20.2 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Renault 5 – Έχει ήδη λίστα αναμονής 50.000 ατόμων!

Ειδήσεις Ελλάδα

Δεν υπήρχε αμφιβολία ότι το νέο Renault 5 θα ήταν δημοφιλές. Ήδη από την πρεμιέρα του πρωτότυπου το 2021 το Renault 5 κατάφερε να κερδίσει την προσοχή του κοινού και αυτό δεν άλλαξε ούτε φέτος που παρουσιάστηκε η έκδοση που θα κυκλοφορήσει στην αγορά, παρότι πέρασαν τόσα χρόνια και παρά το γεγονός ότι το design του μοντέλου παραγωγής δεν είναι τόσο έντονο όσο του concept. Απόδειξη του ενδιαφέροντος που έχει συγκεντρώσει το αμιγώς ηλεκτρικό supermini είναι η λίστα αναμονής που έχουν δημιουργήσει 50.000 άνθρωποι, όπως αποκάλυψε πρόσφατα η γαλλική εταιρία και πιο συγκεκριμένα, ο επικεφαλής της Fabrice Cambolive.
“Θα ανοίξουμε τις παραγγελίες τον Μάιο και θα ξεκινήσουμε τις παραδόσεις τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο. Το πρόβλημα δεν είναι αν θα έχουμε πελάτες – η πρόκληση είναι να αυξηθεί ομαλά η παραγωγή και να μπορούμε να παραδώσουμε στους πρώτους πελάτες μέχρι τον Οκτώβριο.”
Δήλωσε ο κος Cambolive που πρόσθεσε ότι περιμένει ένα μη-αμελητέο ποσοστό των πωλήσεων του ολοκαίνουριου, αμιγώς ηλεκτρικού Renault 5 να προέρχεται από πελάτες οι οποίοι δεν ανήκουν ήδη στην εταιρία. Φυσικά αξιόλογες θα είναι και οι πωλήσεις από πρώην ιδιοκτήτες του Zoe αλλά και από αυτούς που θα επιλέξουν την αμιγώς ηλεκτρική εναλλακτική έναντι του Clio. Σημαντικό ρόλο στους τελευταίους θα διαδραματίσει η προσιτή τιμή του νέου Renault 5.

Να θυμίσουμε ότι η νέα προσθήκη της εταιρίας στην γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της βασίζεται στην AmpR Small αρχιτεκτονική και θα είναι διαθέσιμη σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις: με 95 ίππους και 215 Nm ροπής και μία μπαταρία 40 kWh, με 120 ίππους και 225 Nm ροπής και την μπαταρία των 40 kWh και με 150 άλογα, 245 Nm ροπής και μία μπαταρία 52 kWh. Η αυτονομία αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα και η φόρτιση γίνεται είτε με αμφίδρομο AC φορτιστή 11 kW, είτε με DC ταχυφορτιστή 100 kW για την μπαταρία των 52 kWh καθώς αυτή με τις 40 kWh φορτίζει έως τα 80 kW. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι το  Renault 5 προσφέρει τεχνολογία V2G (vehicle-to-grid) επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες να πουλάνε ηλεκτρισμό πίσω στο δίκτυο κατά τη διάρκεια της ημέρας ενώ υπερπλήρες είναι το γαλλικό ηλεκτρικό και στον τομέα της συνδεσιμότητας, της ψυχαγωγίας/ενημέρωσης και της ασφάλειας. Δεν θα μπορούσαμε να μην προσθέσουμε και την ιδιαίτερη έμφαση που έχει δοθεί στην βιωσιμότητα με την εκτενή χρήση ανακυκλωμένων υλικών ή υλικών που έχουν ανακτηθεί μέσω της κυκλικής οικονομίας.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό