23.7 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Toyota Century SUV – Σοκ και δέος!

Ειδήσεις Ελλάδα

Το Toyota Century είναι ένα μοντέλο-θεσμός για την ιαπωνική μάρκα. Ένα μοντέλο για αυτοκράτορες, αρχηγούς κρατών και γιατί όχι… μαφιόζους αλλά όχι μαφιόζους της σειράς. Μονάχα λίγοι, εκλεκτοί και αναμφίβολα πλούσιοι μπορούν να κάνουν δικό τους το σχεδόν χειροποίητο sedan πολυτελείας και αυτό με την σειρά του είναι που δίνει πρεστίζ τόσο στους ιδιοκτήτες όσο και στην ίδια την εταιρία. Οι εποχές όμως έχουν αλλάξει και το Century, που μπήκε στην 3η γενιά το μόλις το 2018 παρά την μακρά ιστορία του που κρατάει από το 1967, δεν θα μπορούσε να μείνει αποκλειστικά sedan για πολύ ακόμα. Κάπως έτσι δημιουργήθηκε το Century SUV που θα λανσαριστεί στην ιαπωνική αγορά ως το αντίπαλον δέος μοντέλων όπως η Rolls-Royce Cullinan ή ακόμα και το Range Rover.

Το τεράστιο SUV έχει μήκος 5.20 μέτρα, πλάτος 1.99 μέτρα και ύψος 1.80 μέτρα που σημαίνει ότι είναι λίγο μικρότερο από το Century sedan αλλά πλατύτερο και σίγουρα ψηλότερο ενώ το εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει έως και 4 άτομα παρά το… γενναιόδωρο μεταξόνιο των 2.95 μέτρων. Η είσοδος και οι έξοδος των διακεκριμένων επιβατών των πίσω θέσεων, γιατί ας είμαστε ρεαλιστές, κανένας ιδιοκτήτης δεν πρόκειται να οδηγήσει ο ίδιος το Century του, γίνεται ευκολότερη χάρη στις χειρολαβές που ενσωματώνονται στις πίσω κολώνες, τα ηλεκτρικά αναπτυσσόμενα σκαλοπάτια και τις πόρτες που ανοίγουν έως τις 75 μοίρες ενώ εναλλακτικά, προσφέρεται η επιλογή των ηλεκτρικά συρόμενων πίσω θυρών που αν είμαστε ειλικρινείς, ταιριάζουν απόλυτα στον χαρακτήρα του μοντέλου!

Από την στιγμή που θα επιβιβαστούν δε, οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν άπλετους χώρους, κορυφαία ποιότητα, υπέρμετρη πολυτέλεια και άφθονη τεχνολογία χωρίς να ανησυχούν για τον προορισμό καθώς αν επέλθει η κούραση από το πολύωρο ταξίδι, τα πλήρως ανακλινόμενα καθίσματα και το ειδικό “Rear Comfort” mode που κατανέμει την ισχύ του κινητήρα και την πέδηση με τέτοιο τρόπο ώστε να τους ενοχλεί όσο το δυνατόν λιγότερο τους, θα τους ξεκουράσουν.

Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία αλλά για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι στην καρδιά του νέου Century, που αναμενόμενα δεν κοσμείται ούτε από ένα σήμα της Toyota, χτυπάει ένα plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο που συνδυάζει έναν V6 βενζινοκινητήρα 3.5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η ισχύς των 400+ ίππων περνά στον δρόμο μέσω ενός κιβωτίου διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) και ενός συστήματος τετρακίνησης ενώ αλλάζοντας θέμα, όσον αφορά στο design δεν μπορούμε να πούμε πολλά καθώς το Century είναι μία μίξη αμερικανικού SUV της δεκαετίας του 1990 ή του 2000 και μοντέρνου Genesis. Και πάλι, δεν έχει ιδιαίτερη σημασία αφού όποιος το προτιμήσει δεν θα το κάνει εξαιτίας του καινοτόμου design αλλά για το exclusivity που προσφέρει, την χλιδή και το επίπεδο εξατομίκευσης που είναι εφικτό όσο υπάρχει υπόλοιπο στον τραπεζικό λογαριασμό.

Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε, το Toyota Century είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στην Ιαπωνία και η τιμή του ξεκινά από τα 25 εκατομμύρια yen που μεταφράζονται σε περίπου €158.000 με την τρέχουσα ισοτιμία. Πιο σημαντικό από το πού ξεκινά όμως είναι το πού μπορεί να καταλήξει και αυτό δεν είναι μία απάντηση που δεν είναι και τόσο εύκολη σε αυτό το επίπεδο…

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό