, αλλά και την αναγκαία πρόσφυση, χωρίς να διαταράσσουν την απόλυτη ησυχία που προσφέρει το Pocco κατά την κίνηση. Με το μήκος του να βρίσκεται στα 2,95 μέτρα, το πλάτος στα 1,49 μέτρα, το ύψος στα 1,52 μέτρα και το μεταξόνιο να αγγίζει τα 1.95 μέτρα, δεν περιμένεις πολλά σε ότι έχει να κάνει με τους προσφερόμενους χώρου…μέχρι να μπείς στο εσωτερικό του και να αλλάξεις γνώμη!!!

Το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσετε όταν πάτε να μπείτε στο εσωτερικό του Pocco, είναι οι ευμεγέθεις πόρτες, οι οποίες ανοίγουν σε μεγάλη γωνία και καθιστούν την είσοδο και την έξοδο από το αυτοκίνητο μία πολύ εύκολη διαδικασία. Από εκεί και πέρα το ταμπλό του χαρακτηρίζεται από τις εγκάρσιες γραμμές του οι οποίες το κάνουν να δείχνει μεγαλύτερο απ’ όσο είναι. Σε αυτό, ξεχωρίζουν οι δύο έγχρωμες οθόνες. Η μία, αυτή στη θέση τού πίνακα οργάνων, είναι LCD (5,3 ιντσών) και η δεύτερη (αφής) βρίσκεται ενσωματωμένη στο κέντρο του (6,5 ιντσών). 

Η διχρωμία του ταμπλό, σε συνδυασμό και με κάποιες ακόμη προσθήκες χρώματος στο εσωτερικό, δημιουργούν ένα ευχάριστο αισθητικό αποτέλεσμα. Σε αυτό συμβάλλει και το μακρόστενο λευκής απόχρωσης κεντρικό υποβραχιόνιο, στην άκρη του οποίου βρίσκεται ο περιστροφικός διακόπτης για την επιλογή της φοράς κατεύθυνσης, όπως και μια πρακτική θήκη για την τοποθέτηση κινητού τηλεφώνου.

Τα σκληρά πλαστικά δείχνουν και είναι σωστά και καλά τοποθετημένα, ενώ άκρως ικανοποιητικό είναι και το επίπεδο  εξοπλισμού για τα δεδομένα πάντα  της κατηγορίας. Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται σύστημα ABS, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα, εσωτερικός φωτισμός LED, θύρα USB και ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα οδηγού. Για λόγους οικονομίας ωστόσο δεν διαθέτει ραδιόφωνο, κάτι που μας έλειψε είναι η αλήθεια, και ο οδηγός θα πρέπει να συνδέσει το κινητό του για να ακούει ραδιόφωνο μέσω αυτού, από τα τέσσερα ηχεία που διαθέτει το αυτοκίνητο.

Στο χωροταξικό μέρος του θέματος, δύο ενήλικα άτομα θα χωρέσουν χωρίς κανένα πρόβλημα, ενώ στον 1,1χ1.2 μέτρα χώρο αποσκευών θα τοποθετήσετε πολλά περισσότερα πράγματα από αυτά που είχατε φανταστεί. Στο σημείο αυτό να σημειώσουμε πως προς το παρόν το Pocco διατίθεται μόνο ως επαγγελματικό, ενώ στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα είναι διαθέσιμο και ως επιβατικό.

Τεχνικά και στο δρόμο

Το Pocco διαθέτει μία μπαταρία λιθίου 9.2KW η οποία του προσφέρει μία αυτονομία της τάξης των 115 χιλιομέτρων. Η φόρτισή του μπορεί να γίνει σε μία απλή σούκου μπρίζα και θα διαρκέσει 6 έως οκτώ ώρες. Η μέγιστή ταχύτητα που δίνει ο ηλεκτροκινητήρας των 20 ίππων και των 100Nm ροπής, φτάνει τα 90 χλμ./ώρα, ενώ όπως ανακοινώνει ο κατασκευαστής, είναι σε θέση να ανέβει ανηφόρα με κλίση που φτάνει το 25%. Προφανώς το Pocco δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, έχει πολύ χαμηλά ασφάλιστρα και γενικά μικρό κόστος χρήσης.

Σε ότι αφορά τη συμπεριφορά του στον δρόμο, είναι προφανές πως πρόκειται για ένα εξαιρετικά ευέλικτο και πολύ εύκολο στην οδήγηση αυτοκίνητο. Η επιτάχυνσή του είναι ικανοποιητική και ο ρυθμός κίνησης ομαλός, ακολουθώντας με άνεσης τους ρυθμούς μίας μεγάλης πόλης. Το ίδιο ισχύει και για το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, όπου ο ρυθμός μείωσης της ταχύτητας είναι σταδιακός. Το επίπεδο θορύβου είναι  χαμηλό καθώς η ηχομόνωση στο αμάξωμα κρίνεται θετικά για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το σύστημα πέδησης είναι επίσης ικανοποιητικό, ενώ όπως διαπιστώσαμε μπορεί εύκολα να φτάσει την αυτονομία που ανακοινώνει η εταιρία.

Χωρίς αμφιβολία η συμβίωση με το Pocco ήταν μία ευχάριστη έκπληξη, αρκεί φυσικά να το αντιμετωπίσετε ως ένα αυτοκίνητο για ευέλικτες και οικονομικές αστικές και περιαστικές μετακινήσεις. Τα 16610 Ευρώ που κοστίζει, μπορούν να μειωθούν κατά 3000 Ευρώ με την ένταξή του στο πρόγραμμα «κινούμαι ηλεκτρικά».

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό