26 C
Athens
Τετάρτη, 5 Ιουνίου, 2024

Volkswagen ID.7 GTX – Έρχεται ισχυρότερο και ταχύτερο!

Ειδήσεις Ελλάδα

Δεν πέρασε ούτε ένας μήνας από την πρεμιέρα του Volkswagen ID.7 και η γερμανική εταιρία σχεδιάζει ήδη το επόμενο βήμα της. Για την ακρίβεια, έχει περάσει προ πολλού το στάδιο της προετοιμασίας και πλησιάζει αυτό της αποκάλυψης αφού έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες teaser εικόνες για το επερχόμενο ID.7 GTX.  Την ισχυρότερη και ταχύτερη εκδοχή του ολοκαίνουριου, αμιγώς ηλεκτρικού sedan που η πρεμιέρα του έχει ήδη προγραμματιστεί για την έκθεση του Μονάχου τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Η ερώτηση που αναμφίβολα γεννιέται είναι διττή: Πόσο ισχυρότερο και πόσο ταχύτερο θα είναι το ID.7 GTX από το απλό ID.7; Για να είμαστε ειλικρινείς δεν έχουμε ακόμα καμία επιβεβαιωμένη πληροφορία σχετικά αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να παίξουμε το παιχνίδι της εικασίας. Ξεκινώντας λοιπόν, να αναφέρουμε ότι το standard ID.7 εξοπλίζεται με έναν νέο ηλεκτροκινητήρα που είναι ικανός για 286 ίππους και 550 Nm ροπής. Αυτός είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και τροφοδοτείται με ενέργεια από μία μπαταρία 77 kWh στην έκδοση “Pro” και 86 kWh στην “Pro S”, με την τελευταία να χαρίζει αυτονομία της τάξης των 700 χιλιομέτρων. Δυστυχώς, η Volkswagen δεν παρείχε πολλές λεπτομέρειες για τις επιδόσεις του ID.7 κατά την παρουσία του αλλά μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι το 0-100 km/h θα ολοκληρώνεται σε 6 με 7 δευτερόλεπτα – πιθανότατα πιο κοντά στα 6 δευτερόλεπτα παρά στα 7. Τι παραπάνω έχει να προσφέρει λοιπόν η έκδοση “GTX”;

Καταρχάς, τετρακίνηση! Η γερμανική εταιρία αναφέρει πως το ID.7 GTX θα είναι τετρακίνητο άρα η προσθήκη ενός επιπλέον ηλεκτροκινητήρα ο οποίος θα αναλάβει την κίνηση των τροχών του εμπρός άξονα είναι δεδομένη. Άγνωστη όμως παραμένει η ιπποδύναμη του καθώς δεν γνωρίζουμε αν η Volkswagen επιλέξει τον ίδιο, APP550 ηλεκτροκινητήρα που βρίσκουμε στον πίσω άξονα ή κάποιον λιγότερο ισχυρό. Φήμες που ήδη κυκλοφορούν λένε πως ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας θα προσφέρει περί τα 108 άλογα αυξάνοντας την απόδοση του ID.7 GTX στους 400 ίππους περίπου, οπότε ανάλογη αναμένεται να είναι και η μείωση στον χρόνο που απαιτείται για το σπριντ στα 100 km/h που δεν αποκλείεται να είναι στην περιοχή των 5.0 δευτερολέπτων. Μειωμένη θα είναι όμως και η αυτονομία του… θερμού sedan αφού δύσκολα θα επιτευχθεί το εντυπωσιακό νούμερο των 700 χιλιομέτρων με τον δεύτερο ηλεκτροκινητήρα. Άσχετα από αυτό όμως, το ID.7 GTX θα διαφοροποιείται από το “ταπεινό” αδερφάκι του χάρη στις μαύρες λεπτομέρειες στο αμάξωμα (συμπεριλαμβανομένης της οροφής), τα φιμέ κρύσταλλα  και τις κόκκινες λεπτομέρειες στο εσωτερικό, όπως για παράδειγμα στις ραφές, το ταμπλό και τις πόρτες.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό