16.1 C
Athens
Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024

Stellantis: Ηλεκτρικά Opel Manta και Lancia Delta ως αιχμή του δόρατος.

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Stellantis ετοιμάζει ολομέτωπη επίθεση στο πεδίο μάχης που ονομάζεται εξηλεκτρισμός και τα πρώτα απτά αποτελέσματα της στρατηγικής της θα φανούν περί τα μέσα της δεκαετίας αλλά ήδη αρχίζουν να διαρρέουν μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες που αφορούν στην επιστροφή δύο εμβληματικών ονομάτων με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Από τη μία λοιπόν, έχουμε την Lancia Delta που έχει ήδη ανακοινωθεί επίσημα από τον επικεφαλής της ιταλικής φίρμας, Luca Napolitano, ως “ένα συναρπαστικό αυτοκίνητο, ένα μανιφέστο προόδου και τεχνολογίας”. Είναι σαφές ότι η Lancia στοχεύει σε ένα premium κοινό, το οποίο ελπίζει πως θα κατακτήσει προσφέροντας ποιότητα, πολυτέλεια και τεχνολογία αιχμής στους τομείς της ασφάλειας, της υποβοήθησης οδήγησης και της συνδεσιμότητας ενώ δεν βλάπτει και μία γενναία δόση νοσταλγίας γι’ αυτούς που θυμούνται την αυθεντική Delta από τις δεκαετίες του ’80 και του ’90.Την ίδια ένεση νοσταλγίας θα χρησιμοποιήσει και η Opel για την αναβίωση ενός ακόμα ιστορικού ονόματος. Ο λόγος για το Manta που θα πάρει τη μορφή ενός αμιγώς ηλεκτρικού crossover με σπορ γονίδια. Στο κάτω-κάτω, αφού το έκανε η Ford με την Mustang Mach-E, γιατί να μην το κάνει και η Opel; Βέβαια, μέχρι να φτάσει στην αγορά το νέο Opel Manta, θα βρει απέναντι του ένα… κατεστημένο στα πρόσωπα των Mustang Mach-E, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6, Volkswagen ID.4 και όποιου άλλου ηλεκτρικού crossover παρουσιαστεί στο προσεχές μέλλον αλλά το νέο μοντέλο της γερμανικής εταιρίας της Stellantis θα προσφέρει ένα ιδιαίτερο μείγμα στιλ, επιδόσεων και ιστορίας που η Opel ελπίζει πως θα γύρει την πλάστιγγα προς το μέρος της.Σημαντικό ρόλο τόσο στην αναβίωση του Opel Manta όσο και σε αυτήν της Lancia Delta θα παίξει η STLA οικογένεια ηλεκτρικών αρχιτεκτονικών της Stellantis και πιο συγκεκριμένα, δεδομένου του μεγέθους των δύο επερχόμενων μοντέλων, η STLA Medium πλατφόρμα που σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, θα μπορεί να φιλοξενήσει έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 170 έως 250 ίππων και θα είναι σε θέση να προσφέρει αυτονομία που θα αγγίζει τα 700 χιλιόμετρα. Η Lancia δεν έχει περιθώρια για σφάλματα και η Opel θα επωφεληθεί από την προσθήκη μίας ναυαρχίδας οπότε οι ελπίδες για τα δύο μοντέλα είναι ιδιαίτερα ψηλές. Το κακό είναι ότι οι προσδοκίες του κόσμου, εφόσον χρησιμοποιηθούν αυτά τα δύο ιστορικά ονόματα, είναι ακόμα υψηλότερες και το βάρος πέφτει στους managers και τους μηχανικούς για τη δημιουργία δύο αυτοκινήτων που ασχέτως στιλ αμαξώματος, θα είναι πιστά στην ιστορία τους.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό