20.9 C
Athens
Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024

Renault Clio. Με πληθώρα επιλογών για όλες τις ανάγκες και με δέσμευση τιμής

Ειδήσεις Ελλάδα

Σε μία εποχή που πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες συρρικνώνουν τη γκάμα των διαθέσιμων επιλογών στα μοντέλα τους, η Renault ακολουθεί έναν εντελώς διαφορετικό δρόμο στη περίπτωση του Clio. Αυτό διότι προσφέρει το ιδιαίτερα επιτυχημένο μοντέλο της με μία πλήρη γκάμα μηχανικών συνόλων, η οποία είναι σε θέση να καλύψει το σύνολο των αγοραστικών αναγκών. Και βεβαίως δεν μένει εκεί, καθώς αφουγκραζόμενη τις ανάγκες του υποψήφιου αγοραστή, μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου «κλειδώνει» και την τιμή του αυτοκινήτου που θα επιλέξετε. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά.Σε ότι έχει να κάνει με τα διαθέσιμα μηχανικά σύνολα, οφείλουμε να σημειώσουμε πως το Renault Clio είναι το μοναδικό μοντέλο στη κατηγορία του που είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης, υγραερίου (διπλού καυσίμου), πετρελαίου αλλά και ως υβριδικό και μάλιστα επόμενης γενιάς, όπως είχαμε αναλύσει και στη δοκιμή του Renault Clio E-Tech. Πιο συγκεκριμένα οι βενζινοκίνητες επιλογές αφορούν τις εκδόσεις 1.0 SCe με 65 ίππους, καθώς και την υπερτροφοδοτούμενη 1.0 TCe με 90 ίππους και δυνατότητα επιλογής μεταξύ χειροκίνητου κιβωτίου έξη σχέσεων ή αυτόματου CVT. H γκάμα του πλέον καλοπουλημένου, στην Ευρώπη, Γαλλικού μοντέλου διαθέτει και τον γνωστό για την οικονομία του πετρελαιοκινητήρα 1.5 Blue dCi. Στην συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 100 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η  έκδοση διπλού καυσίμου, καθώς και αυτή προσφέρει πολύ χαμηλό κόστος χρήσης και χωρίς κάποια έξτρα χρέωση στο κόστος κτήσης του αυτοκινήτου. Στη συγκεκριμένη περίπτωση 1.0 TCe αποδίδει 100 ίππους και έχει ενσωματωμένο ένα εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης. Στη πράξη αυτό σημαίνει  κορυφαία οικονομία. ασύγκριτα υψηλή αυτονομία, που φτάνεις τα 1.200 χιλιόμετρα και βεβαίως σιγουριά και ασφάλεια καθώς όλη η εγκατάσταση είναι εργοστασιακή. Στην, τεχνολογική, κορυφή της γκάμας υπάρχει η υβριδική έκδοση E-Tech η οποία προέρχεται απευθείας από την Formula 1 και είναι ότι πιο εξελιγμένο υπάρχει αυτή τη στιγμή στα υβριδικά μοντέλα, όχι μόνο αυτής της κατηγορίας αλλά συνολικά. Πολύ σημαντικό είναι επίσης και το γεγονός της ελεύθερης εισόδου στο δακτύλιο της Αθήνας, καθώς και της πλήρους απαλλαγής από τέλη κυκλοφορίας εκτός της έκδοσης 1.0 TCe CVT και για τις δύο περιπτώσεις.Βεβαίως δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως η τελευταία γενιά του Clio είναι βασισμένη στην πλατφόρμα CMF-B που πληροί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας, ενώ διαθέτει και την πιο πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης στην κατηγορία του. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός πως απέσπασε πέντε αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης με πολύ υψηλή βαθμολογία στους επιμέρους τομείς, από τη πρώτη στιγμή και χωρίς αστερίσκους. Τέλος επειδή όλοι ζούμε στον αστερισμό της έλλειψης ημιαγωγών και των καθυστερήσεων στις παραγωγές των αυτοκινήτων, η Ελληνική αντιπροσωπεία της Renault «κλειδώνει» τη τιμή του Clio που θα επιλέξουμε μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς θα γνωρίζουμε το ακριβές αντίτιμο που θα πρέπει να καταβάλλουμε και το οποίο δεν υπάρχει περίπτωση να μεταβληθεί από κανέναν απολύτως παράγοντα.Εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλες τις πληροφορίες για το Renault Clio.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό