23.5 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Έρχεται το 2025 το ηλεκτρικό Isuzu D-Max!

Ειδήσεις Ελλάδα

Κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει από την τεχνολογία του εξηλεκτρισμού. Όσο μικρός ή μεγάλος είσαι, όσο ειδικό κι αν είναι το μοντέλο αν θέλεις να επιβιώσεις και να συνεχίσεις να προσφέρεις τα προϊόντα σου στο μέλλον θα πρέπει να βρεις τρόπο να ακολουθήσεις την συγκεκριμένη επιταγή και η Isuzu φαίνεται ότι κατανοεί πλήρως το διακύβευμα καθώς ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα ότι η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του δημοφιλούς D-Max θα λανσαριστεί στην αγορά εντός του 2025. Ενός D-Max που αξίζει να αναφέρουμε ότι αναπαριστά περίπου το 50% των συνολικών πωλήσεων της Isuzu παγκοσμίως, οπότε αντιλαμβάνεται εύκολα κάποιος την σημασία του επερχόμενου, ηλεκτρικού pickup.
Η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει ένα πρωτότυπο προ-παραγωγής στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Μπανγκόκ που ανοίγει τις πύλες της για το κοινό στις 27 Μαρτίου αλλά έχει ήδη έτοιμα για εμάς κάποια βασικά νούμερα. Το ηλεκτρικό D-Max θα εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 54 ίππων και 108 Nm ροπής στον εμπρός άξονα και έναν ισχυρότερο, με 122 ίππους και 217 Nm ροπής στον πίσω με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να αγγίζει τα 177 άλογα και η ροπή τα 325 Nm. Η ηλεκτρική έκδοση λοιπόν, θα είναι ελαφρώς ισχυρότερη από αυτήν με τον turbodiesel των 1.9 λίτρων ενώ θα προσφέρει και δυνατότητες μόνιμης τετρακίνησης χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες. Αυτοί θα τροφοδοτούνται με ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 66.9 kWh αλλά προς το παρόν η Isuzu δεν αποκαλύπτει την αυτονομία του D-Max ή τους χρόνους φόρτισης του.

Αυτό που αποκαλύπτει όμως είναι ότι θα διατηρήσει τις δυνατότητες του πετρελαιοκίνητου προσφέροντας ωφέλιμο φορτίο της τάξης των 1.000+ κιλών ενώ το μέγιστο βάρος ρυμούλκησης αγγίζει τους 3.5 τόνους. Όσο για την μέγιστη ταχύτητα, αυτή θα περιορίζεται στα 130 km/h αφενός επειδή προτεραιότητα αποτελεί η εμβέλεια και αφετέρου επειδή… γιατί να θέλει να πάει κάποιος ταχύτερα με το ηλεκτρικό pickup του;  Όσον αφορά στο design, αυτό θα είναι γνώριμο αλλά θα διαφοροποιείται κυρίως για λόγους αεροδυναμικής. Όπως βλέπουμε στην εικόνα, η μάσκα θα είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου νέα αλλά το υπόλοιπο αμάξωμα δεν έχει υποστεί κάποια αλλαγή ενώ το πακέτο ολοκληρώνουν οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος. Μένει να δούμε αν το μοντέλο που θα κυκλοφορήσει στην αγορά θα ακολουθήσει τον δρόμο του πρωτότυπου ή αν θα είναι όμοιο με το θερμικό pickup. Για την ιστορία, να αναφέρουμε επίσης ότι η Isuzu έχει αποφασίσει να λανσάρει αρχικά το D-Max BEV σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης όπως για παράδειγμα η Νορβηγία με άλλες αγορές να προστίθενται ανάλογα με τις ανάγκες του κοινού και την ωριμότητα των υποδομών φόρτισης.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό