22 C
Athens
Τρίτη, 7 Μαΐου, 2024

Subaru Solterra. Η Subaru μπαίνει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης!

Ειδήσεις Ελλάδα

Ο πήχης είτε τεθεί ψηλά για το πρώτο παγκόσμιο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Subaru καθώς αυτό έπρεπε να ξεπερνά τις προσδοκίες των πελατών και ταυτόχρονα, να διατηρεί όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την ιαπωνική εταιρία. Έπρεπε να είναι ένα πρακτικό όχημα που οι πελάτες θα μπορούν να το επιλέξουν με αυτοπεποίθηση και έπρεπε να προσφέρει τα χαρακτηριστικά ενός αυθεντικού SUV σε ένα περιβαλλοντικά φιλικό πακέτο. Η συνεργασία με την Toyota στην εξέλιξη της e-Subaru Global Platform και κάπως έτσι γεννήθηκε το Solterra, ως η… αδερφή ψυχή του Toyota bZ4X το οποίο παρουσιάστηκε επίσημα πριν από μερικές ημέρες.Οι διαφορές στον τομέα της αισθητικής ανάμεσα στο bZ4X και το Solterra είναι όπως περιμέναμε, μικρές και περιορίζονται κατά κύριο λόγο στο εμπρός μέρος όπου η κλειστή γρίλια έχει ανασχεδιαστεί ώστε να ταιριάζει με την σχεδιαστική ταυτότητα της Subaru, όπως και το κάτω μέρος του προφυλακτήρα όπου ενσωματώνονται και τα στρόγγυλα φώτα ομίχλης. Πίσω, τα δύο μοντέλα είναι πρακτικά πανομοιότυπα ενώ διαφορετικά είναι τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω – όχι σε σχήμα, αλλά τουλάχιστον στα “γραφικά” τους. Η ίδια ιστορία συνεχίζεται και στην καμπίνα όπου το βασικό design αντικατοπτρίζεται και στα δύο μοντέλα αν και περιμένουμε η όποια διαφοροποίηση να βασίζεται στα διακοσμητικά και τα διαθέσιμα χρώματα.Όπως πρέπει να γίνεται ξεκάθαρο σε αυτό το σημείο, οι οικονομίες κλίμακας στην σύγχρονη βιομηχανία είναι πιο σημαντικές από την διαμόρφωση μίας σαφούς εταιρικής ταυτότητας και αυτό δεν θα μπορούσε να μην ισχύει και για τα μηχανικά του Subaru Solterra. Όπως είπαμε, το νέο ηλεκτρικό SUV της Subaru βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική με το Toyota bZ4X, έχει ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις (4.69 x 1.86 x 1.65 σε μήκος, πλάτος και ύψος αντίστοιχα) και θα λανσαριστεί στην αγορά σε δύο διαφορετικές εκδόσεις: στην πρώτη, ένας ηλεκτροκινητήρας στον εμπρός άξονα θα προσφέρει 204 ίππους και 265 Nm ροπής και στην κορυφαία, προστίθεται ένας ακόμα ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα με αποτέλεσμα η συνδυαστική ιπποδύναμη να ανέρχεται στα 218 άλογα και η ροπή να σκαρφαλώνει στα 336 Nm. Αμφότερες εξοπλίζονται με μία μπαταρία 71.4 kWh η οποία παρέχει αυτονομία της τάξης των 530 χιλιομέτρων στην μπροστιοκίνητη έκδοση και 460 χιλιομέτρων στην τετρακίνητη και έχει την δυνατότητα φόρτιση έως και στα 150 kW που σημαίνει ότι η μπαταρία μπορεί να φτάσει στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας της σε περίπου 30 λεπτά.Σύμφωνα με την Subaru, το Solterra θα λανσαριστεί σε αγορές σε ολόκληρο τον κόσμο κάποια στιγμή στα μέσα του 2022 με την τιμή του να παραμένει άγνωστη σε αυτό το σημείο. Η κλιματική αλλαγή απαιτεί σύμπλευση, αλλά πού να την βρεις.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό