22 C
Athens
Τρίτη, 7 Μαΐου, 2024

Skoda Enyaq RS iV – Βιώσιμο αλλά και σπορ

Ειδήσεις Ελλάδα

Στην ενδοοικογενειακή κόντρα της Skoda με την Volkswagen, το Enyaq iV τίθεται αντιμέτωπο με το ID.4. Ενώ όμως το ηλεκτρικό SUV της VW είναι διαθέσιμο και στην σαφώς πιο… αθλητική “GTX” έκδοση, το Skoda Enyaq iV δεν είναι κάτι αντίστοιχο να προσφέρει. Το Enyaq Coupe iV προσφέρεται και ως “RS” αλλά η πιο πρακτική εκδοχή του SUV της Skoda είχε μείνει ημιτελής. Όλα αυτά όμως μέχρι σήμερα καθώς η τσεχική εταιρία του Volkswagen Group παρουσιάζει το ολοκαίνουριο Enyaq RS iV που έρχεται γι’ αυτούς που αναζητούν τον συνδυασμό της ηλεκτροκίνησης επιδόσεων με τους χώρους που μπορεί να προσφέρει το Enyaq iV.

Όπως είναι φυσικό, το Enyaq RS iV χρησιμοποιεί το ίδιο ακριβώς κινητήριο σύνολο με το Coupe αδερφάκι του που σημαίνει ότι δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας στον εμπρός άξονα και ένας στον πίσω, παράγουν συνδυαστικά 299 ίππους και 460 Nm ροπής και τροφοδοτούνται με ενέργεια από μία μπαταρία 82 kWh. Με αυτό το setup, τα 100 km/h έρχονται σε μόλις 6.5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 km/h. Ενώ όμως το Enyaq Coupe RS iV με την έντονα κεκλιμένη οροφή του έχει έναν εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας Cd της τάξης του 0.234, το πιο… συμβατικό Enyaq RS iV είναι αναγκασμένο να συμβιβαστεί με Cd που αγγίζει το 0.265 που επί του πρακτέου, σημαίνει πως η αυτονομία που προσφέρει η μπαταρία περιορίζεται στα 500 χιλιόμετρα ενώ το Coupe φτάνει τα 545 χιλιόμετρα. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας όμως, αφού όταν εξαντληθεί το φορτίο η φόρτιση από το 10 έως το 80% σε ταχυφορτιστή έως 135 kW απαιτεί μόλις 36 λεπτά. Επιπλέον, το Enyaq RS iV αντιπαραβάλλει τους μεγαλύτερους χώρους τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ 585 λίτρα, 15 περισσότερα από το Coupe).

Όσο για την αισθητική της κορυφαίας έκδοσης του ηλεκτρικού crossover, δεν έχουμε να σημειώσουμε κάτι περισσότερο από αυτό που βλέπεις. Υπάρχουν οι αναμενόμενες μαύρες λεπτομέρειες σε ολόκληρη την περίμετρο του οχήματος, η Crystal Face εμπρός γρίλια με τα 131 LEDs ανήκει στον standard εξοπλισμό ενώ το αμάξωμα “κάθεται” 15 χιλιοστά χαμηλότερα στον εμπρός άξονα και 10 mm στον πίσω. Στο εσωτερικό υπάρχουν η οθόνη 5.3 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία 13.0 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν ούτε τα faux-carbon διακοσμητικά στο ταμπλό και τις πόρτες, ούτε οι επενδύσεις από δερματίνη. Για την ιστορία, να σημειώσουμε ότι το Enyaq RS iV προσφέρει τα ίδια πέντε modes οδήγησης με το Coupe (Eco, Comfort, Normal, Sport και Traction) και πως στον standard εξοπλισμό περιλαμβάνεται ο τρι-ζωνικός κλιματισμός, το σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphone, ο LED ατμοσφαιρικός φωτισμός και τα θερμαινόμενα καθίσματα μεταξύ άλλων.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό