17.4 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Volkswagen ID.3 GTX – Προσεχώς…

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Volkswagen επιβεβαίωσε τις φήμες που κυκλοφορούν εδώ και καιρό ανακοινώνοντας με ένα σύντομο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το λανσάρισμα της καυτής έκδοσης του ID.3. Πότε; Προσεχώς. Δεν έχουμε ακόμα συγκεκριμένη ημερομηνία. Τι θα περιλαμβάνει η αναβάθμιση του βασικού ID.3 σε GTX; Άγνωστο, αλλά το ομώνυμο πρωτότυπο που είχε παρουσιάσει ο επικεφαλής της γερμανικής εταιρίας τον Μάιο του 2021 μας έδινε μία πολύ καλή ιδέα σχετικά με το τι να περιμένουμε. Όχι ότι ήθελε ιδιαίτερη φαντασία αλλά καλό είναι να υπάρχει η οποιαδήποτε οπτικοακουστική βοήθεια.
Εκείνο το ID.X όπως λεγόταν το πρωτότυπο, διέθετε ένα διακριτικό bodykit που πρόσθετε κάποια σπορ χαρακτηριστικά, νέα γραφικά και μία αναλόγως τροποποιημένη καμπίνα με λεπτομέρειες και διακοσμητικά ταιριαστά στην ελαφρώς αλλαγμένη ιδιοσυγκρασία του μοντέλου. Πιο σημαντικά απ’ όλα αυτά όμως, εκείνο το concept εξοπλιζόταν με δύο ηλεκτροκινητήρες που συνδυαστικά πρόσφεραν περί τα 333 άλογα και τροφοδοτούμενοι από μία μπαταρία 82 kWh επιτάχυναν το ηλεκτρικό hatchback σε 100 km/h σε μόλις 5.3 δευτερόλεπτα. Για την ιστορία, αυτός ο χρόνος τοποθετεί το ID.X ανάμεσα στο βασικό Golf GTI και το κορυφαίο Golf R, οπότε αργό δεν μπορείς να το πεις σε καμία περίπτωση. Βοηθούσε σημαντικά και το γεγονός ότι το ID.X concept ήταν περίπου 200 κιλά ελαφρύτερο από το ID.3 στο οποίο βασιζόταν αλλά η αλήθεια είναι ότι η Volkswagen ποτέ δεν μας ανέλυσε τι περιελάμβανε η εν λόγω δίαιτα οπότε δεν μπορούμε να ξέρουμε αν θα βρει εφαρμογή και στο μοντέλο που θα κυκλοφορήσει στην αγορά.

Από τότε που παρουσιάστηκε το VW ID.X concept, ο όμιλος VW μας έδωσε και ένα επιπλέον δείγμα γραφής επί του θέματος “καυτό ηλεκτρικό hatchback” με τη μορφή του Cupra Born VZ. Το μηχανικά συγγενές Cupra Born αναβαθμίστηκε και θα προσφέρει 240 kW (περί τα 326 άλογα) και 545 Nm ροπής και επιταχύνει στα 100 km/h σε 5.7 δευτερόλεπτα, οπότε δεν θα ήταν παράλογο να υποθέσουμε ότι και η κορυφαία έκδοση του Volkswagen ID.3 θα κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα όσον αφορά στις επιδόσεις. Δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε κάποιες φήμες που λένε ότι το ID.3 GTX θα είναι ελαφρώς υποδεέστερο τουλάχιστον σε επίπεδο ιπποδύναμης καθώς θα εξοπλίζεται μεν με τον ισχυρότερο APP550 ηλεκτροκινητήρα στην θέση του APP310 που έχει το βασικό ID.3 αλλά θα έχει μόνο αυτόν και όχι έναν επιπλέον στον εμπρός άξονα, συνεχίζοντας την παράδοση των δικίνητων “GT” εκδόσεων. Οι λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές όταν η Volkswagen αποκαλύψει επιτέλους το νέο μοντέλο αλλά πέραν της ιπποδύναμης, περιμένουμε από το GTX νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση και το πλαίσιο, πιθανώς πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης και βελτιστοποιημένα για την περίσταση ηλεκτρονικά – κατά κύριο λόγο, σύστημα ευστάθειας και ελέγχου πρόσφυσης.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό