17.8 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Γιατί απαγορεύτηκε η διαφήμιση του Toyota Hilux (+)

Ειδήσεις Ελλάδα

Η πρόσφατη απαγόρευση της διαφήμισης της Toyota για το νέο Hilux από τη βρετανική ρυθμιστική αρχή διαφήμισης οφείλεται σε περιβαλλοντικές ανησυχίες.

Το τηλεοπτικό σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων παρουσίαζε έναν στόλο φορτηγών Hilux να οδηγούν σε διάφορα εδάφη, συμπεριλαμβανομένης της διάσχισης ενός ποταμού, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος.

Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA) επέκρινε τη διαφήμιση επειδή απεικόνιζε σκληρή οδήγηση σε φυσικά οικοσυστήματα χωρίς να αναγνωρίζει τις πιθανές συνέπειες στο περιβάλλον.

Η απόφαση αυτή αντικατοπτρίζει τη συνεχιζόμενη σύγκρουση μεταξύ της προώθησης από τις αυτοκινητοβιομηχανίες των σκληροτράχηλων SUV και των οχημάτων εκτός δρόμου και των αυξανόμενων επικρίσεων σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις τους.

Η Toyota υπερασπίστηκε τη διαφήμιση, υποστηρίζοντας ότι είχε ως στόχο να αναδείξει τις δυνατότητες του οχήματος που είναι απαραίτητες για κλάδους όπως η γεωργία, η δασοκομία και η διαχείριση πάρκων.

Ωστόσο, η απόφαση της ASA δημιουργεί ένα προηγούμενο, υπονοώντας ότι μελλοντικές διαφημίσεις που παρουσιάζουν καταστροφική οδήγηση εκτός δρόμου ενδέχεται να παραβιάζουν τις διαφημιστικές οδηγίες.

Η απαγόρευση αυτή ακολουθεί παρόμοιες αντιπαραθέσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπως η επικριθείσα διαφήμιση του Wrangler 2018 της Jeep που έδειχνε την εκτός δρόμου οδήγηση να επηρεάζει πιθανές περιοχές αναπαραγωγής, προκαλώντας ανησυχίες μεταξύ περιβαλλοντικών ομάδων.

Η στάση της ASA σηματοδοτεί έναν αυστηρότερο έλεγχο των διαφημίσεων που απεικονίζουν δυνητικά επιβλαβείς δράσεις εκτός δρόμου, ανοίγοντας το δρόμο για αυστηρότερους κανονισμούς σε μελλοντικές εκστρατείες μάρκετινγκ της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό