16.7 C
Athens
Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024

Radical SR1 XXR – Το… μικρό αναβαθμίζεται!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Radical είναι μία εταιρία που σε πολλά μέρη του κόσμου δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Είναι μία εταιρία που προσφέρει λύσεις για τους ερασιτέχνες οδηγούς αγώνων ανεξαρτήτως επιπέδου. Μία εταιρία που διανύει τον 26 χρόνο λειτουργίας της και μέσα σε αυτό το σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, έχει καταφέρει να χτίσει το όνομα της προσφέροντας αξιόπιστα, προσιτά και ταχύτατα οχήματα είτε για χρήση αποκλειστικά σε πίστα, είτε για χρήση και στον δρόμο και στην πίστα. Η εταιρία έχει πουλήσει περισσότερα από 2.800 αυτοκίνητα που μπορεί να μην ακούγονται πολλά αλλά αν σκεφτεί κανείς πόσο μικρή είναι η αγορά στην οποία απευθύνεται, το νούμερο είναι μάλλον εντυπωσιακό και τώρα αναβαθμίζει τον Βενιαμίν της γκάμας της, το SR1.

Αυτό είναι ένα μικρό αγωνιστικό με μήκος 3.86 μέτρα και βάρος που δεν υπερβαίνει τα 490 κιλά. Εξοπλίζεται με τον χειροποίητο βενζινοκινητήρα 5ης γενιάς της Radical ο οποίος έχει χωρητικότητα 1.34 λίτρα και παράγει ελάχιστα λιγότερο από 200 άλογα και κάτι παραπάνω από 160 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων το οποίο στέλνει την ισχύ στους τροχούς του πίσω άξονα μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης της Quaife. Η ανάρτηση αποτελείται από μία διάταξη Nik-link με ανισομήκη βραχίονες στα ψαλίδια, το σύστημα πέδησης διαθέτει αεριζόμενους δίσκους 240 χιλιοστών και τετραπίστονες δαγκάνες και στους τέσσερις τροχούς και “φιλοξενείται” στις 13άρες ζάντες ελαφρού κράματος που ντύνονται με slick ελαστικά.

Για να έχεις μία τάξη μεγέθους, αρκεί να σου πω ότι το προ-αναβάθμισης Radical SR1 στα χέρια ενός ικανού ερασιτέχνη είχε δυνατότητα να γυρνά στην πίστα του Silverstone στα 2 λεπτά και 16 δευτερόλεπτα που σημαίνει ότι είναι περίπου 15% πιο αργό από ένα αγωνιστικό της κατηγορίας GT3. Η διαφορά μπορεί να είναι ακόμα μικρότερη αν αναλογιστεί κανείς ότι το ρεκόρ γύρου για ένα αγωνιστικό GT3 είναι 1:58,304 οπότε ο μέσος όρος πιθανώς να είναι πιο κοντά στα 2 λεπτά… Κι όλα αυτά, πριν τις αναβαθμίσεις που περιλαμβάνει το “XXR” πακέτο – αναβαθμίσεις που εστιάζουν στην βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης με πιο εμφανή την προσθήκη του κεντρικού πτερυγίου στο κάλυμμα του κινητήρα και την αξιοπιστία όχι μόνο του κινητήρα αλλά ολόκληρου του οχήματος. Για την ιστορία, να σημειώσουμε ότι οι παραγγελίες για το Radical SR1 XXR έχουν ήδη ανοίξει και η παραγωγή είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει αργότερα μέσα στο 2023.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό