16.7 C
Athens
Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024

Subaru WRX TR – Ναι μεν, αλλά…

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Subaru θυμήθηκε ότι δεν αγοράζει όλος ο κόσμος μόνο SUV και crossovers και αποφάσισε να προσφέρει στους πιο… θερμόαιμους οπαδούς της μία αναβαθμισμένη έκδοση του WRX. Μία έκδοση που όπως όλα δείχνουν, δεν είναι ένα σκληροπυρηνικό alter ego του WRX αλα-STI αλλά μία ελαφρώς βελτιωμένη εκδοχή του απλού WRX. Ένα WRX που διάβασε μερικά βιβλία αυτοβελτίωσης και μέσω ενδοσκόπησης και χαλαρής ψυχανάλυσης κατάφερε να βρει τον εαυτό του. Εμφανισιακά λοιπόν, δεν έχουμε κάποια δραστική αλλαγή. Το Subaru WRX δεν πήγε γυμναστήριο, δεν φούσκωσε, δεν έχασε λίπος. Άλλαξε μονάχα παπούτσια, με το νέο σετ να παίρνει τη μορφή των ζαντών 19 ιντσών με το σατέν φινίρισμα.

Οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος ντύνονται με ελαστικά Bridgestone Potenza S007 σε διάσταση 245/35 R19 τα οποία δεν προσφέρουν μονάχα καλύτερο κράτημα στις στροφές αλλά βελτιώνουν και το φρενάρισμα καθώς είναι σε θέση να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητες του αναβαθμισμένου συστήματος πέδησης της Brembo που αποτελείται πλέον από 6-πίστονες δαγκάνες σε δίσκους 340 χιλιοστών εμπρός και διπίστονες δαγκάνες σε δίσκους 326 χιλιοστών πίσω. Παρότι δεν πήγε γυμναστήριο όμως, το WRX TR δούλεψε στην ευλυγισία και την ευελιξία του, οπότε χάρη στις νέες ρυθμίσεις της ανάρτησης με τα νέα ελατήρια και τα νέα αμορτισέρ, ελέγχει καλύτερα το σώμα του ενώ οι διαφορετικές ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης σε συνδυασμό με την διαφορετική ανάρτηση του χαρίζουν πιο άμεσο και πιο… επικοινωνιακό τιμόνι.

Κάτω από το καπό πάντως, εξακολουθεί να βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος, boxer βενζινοκινητήρας των 2.4 λίτρων που παράγει 275 ίππους και 350 Nm ροπής όπως σε κάθε άλλο WRX. Οπότε δεν υπάρχει επιπλέον ισχύς αλλά οι αλλαγές που έχουν γίνει στο πλαίσιο, την ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και το σύστημα πέδησης του WRX TR σε συνδυασμό με τους νέους τροχούς, του δίνουν έναν διαφορετικό τρόπο να είναι ταχύτερο και πιο ενθουσιώδες. Για τον οδηγό δε, η Subaru εξόπλισε το WRX TR με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα bucket καθίσματα της Recaro ενώ για την αισθητική του ευχαρίστηση, έβαλε και κόκκινες ραφές που “σπάνε” την μονοτονία των γκρι και μαύρων Ultrasuede επενδύσεων. Καλώς ή κακώς, το Subaru WRX TR δεν θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά αλλά εστιάζει στις Η.Π.Α. και την Αυστραλία.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό